ایگور کاتاتائو در مصاف با آلومینیوم اراک به طور کامل در زمین حضور داشت، ولی نتوانست مانع تساوی تیمش شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ژاوی همچنان تمایلی برای برگرداندن نیمار ندارد و بر خلاف شایعات در مورد توافق دو طرف، همچنان بازگشت ستاره برزیلی در هاله از ابهام است.
تیم ملی هندبال نوجوانان ایران با وجود ناکامی در رسیدن به جمع 8 تیم برتر، یک دیدار جذاب را برابر برزیل پیش رو دارد.
در فاصله حدود 48 ساعت به شروع فصل جدید لیگ برتر، باشگاه پرسپولیس همچنان پیگیر موضوع مربوط به انتقال گلر خارجی اش است.
با مخالفت دادگاه با تقاضای دنی آلوز برای آزادی مشروط او همچنان در زندان به سر می‌برد. دادگاه علت مخالفت با آزادی مشروط ستاره برزیلی را خطر فرار او اعلام کرد.
ادنالدو رودریگز، رئیس فدراسیون فوتبال برزیل بار دیگر تایید کرد که کارلو آنچلوتی گزینه اول آن‌ها برای انتخاب جانشین تیته است.
دادگاه فدرال در برزیل تعلیق تلگرام را در این کشور لغو کرد، هرچند جریمه روزانه ۲۰۰ هزار دلاری این پیام رسان در برزیل همچنان پاربرجا است.
دادگاهی در برزیل رای به تعلیق موقت اپ تلگرام داد. این اپ تا زمانی که از دستور مبنی بر اشتراک گذاری اطلاعات درباره افراط گرایان و گروه های نئونازی پیروی نکند، همچنان تعلیق باقی می ماند.
دادگاه بارسلونا امروز درخواست تجدید نظر دنی آلوز و آزادی موقت او را رد کرد و ستاره برزیلی باید همچنان در زندان برایانز 2 بماند.
دادگاه بارسلونا امروز درخواست تجدید نظر دنی آلوز و آزادی موقت او را رد کرد و ستاره برزیلی باید همچنان در زندان برایانز 2 بماند.
نیمار، ستاره برزیلی، قصد دارد همچنان به حضورش در پاری سن ژرمن ادامه دهد و تصمیمی برای جدایی از این باشگاه ندارد.
هالک تمام نشدنی است؛ او این روزها همچنان به درخشش در لباس اتلتیکو مینیرو ادامه می‌دهد.
وینیسیوس جونیور، ستاره برزیلی رئال مادرید، همچنان با معضل تحمل خطاهای متوالی از سوی بازیکنان حریف در این فصل هم روبرو است.
ابراز احساسات فوتبالیست‌های مختلف از سراسر دنیا، خصوصا بازیکنان برزیلی به پله همچنان ادامه دارد.
مدافع برزیلی استقلال همچنان در انتظار تحقق وعده علی فتح‌الله‌زاده و دریافت پول از باشگاه است.
برزیل با وجود حذف در مرحله یک‌چهارم نهایی جام جهانی قطر، همچنان برترین تیم ادوار جام جهانی است. آنها غیر از برتری در تعداد جام‌ها بر سایر رقبا، از لحاظ برد و پیروزی و امتیاز کسب شده هم فاصله زیادی دارند
برزیل بیشترین امتیاز را در تاریخ جام های جهانی کسب کرده و با وجود تداوم ناکامی در کسب جام، صدرنشین این جدول است.
اگرچه مسئولان استقلال چند روز پیش مبلغی از مطالبات رافائل سیلوا را پرداخت کردند اما این بازیکن همچنان طلبکار و نسبت به این موضوع ناراحت است.
ویلتون سامپایو، داور برزیلی بازی انگلیس-فرانسه، که در میان انگلیسی ها به چهره ای منفور تبدیل شده، با تصمیم فیفا همچنان در قطر حضور دارد و شاید قضاوت بازی فینال به او واگذار شود.
رسانه‌های انگلیسی مدعی شده‌اند که باشگاه النصر عربستان به دنبال جذب مهاجم برزیلی لیورپول است.
پله فوتبالیست سابق تیم ملی فوتبال برزیل دچار تورم بدن و همچنین گیجی شد و بلافاصله در بیمارستان بستری شد. رسانه برزیلی همچنین گزارش داد که شیمی درمانی در ماه‌های اخیر جواب نداده است.
فیروز کریمی هم‌چنان غیر قابل پیش بینی در کنفرانس مطبوعاتی شرکت می‌کند و هر لحظه باید در انتظار شنیدن حرف شوکه کننده‌ای از او بود.
نیمار، ستاره برزیلی پاری سن ژرمن همچنان فرم فوق العاده ای در ترکیب این تیم دارد.
تازه‌ترین نظرسنجی‌ها در برزیل نشان می‌دهد رئیس‌جمهور چپ‌گرا و ضدآمریکایی این کشور همچنان پیشتاز است و می‌تواند در انتخابات ریاست‌جمهوری این کشور در دهم مهر، پیروز شود.
پرسپولیس و رضا درویش به عنوان مدیرعامل و نفر مذاکره کننده در خصوص بحث این انتقال، در مذاکراتی که داشتند به توافق نهایی در خصوص مبلغ قرارداد بازیکن، مدت قرارداد و همچنین مبلغ رضایتنامه باشگاه کوریتیبا دست یافته‌اند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ