رئیس فدراسیون فوتبال به منظور مذاکره با مسئولان کنفدراسیون آسیا جهت پیگیری مشکل انتقال منابع مالی باشگاه‌های ایران، سفری به محل مقر این کنفدراسیون در مالزی خواهد داشت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
با وجود تاکید مقامات ایرانی، اما حکومت افغانستان همچنان به راه خود می‌رود و با وجود وعده رفع مشکل از طریق گفتگو حقابه هیرمند تامین نشده است. از طرف دیگر شرایط مردم سیستان روز به روز بدتر و نگران‌کننده‌تر می‌شود. موضوعی که پیگیری و سرسختی هر چه بیشتر مقامات ایرانی برای گرفتن حق ایران از افغانستان را می‌طلبد و البته برای این اقدام ابزار‌های مهمی در اختیار دارد.
رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: در خواست پتروشیمی ها درباره اصلاح نرخ خوراک را از طریق ریاست مجلس پیگیری می کنیم؛ هیچ واحد صنعتی نباید تعطیل شود.
احسان ده‌پهلوان صبح امروز پنجشنبه برای پیگیری مشکل به وجود آمده به فدراسیون ووشو مراجعه کرد تا بلکه بتواند از طریق مسئولان این فدراسیون مشکل خود را حل کند هر چند که باز هم در زمان حضورشان در آنجا با مشکل بزرگی مواجه می‌شوند به طوری که کارمندان این فدراسیون با بیل به سر همسر او می‌زنند تا برای دقایقی او دچار بیهوشی شود.
با پیگیری های وزیر ورزش و جوانان، مشکل جواد نکونام برای نشستن روی نیمکت استقلال حل شد.
پیگیری های خبرنگار مهر از آبفای تهران حاکی از آن است که آب مناطقی که با افت فشار مواجه شده اند تا 24 ساعت دیگر به حالت عادی باز می گردد.
وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در موضوع حق آبه ایران از هیرمند نیز گفت: پیگیری این موضوع را از مسیرهای سیاسی و حقوقی در دستور کار داریم.
معاون امور جوانان وزیر ورزش و جوانان از اختلال در سامانه پرداخت «وام ازدواج» بانک مرکزی خبر داد و گفت: در حال پیگیری رفع این مشکل هستیم.
تاکنون مشکل حق آبه هیرمند حل نشده است. بسیاری از متخصصان و حتی شهروندان اهل سیستان و بلوچستان تداوم این معضلات را ناشی از ضعف دیپلماسی ایران در حوزه پیگیری حق آبه هیرمند و عدم استفاده ایران از فرصت‌ها و امکاناتی که در اختیار دارد، می‌دانند.
مشکل پرداخت معوقات حقوق سال ۱۴۰۱ نیروهای خرید خدمات آموزشی استان سیستان و بلوچستان با پیگیری دیوان محاسبات کشور بر طرف شد.
معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ با بیان اینکه متهم مدعی شده بود که برای پیگیری و رفع مشکل پسر شاکی در دادگاه، قاضی درخواست مبلغ ۵۰۰ هزار دلار کرده و تنها در صورت پرداخت این مبلغ، مشکل پسرش را برطرف خواهد کرد، گفت: همین موضوع نیز سبب شده تا شاکی از طریق تعدادی از دوستان و بستگان، این مبلغ را تهیه کند.
عبدی نوشت: اولین مشکل بی‌اعتمادی تجربی است. به عبارت دیگر همیشه و در گذشته اتفاقاتی رخ داده است که در زمان مناسب برملا نشده و حتی تکذیب شده است، ولی بعدا معلوم شده که حقیقت داشته است. جالب اینکه کسی هم درصدد پیگیری این موارد برنیامده است. در واقع این عدم پیگیری حکایت از آن می‌کند که آن پوشاندن حقیقت به نوعی ساختاری بوده است
نماینده مردم تبریز در مجلس در مورد پیگیری مجلس برای وضعیت بازداشتی های حوادث اخیر گفت: مشکل این است که ما به جای اینکه واقعیت ها و آن چیزی که هست را ببینیم تصورمان این است کسی که می خواهد آن واقعیت را مطرح کند آشوب به راه می اندازد و عامل خارجی است؛ این همه مردم که نمی توانند عامل خارجی باشند.
کاشانی عضو شورای شهر تهران در خصوص آلودگی هوای تهران گفت: آقای رئیس جمهور این گره به دست شما باز می‌شود، یک نفر را به عنوان نخ تسبیح مشخص کنید تا کارها را پیگیری کند.
در خصوص پیگیری پرونده حسین محمدی (بازیگر) طی هفته گذشته دو جلسه کارشناسی در خانه سینما برگزار شد، جلسه اول با حضور وکیل انتخابی این بازیگر برگزار شد و وضعیت پرونده‌اش مورد بررسی قرار گرفت. مهمترین نکته وجود وکیل تسخیری و عدم رضایت قاضی پرونده به وکالت وکیل انتخابی بود و در مورد شرایط حصول به این مقصود بحث و تبادل صورت گرفت. / رسول صدرعاملی در پاسخ به این سوال که اخیرا ریاست سازمان سینمایی وضعیت بیکاری اهالی سینما را به اوضاع ناآرام اخیر مربوط دانسته، وضعیت سینما را چگونه می‌بیند؟ پاسخ داد: مشکل بیکاری اعضاء خانه سینما از سال قبل شروع شده و ربطی به ناآرامی های اخیر ندارد و توسط سینماگران در ابتدای امسال گوشزد شده بود. توقف تولید در ابتدای سال و سخت گیری در مجوزها باعث شد که سینماگران کار نکنند. مشکل کاهش تماشاگر از سال قبل آغاز شده است و شاید عوامل آن را باید در روش‌های مدیریت هم جستجو کرد.
وزیر کار و رفاه اجتماعی گفت: عده‌ای هستند که هویت‌هایشان نامعلوم است و سازمان بهزیستی پیگیری می‌کند مشکل آن‌هایی که کارت ملی و شناسنامه ندارند برطرف شود.
نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی گفت: هزاران نفر از داوطلبان کنکور در بلاتکلیفی هستند و انتظار می‌رود که مجلس شورای اسلامی این موضوع را پیگیری و دغدغه این افراد را مرتفع کند.
با پیگیری مسئولان باشگاه پرسپولیس مشکل ممنوع‌الخروجی گولسیانی برطرف شد تا او مشکلی برای خروج از کشور نداشته باشد.
پیگیری خبرنگار انتظامی فارس از مسوولان پلیس راهور و مرکز کنترل ترافیک پلیس تهران حاکی از آن است که هیچ‌گونه اختلالی در سیستم مربوطه رخ نداده و سامانه فوق بدون مشکل در حال اجراست.
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس معتقد است: باید کنترل جدی در حوزه‌ی واردات در کشور داشته باشیم تا حمایت از تولید داخلی را در دستور کار قرار دهیم. مشکل اولیه این واردات، مسئله اعطای معافیت به واردات ماشین آلات بود که در نهایت به واردات بی رویه منجر شد که ضربات مهلکی را بر بدنه‌ی تولید داخلی وارد کرد.
رئیس سازمان وظیفه عمومی فراجا گفت: مشمولان غایب باید برای ادامه تحصیل مراحل قانونی خود را طی کنند. اگر کسانی دارای مشکل بودند می توانند توسط دفاتر پلیس ۱۰+ موضوع را پیگیری کنند.
رئیس سازمان وظیفه عمومی فراجا گفت: مشمولان غایب باید برای ادامه تحصیل مراحل قانونی خود را طی کنند. اگر کسانی دارای مشکل بودند می توانند توسط دفاتر پلیس ۱۰+ موضوع را پیگیری کنند.
رئیسی در ادامه توجه به تولید را به عنوان یکی دیگر از توصیه‌های رهبر انقلاب به دولت مورد اشاره قرار داد و اظهار داشت: استانداران موظف‌اند با پیگیری‌های مستمر موانع تولید را شناسایی و رفع و واحدهای تولیدی تعطیل یا نیمه‌تعطیل را فعال کنند. گاهی مشکل یک واحد تولیدی تعطیل شده با یک پیگیری ساده رفع و ظرفیت‌های تولیدی و اشتغال آن فعال می‌شود.
دادستان تهران در نشست مشترک با مدیران شرکت‌های هواپیمایی کشور گفت: پیگیری حقوق مردم و حل دغدغه آنها تا برطرف کردن مشکل ادامه دارد و همه مدیران، این جدیت دادستانی تهران را در نظر بگیرند.
سید محمد پولادگر معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وعده پیگیری و حمایت از رشته های خانوادگی بولینگ و بیلیارد را داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ