کارشناس فوتبال با بیان اینکه اگر عدالت رعایت می شد استقلال باید پیروز از میدان بیرون می آمد گفت: تیر دروازه عامل اصلی از دست رفتن دو امتیاز باری آبی پوشان شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یک نماینده مجلس با اشاره به ابطال حکم رئیس سازمان اداری استخدامی کشور گفت: استقلال رای دستگاه قضا درباره میثم لطیفی نشان از اقتدار و سلامت قوه قضاییه دارد و بر اساس عدالت و محور صداقت بود.
دبیر ستاد حقوق بشر با اشاره به آخرین وضعیت پرونده شهید سلیمانی گفت: اقدام آمریکا در ترور شهدای پیروزی جنایت علیه بشریت است و عدالت در برخورد با عاملان ترور شهید سلیمانی اجرا می‌شود.
معاون اول قوه قضائیه گفت: ملاک ارزیابی عملکرد دستگاه قضایی باید اجرای عدالت و حل مشکلات مردم باشد.
باشگاه استقلال با انتشار مصاحبه‌ای از خسرو حیدری به انتخاب اشکان خورشیدی به عنوان داور بازی با پرسپولیس واکنش نشان داد.
نماینده مردم بجنورد در مجلس گفت: در برنامه هفتم باید طوری سیاست‌گذاری شود که از اقتصاد دولتی به سمت اقتصاد خصوصی برویم که کم هزینه‌تر است و بهره‌وری بالایی دارد.
طاهری در پایان خاطر نشان کرد: سؤال من از مسئولان سازمان لیگ این است که مگر یک مسئول تصمیم‌گیر نباید بی‌طرف باشد؟ مگر باید برای یک رنگ خاص تلاش کند؟ این تصمیم‌گیری شائبه‌برانگیز و از عدالت به دور است. این ننگ روی پیشانی سازمان لیگ می‌ماند و کسی فراموش نمی‌کند که آنها خودشان باعث و بانی تبعیض و ایجاد شائبه می‌شوند.
سرپرست تیم فوتبال استقلال تهران گفت: لیگ ما به اندازه کافی دارای حاشیه هست و از سازمان لیگ و باشگاه پیکان می‌خواهم عدالت و مساوات را مد نظر قرار دهند و باعث ایجاد ابهام نشوند.
بیژن طاهری گفت استقلال بزرگترین قربانی اشتباهات داوری است و کارشناسان زیادی پنالتی این تیم در دربی را تأیید کرده اند.
جمهوری اسلامی نوشت: امروز اقتصادمان بحران زده است و فرهنگمان نیز آن چیزی نیست که انقلاب و نظام جمهوری اسلامی اقتضای آن را دارد. کشور را با این فرمان نمی‌شود اداره کرد. حکمرانان، اقتصاد را چنان تقویت کنند که مردم بتوانند با فراغ بال به استقبال فرهنگ و ارزش‌ها بروند و جامعه به عدالت توحید محور برسد.
ما در اجرای عدالت و دادرسی عادلانه و منصفانه، در کنار قوه محترم قضائیه هستیم، نه در مقابل آن. نهاد وکالت و نهاد قضاوت دو بال فرشته عدالت هستند. ما با هیچ تفسیری که این دو رکن را در مقابل یکدیگر قرار دهد همدل نیستیم.
امروز یکی از حساس‌ترین بازی‌های لیگ دسته اول در تهران بین دو تیم سایپا و استقلال خوزستان برگزار می‌شود.
اهواز - رئیس کل دادگستری خوزستان گفت: استقلال قاضی در قضاوت و استقلال وکیل در دفاع، برای اجرای عدالت لازم و ضروری است.
استقلال – ملوان امروز در استادیوم آزادی با حضور ۵ هزار تماشاگر برگزار شد. اما بعد ازاین بازی اعلام شد که ۳۰ هزار تماشاگر می‌توانند برای تشویق تیم سپاهان به استادیوم نقش جهان بیایند.
عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال در گفت‌وگویی به ابهامات پیرامون تیم فوتبال باشگاه پاسخ داده است.
عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال در گفتگویی به ابهامات پیرامون تیم فوتبال باشگاه پاسخ داده است.
گاندی که به عنوان پدر استقلال هند شناخته می شود، به عنوان یکی از مشهورترین مردان روی زمین، مفهوم مقاومت بدون خشونت برای مبارزه با بی عدالتی، الهام بخش جنبش های سیاسی در سراسر جهان است.
فرهاد مجیدی بعد از بازی در نشست خبری بازی با البطائح به شدت از قضاوت‌های داور عصبانی بود. سرمربی سابق استقلال در ابتدای صحبت‌هایش گفت: من در جایی که عدالت رعایت نمی‌شود، صحبتی ندارم.
سرمربی آلومینیوم اراک معتقد است که در دیدار فردا برابر استقلال، یک سری جزئیات کوچک می تواند نتیجه بازی را تعیین کند.
سرمربی استقلال می گوید که برای کسب سه امتیاز و رسیدن به صدر جدول، با ذوب آهن دیدار خواهیم کرد
رئیس‌جمهور در ششمین نشست سران کشورهای عضو «سیکا» گفت: جمهوری اسلامی سیاست خارجی خود را بر پایه مفاهیم عدالت، اخلاق، آزادی و استقلال که ضامن رفاه و عزت ملت‌هاست، بنا نهاده است.
مردم ایران چگونه می‌توانند نسبت به اقداماتی که آمریکا انجام داده بی‌تفاوت باشند؟ همچنان در ذهن ملت ایران سوالات جدی وجود دارد. چرا اینقدر ظلم به مردم ایران انجام دادند؟ مگر مردم ایران چکار می‌خواستند انجام دهند؟ مگر مردم ایران به جز استقلال، آزادی و توجه به آرمان‌های خود حرف دیگری دارند؟ چرا اینقدر به ملت ایران ظلم می‌شود؟
چگونه مردم ایران می‌توانند نسبت به اقداماتی که آمریکا انجام داده بی‌تفاوت باشند. همچنان در ذهن ملت ایران سوالات جدی وجود دارد. چرا اینقدر ظلم به مردم ایران انجام دادند؟ مگر مردم ایران چکار می‌خواستند انجام دهند؟ مگر مردم ایران بجز استقلال، آزادی و توجه به آرمان‌های خود حرف دیگری دارند؟ چرا اینقدر به ملت ایران ظلم می‌شود؟
قربانزاده، رئیس سازمان خصوصی سازی گفت: قرارداد تک‌تک بازیکنان استقلال و پرسپولیس فقط درصورتی افشا می‌شود که ۸ باشگاه صنعتی معدنی لیگ هم این کار را انجام دهند تا عدالت رعایت شود.
سرپرست تیم فوتبال استقلال گفت: حیدری داور بازی استقلال و سپاهان باوجود تجربه بالا، تمرکزی روی بازی نداشت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ