رئیس مرکز کاشت حلزون شنوایی بیمارستان لقمان حکیم، بر اهمیت تشخیص علائم کم شنوایی و ناشنوایی در کودکان تاکید کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تیم‌های فوتبال سپاهان اصفهان و زنیت سن پترزبورگ در دیداری دوستانه به مصاف یکدیگر می‌روند.
باشگاه‌های اینتر و میلان با مخالفت مقامات رسمی برای تخریب ورزشگاه سن سیرو مواجه شده‌اند.
میانگین سن مناسب مردان برای بازنشستگی از نظر مردم ۵۵ سالگی و سن مناسب زنان ۴۸ سالگی برآورد شده است.
سرزدن در فوتبال همیشه مورد تجزیه و تحلیل علم پزشکی قرار گرفته و سلامتی بازیکنان سرزن تحلیل شده است.
عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی با اشاره به اینکه خطر سقط جنین در زنان بالای ۳۵ سال بیشتر است، گفت: طبق تحقیقات و مشاهدات بالینی به نظر می‌رسد، سن بالا خطر سقط جنین را افزایش می‌دهد.
معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ، گفت: بیشترین سن تصادفات ۶۰ سال به بالا و کمترین گروه سنی زیر ۲۰ سال هستند.
دارنده مدال های طلای کشتی فرنگی جهان و المپیک در سن ۷۵ سالگی درگذشت.
دارنده مدال‌های طلای کشتی فرنگی جهان و المپیک در سن ۷۵ سالگی درگذشت.
مدیرکل دفتر جمعیت مرکز آمار با بیان اینکه سن امید به زندگی در ایران ۷۴ سال است، گفت: آهنگ رشد جمعیت از سال ۹۵ به این سو کاهشی شد به شکلی که هم اکنون به ۰.۷۷ درصد رسیده است.
چهره عنوان‌دار کشتی جهان و المپیک در سن ۳۵ سالگی صاحب ششمین مدال طلای خود در رقابت‌های قهرمانی پان آمریکن شد.
ژاوی سیمونز می گوید اعتماد به نفس حال حاضرش در فوتبال را مدیون توصیه های کیلیان امباپه و نیمار است و به خصوص یک حرف ستاره فرانسوی را از یاد نمی برد.
معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ گفت: ۴۵ درصد از کامیونت‌ها و کامیون‌ها، ۱۹ درصد از کشنده ها و ۳۷ درصد از وانت بارها در حال حاضر در سن فرسودگی است.
روبرتو مارتینز دعوت از رونالدو به تیم ملی پرتغال را تصمیمی راحت عنوان کرد و گفت که سن رونالدو برایش مهم نیست.
مدافعان تعیین حداقل سن بلوغ دیجیتالی در اتحادیه اروپا معتقدند، این محدودیت موجب می‌شود که در صورت بروز تخلف یا تخطی، والدین پس از مطلع شدن بتوانند از طریق گفتگو با کودکان، خطرهای عدم فعالیت بدون محدودیت در فضای مجازی را به آنها گوشزد کنند.
دانشمندان فرآیندی مبتنی بر هوش مصنوعی را توسعه داده‌اند که از روی تصویر ۳ بعدی چهره افراد، سن بیولوژیکی را محاسبه می‌کند.
به‌گفته‌ی ونگ: «تاریخ بشر مانند پازلی است که تکه‌های آن‌ها را منابع مختلفی تشکیل می‌دهند؛ نگاشته‌های مکتوب، یافته‌های باستان‌شناسی، فسیل‌ها و سایر چیزها. ژنوم ما، یعنی DNA موجود در هر یک از سلول‌های ما نیز مانند یک لوح دست‌نویس است که تاریخچه تکامل بشر را توضیح می‌دهد».
سرمربی تیم ملی والیبال نشسته با بیان اینکه میانگین سنی تیمش بالاست و نمی‌تواند منکر این واقعیت بشود، گفت: البته برای جوانگرایی شرط و شروطی قائلم که فعلا مهیا نیستند.
سن بازنشستگی ۲ سال زیاد می‌شود
وی با اشاره به انتقال متهم به مقر انتظامی و انجام بازجویی از وی گفت:‌این فرد که ۴۲ سال سن داشت، در تحقیقات اولیه به جرم خود و حمل طلای قاچاق از جنوب کشور به قصد تحویل در تهران معترف شد.
کاپیتان سابق تیم ملی ایران در مراسم یادبود کریم باوی بازیکن سابق پرسپولیس و تیم ملی ایران حضور یافت.
توپ طلای امسال به کریم بنزما رسید. ستاره فرانسوی رئال مادرید همانطور که انتظار می‌رفت روی سن رفت تا برای اولین بار توپ طلایی‌رنگ را به دست بگیرد.
توپ طلای امسال به کریم بنزما رسید. ستاره فرانسوی رئال مادرید همانطور که انتظار می‌رفت روی سن رفت تا برای اولین بار توپ طلایی‌رنگ را به دست بگیرد.
لیونل مسی، ستاره باتجربه پاری سن ژرمن، معتقد است توپ طلای امسال قطعا به کریم بنزما خواهد رسید.
فرانس فوتبال امشب فهرست نامزدهای دریافت توپ طلای 2022 را که برای اولین در تاریخ جدیدی برگزاری می‌شود را اعلام کرد که در آن نامی از دو ستاره پاری سن ژرمن دیده نمی‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ