دو نفر از داوران دربی ۱۰۰ برای پیگیری توهین سرمربی استقلال در فدراسیون فوتبال حاضر شدند و جلسه‌ای با رئیس کمیته داوران برگزار کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کمیته داوران از هفته سوم لیگ برتر به برخی داوران جوان و کم تجربه تر شانس قضاوت داده است.
در دوران تحول و تعالی تلاش داشته‌ایم با پرهیز از رفتار‌های احساسی، واکنشی و تبلیغاتی و به خدمت گرفتن ظرفیت‌های فکری اغلب متخصصان، ریل حرکتی قوه قضاییه را به سمت اجرای دقیق قانون و فنی شدن امور پیش ببریم.
ساکت الهامی برای اولین بار در طول دوران سرمربیگری خود اقدام به جذب یک بازیکن خارجی کرد که اتفاق جالبی محسوب می‌شود.
رییس کمیته داوران اظهار کرد: ما با همه بر اساس قانون رفتار می‌کنیم.
بعد از برگزاری انتخابات در روز پنجشنبه 11 خرداد، اعضای کمیسیون های داوران، مربیان و ورزشکاران فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام مشخص شدند.
رئیس انجمن دفاتر خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی ایران از مخالفت آژانس داران با دریافت نرخ دلاری از گردشگران ورودی به ایران خبر داد و گفت: این اقدام، یک رانت برای عده‌ای از ذی نفعان است.
رئیس انجمن دفاتر خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی ایران از مخالفت آژانس داران با دریافت نرخ دلاری از گردشگران ورودی به ایران خبر داد و گفت: این اقدام، یک رانت برای عده‌ای از ذی نفعان است.
باشگاه پرسپولیس مدعی شد در این مدت بارها برابر اقدام برای فشار بر داوران به صورت مستقیم و غیر مستقیم، تشویش اذهان عمومی و وارونه سازی حقایق، سکوت کردیم.
باشگاه پرسپولیس مدعی شد در این مدت بارها برابر اقدام برای فشار بر داوران به صورت مستقیم و غیر مستقیم، تشویش اذهان عمومی و وارونه سازی حقایق، سکوت کردیم.
سرمربی موقت و کاپیتان تاتنهام اقدام به ابراز همدردی با داوینسون سانچز پرداختند که توسط هواداران به شدت هو شد.
سرمربی پرسپولیس می‌گوید فشار روی داوران اقدام غیرحرفه‌ای است که توسط برخی تیم‌ها انجام می‌شود.
چاقی ممکن است سبب مشکلاتی در دوران حاملگی، زایمان و بعد از زایمان شود؛ به همین دلیل به این گروه توصیه می‌شود ابتدا وزن خودشان را متعادل کنند و سپس برای بارداری اقدام کنند.
در حالی که در اقدامی عجیب برای نخستین بار ترکیب هیات داوران بخش ملی هنوز اعلام نشده، اسامی منتشر شده که به نظر می‌رسد به مثابه لو رفتن اسامی هیات داوران این بخش باشد. بر اساس این اطلاعات، ابراهیم حاتمی‌کیا، محمدرضا شریفی‌نیا، محمود رضوی، مسعود نقاش‌زاده و مجید اسماعیلی ترکیب داوران بخش ملی را تشکیل می‌دهند. گفته می‌شود داوران فیلم‌ها را...
نفر اول لیست الیت داوران ایران در خارج از کشور برای دریافت لایسنس VAR‌ اقدام خواهد کرد.
امروز علی رغم فراخوان راهپیمایی در بازار تهران اغلب کسبه مشغول به کار بودند و فقط برخی از مغازه داران در بازار آهنگران اقدام به راهپیمایی کردند.
در دوران ریاست جمهوری محمود احمدی نژاد هم این اقدام با کلید واژه «سیاه نمایی» در دستور کار قرار گرفت. به عبارت ساده‌تر حالا سیاه نمایی دهه ۸۰ دولت نهم با نام اخباری با آثار «سوء اجتماعی» ظهور و بروز پیدا کرده است
قالیباف با تاکید بر این که علت این عکس‌العمل دشمنان، اقدام شجاعانه و قدرتمندانه این ملت در مقابل توطئه هاست اضافه کرد: ملتی که در مظلومیت تمام در دوران دفاع مقدس جنگید و در اوج محرومیت با وجود مشکلات اقتصادی و محاصره‌های علمی را تحمل کرد.
پارلمان آلمان روز چهارشنبه قطعنامه‌ای را تصویب کرد که گرسنگی دادن میلیون‌ها اوکراینی در دوران شوروی را نسل‌کشی نامید.
سوال ملی تعدادی از نمایندگان از وزیر بهداشت و درمان در خصوص عدم اقدام امنیت شغلی کادر درمان در دوران کرونا در جلسه علنی امروز مجلس اعلام وصول شد.
محمدرضا جلایی‌پور به جرم اقدام علیه امنیت ملی به منظور تحمل دوران محکومیت، به زندان تحویل داده شد.
خبرنگار این شبکه دست به شیطنت زد و از طارمی درباره تلاش این بازیکن برای شبیه سازی و فریب دادن داوران در محوطه جریمه سوال کرد که در بازی با اتلتیکو به خاطر این اقدام از سوی داور با کارت قرمز مواجه شد.
فیلمی که یزدی، مدیرعامل نفت مسجدسلیمان منتشر کرد: «چرا افشین پیروانی بین دو نیمه تیم داوری را اسکورت کرد؟ این اقدام او برای ما شائبه ایجاد کرده!» پیشتر مدیرعامل نفت مسجد سلیمان مدعی شده بود که پیروانی به رختکن داوران رفته است اما حالا او این اظهارا نظر خود را اصلاح کرد.
رئیس پیشین کمیته داوران کشورمان در جریان روز دوم از مسابقات لیگ جهانی کاراته از قضاوت مبارزه نماینده اسرائیل امتناع کرد.
شکاف‌ها میان مطالبات گروه‌های مختلف آنچنان قابل توجه است که تامین نظر همه گروه‌های موثر ناممکن بوده و منجر به تنش‌های عمدتاً غیرعلنی می‌شود که در نهایت سینمای ایران در چند دوره اخیر از این ناحیه آسیب جدی دیده است. در این دوران مدیریت سینما به کیفیت ممیزی‌ها و تولید تعداد فیلمی در راستای اهداف نظام تقلیل یافته و مدیران سینمایی کارنامه پربارتری نداشته‌اند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ