بر اساس آخرین اخبار رسمی، سد‌های پنج‌گانه تامین‌کننده آب تهران یعنی امیرکبیر، لتیان، ماملو، لار و طالقان وضعیت نگران‌کننده‌ای دارند؛ ذخیره آب سد ماملو با کاهش ۷۰ درصدی نسبت به میانگین سال گذشته مواجه شده و در حالی که حجم مفید مخزن این سد که ۲۲۲ میلیون مترمکعب است، همین حالا تنها ۴۶ میلیون مترمکعب آب دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کابین چری eQ ۷ هم با مدل eQ ۵ نسبتا شباهت دارد. فضای داخلی دارای طیف رنگی متضاد بوده و در سطح وسیعی از مواد جیر پوشانده شده و با مواد چوبی و کرومی تزئین شده است. پر توجه‌ترین قسمت، احتمالاً صفحه نمایش دوگانه ۲۴.۶ اینچی است که از یک صفحه نمایش ۱۲.۳ اینچی کیلومترشمار و یک نمایشگر اطلاعات-سرگرمی ۱۲.۳ اینچی تشکیل شده است. چری ادعا می‌کند که eQ ۷، اولین شاسی بلند سایز متوسط است که به صفحه نمایش دوگانه ۲۴.۶ اینچی در چین مجهز شده است.
جیر چرم نرم‌تر و بافتی رقیق تری دارد و معمولاً برای کمربند‌های معمولی استفاده می‌شود. این نوع چرم نسبت به چرم تمام دانه، دوام کمتری دارد، اما می‌تواند بافت و سبکی را به لباس شما اضافه کند. کمربند‌های برزنتی نیز یک انتخاب محبوب برای لباس‌های غیررسمی، به خصوص در فصول گرما هستند.
ملک فاضلی، نماینده مجلس یازدهم، درباره ماجرای حقابه ایران از هیرمند به تابناک گفت: بیش از پنجاه سال است که این چالش بین ایران و افغانستان حل نشده است و اکنون با ادامه این روند، زنگ خطر تامین آب شرب در سیستان به صدا درآمده است.
رئیس جمهور با بیان اینکه بر پایان تنش آبی در سراسر کشور متمرکز شده‌ایم، گفت: از امروز جیره‌بندی آب در بوشهر پایان یافت و آب گوارا به دست مردم خواهد رسید.
کاهش بارندگی‌ها در استان تهران حالا باعث شده که دست درازی به آب‌های زیر زمینی هر روز بیشتر و بیشتر شود. بر اساس آنچه محمدرضا بختیاری مدیرعامل سابق آب و فاضلاب تهران گفته هم اکنون چیزی حدود ۶۰ درصد آن مصرفی پایتخت از منابع زیر زمینی و تنها ۴۰ درصد آن از آب‌های سطحی تامین می‌شود.
فاطمی درباره وضعیت کمبود سرم گفت: وضعیت تامین سرم نسبت به قبل بهتر شده، اما همچنان جزو اقلامی است که کمبود دارد و همچنان به صورت سهمیه‌ای و جیره‌بندی به داروخانه‌ها ارائه می‌شود.
احد وظیفه گفت: بخشی زیادی از منابع آبی تهران از چاه‌های زیرزمینی تامین می‌شود. بر این اساس برای سال جاری بعید است که با جیره‌بندی آب روبه‌رو می‌شویم. اما درباره آینده نگران هستیم.
رئیس جمهور فرانسه ضمن ترغیب مردم این کشور برای ذخیره انرژی، گفت که درصورت عدم کاهش داوطلبانه انرژی، جیره‌بندی آخرین گزینه دولت این کشور در زمستان خواهد بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ