گاندی که به عنوان پدر استقلال هند شناخته می شود، به عنوان یکی از مشهورترین مردان روی زمین، مفهوم مقاومت بدون خشونت برای مبارزه با بی عدالتی، الهام بخش جنبش های سیاسی در سراسر جهان است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
با خواندن این مقاله متوجه خواهید شد برای بسیاری از مشکلات روزمره ما، راه‌حل‌های بسیار موثر و هوشمندانه‌ای وجود دارد و مردم نقاط زیادی از دنیا مدت‌هاست که با استفاده از این راه‌حل‌ها زندگی راحت‌تری دارند.
در فرهنگ قبیله‌ای تانا توراجان در جزیره‌ی سولاوِسی در اندونزی، مرگ برای برخی پایان کار نیست، بلکه آغاز نوعی دیگر از حضور فرد متوفی در میان اعضای خانواده است. (تصاویر ممکن است آزاردهنده باشند).
نقشه های باستانی جمع‌آوری داده‌ها از منابع مختلف است که شامل داستان‌های مسافران و تاریخ‌های می‌شود که مبتنی بر اساطیر هستند؛ به همین دلیل است که مدت‌ها پس از درست کردن این نقشه‌ها، در بسیاری از آن‌ها هیولاها، اژدها، جانوران دریایی و خشکی‌های فرضی وجود دارند.
بز ماده‌ای که پاهای عقب و بیشتر پاهای جلویی‌اش را از دست داده بود با دریافت چهارپای مصنوعی جدید زندگی جدیدی را آغاز کرده است.
در اینجا عکس‌هایی از دورۀ قاجار را ملاحظه می‌کنید که افرادی عادی را در فعالیت‌های روزمره‌شان به تصویر کشیده‌اند.
رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات پایتخت از شناسایی و کشف پرونده با موضوع هتک حیثیت و انتشار تصاویر خصوصی در فضای مجازی خبر داد و گفت:متهم با ایجاد صفحه جعلی زندگی زوج جوان را به هم ریخت.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیو‌ها پیرامون رویداد‌های سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.
محققان در آزمایشگاه، نمونه‌هایی از بی‌مهرگان دریایی را که درون زباله‌ها زندگی می‌کردند بررسی کردند و از تنوع این موجودات بسیار شگفت‌زده شدند. حتی برخی از این موجودات، مانند شقایق دریایی، شروع به ساختن خانه‌های پلاستیکی خود با استفاده از زباله‌هایی مانند بطری‌ها کرده بودند.
این ملک باشکوه۱۳ هزار فوت مربعی (یک هزار و ۲۰۷ مترمربعی) که کنار دریاچه والدای قرار دارد و به‌طور کامل از چوب، به سبک خانه‌های ویلایی روسی، ساخته شده است، محل زندگی ژیمناست ریتمیک المپیکی، آلینا کابائوا ۳۹ ساله است.
دانشمندان توانستند ساختار صورت این مرد را با استفاده از بقایای اسکلت وی که در سال ۱۹۸۰ از سایت نزله خاطر ۲ به دست آمد، ایجاد کنند.
دانشمندان توانستند ساختار صورت این مرد را با استفاده از بقایای اسکلت وی که در سال 1980 از سایت نزله خاطر 2 به دست آمد، ایجاد کنند.
معماری ارگانیک هدفش این است که تا حد امکان مرز بین طبیعت و ساختمان را کمرنگ کند و کاری کند که سکونت در ساختمان به معنی جدا شدن از طبیعت نباشد.
جسیکا گرینگ، یکی از نگهبانان‌های ET، ماه گذشته درباره تولد ۴۳ سالگی این پنگوئن گفت: «می‌خواستیم آن را به شادترین تولد تاریخ تبدیل کنیم. او یک پنگوئن بسیار خاص با ژن‌های باورنکردنی و کیفیت زندگی قوی است.»‌ای تی زندگی طولانی خود را با غوطه ور شدن در یک استخر خصوصی و یک کیک کامل از ماهی کپلین و یخ تزئینی جشن گرفت.
جمعیت ۲۵ میلیونی کره شمالی از همان ابتدای کودکی فرا می‌گیرند که باید رهبران خود مانند کیم جونگ اون را خدای خود دانسته و ستایش کنند.
یک نشریه انگلیسی جزئیات جدید از زندگی رونالدو در عربستان را فاش کرد.
چه کسی فکرش را می‌کرد خرس‌ها هم درست مثل ما برای دیدن غروب و طلوع خورشید خودشان را به ساحل برسانند و از نفس کشیدن در هوای تازه صبحگاهی لذت ببرند.
تصاویری که مشاهده می‌فرمایید، برگزیده‌ای از تصاویر منتشر شده در روز‌های اخیر از خبرگزاری رسمی کره شمالی است. این تصاویر می‌تواند تا حدی نمایی از حکومت کیم جونگ اون و هیات حاکمه و زندگی در کره شمالی را ارائه دهد.
با وجود اینکه دولت محلی و واحد‌های امنیتی در شهر لیمان اوکراین به کار سخت برای بازگشت زندگی به حالت عادی ادامه می‌دهند، زمستان سختی در انتظار غیرنظامیانی است که به دلیل ویرانی‌های سنگین در شهر مانده‌اند.
اگرچه بسیاری از ساکنان شهر ایزیوم اوکراین پس از شروع جنگ منطقه را ترک کردند، اما عده‌ای هستند که نمی‌خواهند خانه‌های خود را ترک کنند، زیرا بار مالی آن‌ها بیشتر می‌شود.
اگرچه نیمی از جمعیت شهر خارکف را به دلیل جنگ ترک کردند، اما نزدیک به یک میلیون نفر همچنان در این شهر زندگی می‌کنند و زندگی روزمره در آن ادامه دارد.
در ادامه حملات رژیم صهیونیستی علیه غزه ، امروز یک جوان فلسطینی دیگر در منطقه خان یونس به شهادت رسید.
صحنه‌هایی از پایتخت افغانستان، تقریبا یک سال پس از حکومت مجدد طالبان بر این کشور را مشاهده می‌کنید. طی این مدت زنان با محرومیت از تحصیل، مجبور به پوشیدن برقع، ممنوعیت حضور در سیاست و رسانه، به تدریج از زندگی عمومی در افغانستان ناپدید شده اند. رژیم طالبان نسخه دقیقی از قوانین را وضع کرده است که جایی برای زنان که بیش از نیمی از جمعیت را تشکیل می‌دهند، باقی نمی‌گذارد. یک کارمند دولتی به خبرگزاری فرانسه گفته من کارم را دوست داشتم، می‌توانستم به فرزندانم تحصیلات خوبی ارائه دهم. اما وقتی آن‌ها رسیدند مجبور شدم در خانه بمانم؛ و حقوقم را قطع کردند. من معتقدم که طالبان همان‌هایی هستند که قبلا بودند: رژیم تاریک.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیو‌ها پیرامون رویداد‌های سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیو‌ها پیرامون رویداد‌های سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ