رشد قارچ‌گونه مربی‌نماها در رشته‌های مختلف رزمی به معضلی تبدیل شده که آینده و سلامت هنرجویان کم سن و سال را به خطر مواجه کرده است. معضلی که اکنون فدراسیون‌های رزمی پرمخاطب عزم خود را برای مقابله با آن و حمایت از علاقمندان کم سن و سال جزم ک
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
جوانترین مربی لژیونر والیبال ایران در اسلوونی معتقد است مربیان مطرح دنیا حاضر نیستند به عنوان دستیار به تیم ملی والیبال ایران بیایند.
امیر قلعه نویی و دستیارانش به طور دقیق بازی های هفته دوم لیگ برتر فوتبال را زیر نظر می گیرند.
طبق آئین نامه جدید مسابقات مربیان و اعضای کادرفنی تیم ها در تمامی مسابقات لیگ برتر، لیگ یک، دسته دوم، سوم و بانوان با دو کارت زرد محروم می شوند.
مربیان جدید تیم فوتبال استقلال با سرپرست مدیرعاملی این باشگاه دیدار و گفتگو کردند.
مربی والیبال ایران معتقد است معروف را باید به عنوان مربی در تیم ملی جذب کنند نه بازیکن.
مربی والیبال ایران معتقد است معروف را باید به عنوان مربی در تیم ملی جذب کنند نه بازیکن.
دستیاران خارجی یحیی گل محمدی طی چند روز آینده وارد تهران می شوند.
خیلی از مربیانی که فصل گذشته نتوانستند انتظارات را برآورده کنند و بیشتر یک مربی ناکام بودند، از تیمی به تیم دیگر منتقل شده‌اند و هیچ مربی جدیدی وارد چرخه لیگ برتر نشده است.
پنجره نقل و انتقالات تابستانی باشگاه‌های لیگ حرفه‌ای امارات از 4 جولای آغاز می‌شود و جذابیت در جابجایی بازیکنان و مربیان به اوج خود رسیده است.
لیگ برتر امیدهای تهران به زودی با حضور 16 تیم آغاز می‌شود. استقلال که فصل گذشته با هدایت آرش برهانی قهرمان شد، بدون شک به دنبال تکرار این قهرمانی خواهد بود.
سرمربیان و مربیان تیم‌های ملی شطرنج کشور توسط رییس فدراسیون که ۶ روز پیش استعفای رسمی خود را به وزارت نوشته بود معرفی شدند.
در شرایطی که تمدید قرارداد ریکاردو ساپینتو با استقلال طولانی شده و خبر‌هایی از مذاکره با مربیان دیگر مطرح شده است، این باشگاه امروز تاکید کرد که «مذاکرات مثبت» با مربی پرتغالی در جریان است.
قرارداد محمد ناظم الشریعه به صورت رسمی با فدراسیون فوتبال کویت امضا شد.
سرمربی تیم ملی در بازگشت از قطر درباره دیدارش با آرسن ونگر و البته حواشی مختلفی که درباره پوشش او به وجود آمد، توضیحات جالبی ارائه داد.
مونتلا که چهره ای نام آشنا برای اهالی فوتبال به حساب می آید،دو بار پیشنهاد رسمی تیم ملی ایران را رد کرد و اعلام کرد قصدی برای ترک تیمش ندارد و نمی خواهد به ایران بیاید.
اطلاعیه کانون مربیان: مجمع بدون نماینده رسمی وزارت کشور غیرقانونی است
اهواز - سرمربی جدید تیم فوتبال فولاد خوزستان، دستیاران جدید خود در این تیم را معرفی کرد.
سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید نامزدهای ایرانی هدایت تیم ملی باهوش‌تر از مسئولان فدراسیون تصمیم گرفته‌اند.
دوره مربیگری بین المللی کوکی وان در ۲ بخش تئوری و عملی با حضور رئیس فدراسیون تکواندو و مدرسانی از کره جنوبی به صورت رسمی افتتاح شد.
مسئول مستعفی کمیته مربیان انجمن موی تای گفت: فدراسیون جهانی به هیچ عنوان فدراسیون ورزش های رزمی را به رسمیت نمی شناسد و ادامه همکاری ما با بهتری دردی را دوا نمی کند!
قرارداد بازیکنان و مربیان تیم فوتبال پرسپولیس در حالی به صورت رسمی اعلام شد که در چند مورد ابهاماتی وجود دارد.
جایزه "هانری داویسون" به جمعیت هلال‌احمر ایران اعطا شد
پرسپولیس و استقلال در فصل نقل‌وانتقالات تابستان طبق ادعای رسانه ها ارقام نجومی برای استخدام بازیکنان و مربیان هزینه کرده‌اند که مردم در انتظار اعلان رسمی و علنی این قراردادها و بندهای مختلف آنها هستند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ