‌ رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ گفت: معابر خلوت است مراقب افزایش سرعت‌ها باشید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیسفت: برخی رانندگان با دلیل خلوتی معابر اقدام به سرعت و سبقت‌های غیر مجاز می کنند که علاوه بر به خطر انداختن جان خود به دیگر رانندگان و شهروندان آسیب می‌رسانند.
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ گفت: علت توقیف ساعتی در کنار بزرگراه‌ها بدلیل همزمان انجام دادن دو تخلف از سوی رانندگان پر خطر مانند تخلف سرعت و سبقت غیر مجاز است.
سرگرد احمدی گفت: ترافیک محور کندوان در زمان حاضر عادی و روان است و کاربران جاده‌ای باید از توقف در حاشیه راه‌ها و رودخانه‌های مسیر پرهیز کنند. با توجه به هشدار‌های هواشناسی و کوهستانی بودن محور، رانندگان ضمن توجه به هشدار‌های پلیس از سرعت و سبقت غیرمجاز خودداری کنند.
ایجاد آدرس ایمیل‌های با نام ساختگی (alias email addresses) به شما کمک می‌کند تا بتوانید از اطلاعاتتان محافظت کرده و با افزودن آدرس‌های ایمیل اضافی که پیام‌ها را به آدرس اصلی تان ارسال می‌کند، تعداد ایمیل‌های اسپم را به حداقل برسانید و راحت‌تر بتوانید ارتباطات دریافتی تان را مدیریت کرده و مانع از نقض داده‌ها شوید.
مسابقات دوومیدانی جایزه بزرگ بانوان در حالی در تهران برگزار شد که حمیده اسماعیل نژاد گوی سبقت را از فصیحی المپین کشورمان ربود و قهرمانی دوهای سرعت شد.
زورگیران چاقوکش پس از توقف خودرو، دست و پایش را با بند کفش‌هایش بستند و در تاریکی شب کنار جاده رهایش کردند. سپس خودرو، تلفن همراه وهمه پولش را از او گرفتند و با سرعت سرسام‌آوری از محل متواری شدند. این مرد در حالی‌که پاسی از شب گذشته بود با تلاش فراوان توانست دست‌هایش را باز کند و خود را به خودرو‌های عبوری برساند و از آن‌ها کمک بگیرد. راننده نگون‌بخت سپس با پلیس ۱۱۰ تماس گرفت و از به سرقت رفتن پرایدش توسط دو جوان زورگیر خبر داد.
شاهرود- فرمانده انتظامی شاهرود بابیان اینکه طی طرح نوروزی ۷۵خودروی حادثه ساز در محورهای مواصلاتی توقیف شدند، گفت: سرعت و سبقت غیرمجاز، انحراف به چپ و اجرای حرکات نمایشی تخلف این خودروها بود.
رئیس اداره اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ گفت: معابر سطح شهر تهران خلوت است و وضعیت تردد در آنها عادی و حادثه و تصادف خاصی گزارش نشده است.
رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران گفت:با رصدی که از طریق دوربین های مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور از وضعیت تردد خودروها در دوازدهمین روز ماه انجام شد، مشخص شد بیشتر معابر خلوت است.
رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ با اشاره به اینکه پنجشنبه ها معابر شهر کم ترافیک است گفت: رانندگان در شرایط خلوت بودن معابر بیش از پیش قوانین و مقررات را رعایت نمایند.
رئیس پلیس راهور فراجا با بیان اینکه ۸۲ درصد جانباختگان مربوط به سرعت، سبقت، خستگی و خواب‌آلودگی و عدم توجه به جلو است، گفت: ۷۵ درصد از کشته‌های تصادفات در جاده‌ها است.
سرقت و تخریب گسترده منصوبات مخابراتی اعم از مرکزی و آبونه شبکه تلفن ثابت در حجم بالا و تکرار مکرر آن عمده علت قطع طولانی مدت ارتباطات مشترکین خطوط تلفن ثابت در زاهدان است
جانشین پلیس راهور تهران بزرگ گفت: با توجه به ریزش نزولات آسمانی در روزهای اخیر و لغزندگی معابر، افزایش تصادفات در سطح شهر را پیش بینی می‌کنیم.
متهم گفت:رحمان از دوستانم بود و از آنجایی که کارش رمالی بود مشتری‌های زیادی هم داشت مطمئن بودم که پول زیادی دارد. به همین خاطر از دوستانم به نام‌های کریم و اکبر خواستم تا با همکاری هم از خانه او سرقت کنیم. چون می‌دانستم که فلج است و نمی‌تواند از خودش دفاع کند با خیال راحت با طرح نقشه‌ای بعد از نیمه شب وارد خانه‌اش شدیم. با دوستانم دهانش را بستیم تا سر و صدا نکند بعد جست و جوی پول‌ها را آغاز کردیم، اما فقط به یک میلیون تومان رسیدیم و وقتی می‌خواستیم از خانه خارج شویم دیدیم او نفس نمی‌کشد و از ترس مان به سرعت آنجا را ترک کردیم.
مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ با اشاره به وضعیت ترافیک معابر شهر تهران، نسبت به سرعت و سبقت غیرمجاز در معابر خلوت شهر هشدار داد.
فرمانده انتظامی مشهد گفت: متهمان به سرقت‌های مینی بوس در بولوار آزادی، توس، شاهنامه و ... اعتراف و اظهار کردند به دلیل این که شاگرد مینی بوس بوده اند و نزدیکان آن‌ها نیز با مینی بوس مسافرکشی می‌کنند یا در زمینه سرویس‌های کارخانجات و ادارات فعالیت دارند به امور فنی و چگونگی بازکردن درِ خودرو‌های سنگین، آشنایی کامل داشتند و سپس از سرقت قطعات قابل فروش مانند رادیاتور، باتری، داشبورد، ضبط و پخش و ...، مینی بوس‌ها را در همان منطقه رها می‌کردند به گونه‌ای که برای مردم قابل مشاهده باشد و مال باختگان سریع‌تر خودرو را پیدا کنند که از پیگیری پرونده منصرف شوند.
در روزهایی که ساپینتو، مورایس و بردیف مشغول شناخت از لیگ ایران هستند، پرسپولیس به سرعت آماده سبقت بزرگ می‌شود.
سعید فارس السعید کارشناس مسائل امنیت ملی سوریه گفت که نظامیان آمریکا، ترکیه و شبه نظامیان قسد همچنان به روند سرقت و تخریب آثار باستانی سوریه ادامه می دهند.
مسئولان ارشاد استان خوزستان گفت: سیستم خنک‌کننده موزه هنر‌های معاصر اهواز به سرقت رفته که چیزی نزدیک به ۸-۹ میلیارد تومان پول آن است. بحث وسایل آشپزخانه، تابلو‌های نفیس و ... نیز مطرح است. تعداد زیادی از تابلو‌ها آنجا از بین رفته است. رنگ آمیزی در و دیوار موزه نیز هست که مجدد رنگ آمیزی دیگری شده و از بین رفته است. عملا موزه هنر‌های معاصر اهواز تبدیل به یک متروکه شده است.
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ، با اشاره به خلوت بودن معابر در صبح پنج شنبه گفت: تیم های پلیس راهور به منظور کنترل سرعت و سبقت ها در تمامی تقاطع ها و معابر پایتخت حضور دارند.
نیروهای اشغالگر آمریکایی غارت و سرقت ثروت ملت سوریه را تشدید کرده و نفت این کشور را با سرعت هر چه تمام، به پایگاه های خود در خاک عراق منتقل می کنند.
چین به سرعت در حال توانمندسازی نیروهای مسلح خود است و به تازگی اقدام به راه‌اندازی یک ناو هواپیمابر جدید کرده‌است. از ناظران غربی، در زمینه قدرت نظامی، یک تغییر عمده در توازن جهانی است.
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ گفت:تیم‌های پلیس راهور در تمامی تقاطع‌ها و معابر تهران به منظور تأمین نظم عبور و مرور و در محورهای بزرگراهی جهت کنترل سرعت و سبقت ها حضور دارند.
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ جدیدترین وضعیت ترافیکی معابر بزرگراهی تهران، شنبه پانزدهم مرداد ۱۴۰۱ را تشریح کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ