نیمار، ستاره برزیلی، قصد دارد همچنان به حضورش در پاری سن ژرمن ادامه دهد و تصمیمی برای جدایی از این باشگاه ندارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
امضا گرفتن از لیونل مسی برای یکی از کارکنان ورزشگاه اینترمیامی به بهای اخراج شدن تمام شد ولی او می‌گوید امضای ابرستاره آرژانتینی حتی اگر باعث اخراج او باشد ارزشش را داشته است.
کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید، تاکید کرد اگر شاگردانش با سیستم جدید احساس ناراحتی کنند آن را تغییر خواهد داد.
در خصوص مقوله مقابله با ناهنجاری‌های اجتماعی و مقوله عفاف و حجاب، قوانین موجود توسط معاونت حقوقی جمع‌بندی شده است لذا رؤسای کل دادگستری‌ها بر مبنای این قوانین عمل کنند و قضات ویژه‌ای را نیز تعیین کنند؛ تا زمانیکه لایحه عفاف و حجاب در مجلس تصویب و تبدیل به قانون شود، ما باید بر اساس قوانین فعلی در این حوزه عمل کنیم.
معاون اول قوه قضاییه گفت: دشمن بیشتر از یک سال پیش برای خرابکاری و اغتشاش برنامه‌ریزی کرده بود و فوت خانم مهسا امینی بهانه‌ای بود که اگر هم فوت نمی‌کرد، این اغتشاش‌ها توسط دشمن برنامه‌ریزی شده بود و آن را اجرایی می‌کرد که با هوشیاری مردم برنامه‌های دشمن شکست خورد.
یک رسانه اسپانیایی می‌گوید لوکا مودریچ با وجود پیشنهاد قابل توجهی که از عربستان دارد قصد جدایی از رئال را نداشته و به این پیشنهاد پاسخ منفی داده است.
پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، تاکید کرد که حتی در صورت فتح سه‌گانه هم تصمیمی برای ترک این باشگاه ندارد.
دن گاربر، مدیر ارشد لیگ فوتبال حرفه‌ای آمریکا، معتقد است اگر مسی به این لیگ بیاید، بزرگترین ورزشکار تاریخ آمریکا خواهد شد.
در دربی پیام حیدری به سود استقلال پنالتی اعلام کند، بعید است بازیکنی که پشت ضربه می ایستد، سید حسین حسینی باشد. حتی اگر تماشاگران باز هم شعار دهند؛ بده سید حسین بزنه...
دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا اعلام کرد که حتی اگر در پرونده قضایی علیه او در نیویورک محکوم هم شود از انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۲۴ انصراف نخواهد داد.
هوادار سه امتیاز ارزشمند خارج از خانه و هفتمین پیروزی فصل خود را با ارائه نمایشی دلچسب به ثبت رساند.
ژوزه مورینیو، سرمربی رم، که به دلیل محرومیت در بازی یکشنبه مقابل سامپدوریا روی نیمکت تیمش نخواهد نشست می‌گوید جالوروسی فاقد از نتایجی که در زمین به دست می‌آورد باشگاهی بزرگ است.
با اینکه لیورپول امیدوار است دست‌کم با کسب رتبه چهارم لیگ برتر سهمیه چمپیونزلیگ را به دست بیاورد اما یکی از قوانین یوفا ممکن است مانع از حضور آنها در فصل آینده لیگ قهرمانان بشود.
خداداد افشاریان در خصوص انتخاب امیر قلعه‌نویی به عنوان سرمربی تیم ملی، برنامه‌های او و همچنین بحث ورود VAR به ایران صحبت کرد.
مهدی تاج می‌گوید امیدوار است فردا سرمربی جدید تیم ملی را معرفی کند.
دروازه‌بان ذوب‌آهن می‌گوید این تیم به دنبال صعود به رتبه‌های بالایی جدول خواهد بود.
سرمربی میلان بعد از تساوی مقابل لچه گفت: "باید از ارتکاب اشتباهات پیش پا افتاده اجتناب کنیم."
بدون تردید کیلیان ام‌باپه در حال حاضر برترین فوتبالیست‌ دنیاست حتی اگر در فینال جام جهانی، دومین قهرمانی را در ضربات پنالتی واگذار کرده باشد یا توپ طلا را به کریم بنزما داده باشند. او در ۲۳سالگی همه رکوردهای گلزنی مسی و رونالدو را پشت سر گذاشته. او اصالت کامرونی دارد و پدرش در آفریقا به دنیا آمده است
علیرضا بیرانوند می گوید که برای بازی بعد در دسترس کادرفنی است و در صورت صلاحدید کی روش، می تواند بازی کند.
حتی اگر در خوش‌بینانه‌ترین حالت فرض کنیم مردم به لحاظ درآمدی در وضعیت مناسبی به سر می‌برند، مساله مهم دیگر فساد و تبعیض است که در شرایط فعلی و با همه‌گیرشدن فضای مجازی و رسانه‌های فراگیر امکان اطلاع مردم در اقصی نقاط کشور از رویداد‌های پشت پرده کشور فراهم شده است.
فوتبال و در واقع اکثریت قریب به اتفاق ورزش‌ها، با تصمیمات و انتخاب‌ها مختلف، با گذر زمان، با تغییرجایگاه‌ها و ... تعریف می‌شوند که گاهی ممکن است حتی مسیر تاریخ را تغییر دهند!
رئیس فدراسیون بسکتبال با اشاره به عملکرد تیم‌های اعزامی به مسابقات اخیر و دلیل نتیجه نگرفتن آنها، بر لزوم جوانگرایی در تیم ملی تاکید کرد حتی اگر به قیمت از دست رفتن سهمیه جهانی تمام شود.
ربات‌ها نمی‌توانند فکر یا احساس کنند علیرغم آن چه که پژوهشگران سازنده آن می‌خواهند باور کنند که ربات‌ها قادرند فکر کنند و احساس داشته باشند.
فلاحت پیشه گفت: معتقدم بسیاری از فرصت‌هایی که از دست رفت شاید دیگر احیا نشود، ولی همین که دیپلماسی هسته‌ای شکل بگیرد، شرایط به گونه‌ای است که بتوان در طول دوران باقیمانده دولت بایدن به گونه‌ای برجام را تبدیل به یک فضای حیاتی برای کشور کرد، حتی اگر شخصی مانند ترامپ هم در آمریکا روی کار بیاید دیگر نتواند لطمه‌ای به برجام وارد کند.
یک فعال سیاسی اصولگرا گفت: امام وحدت و انسجام را به عنوان رمز پیروزی انقلاب و وحدت را به عنوان شاکله اصلی آن مطرح کردند. در نتیجه ایشان چیزی که باعث اختلاف و شکاف در جامعه شود را نفی می‌کردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ