این فقط اسکوربردها نیستند که «تفاوت» مربیان را نشان می‌دهند، این فقط نتایج نیستند که معیار قضاوت در مورد مربیان محسوب می‌شوند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
هیچ مربی‌ای بهتر از خودت وجود ندارد
مدیرعامل باشگاه آلومینیوم اراک اعلام کرد هنوز با هیچ‌ مربی‌ای برای جانشینی سیدمهدی رحمتی مذاکره نکرده‌اند.
کمتر مربی‌ای در تاریخ به مرزی رسیده که گواردیولا آن را درنوردیده است، او باارزش‌ترین است.
در حالی که از انگلیس خبر می‌رسید که تاتنهام در روزهای اخیر به جذب روبن آموریم، سرمربی اسپورتینگ لیسبون، علاقه‌مند شده است امروز یک رسانه پرتغالی ادعایی مطرح کرد که برای تاتنهام خوشحال‌کننده خواهد بود.
گزارش‌ها در پرتغال حاکی است روبن آموریم، سرمربی اسپورتینگ، قصد ترک این تیم را دارد. این خبر بیش از هر باشگاه دیگری برای تاتنهام خوشحال‌کننده بوده است.
می‌توان به وضعیت دو مربی خارجی که زمان زیادی از خداحافظی‌شان از فوتبال ایران نمی‌گذرد از زاویه‌ای دیگر نگاه کرد. دو مربی‌ای که یکی در سطح ملی و دیگری در عرصه باشگاهی فعالیت کردند، ابتدا محبوب بودند و بعدا با جایگاهی متفاوت از فوتبال ایران جدا شدند. کارلوس کی‌روش و آندرئا استراماچونی مربیان مورد بحث در این بخش هستند. دو مربی‌ای که ابتدا با تیپ و هیبت جذاب به دل تماشاگران فوتبال نشستند و بعد با ارائه بازی‌های خاص، کیفیت فنی را به نمایش گذاشتند، ولی خواسته یا ناخواسته تبدیل به مربیانی دوست‌نداشتنی در درازمدت شدند
جیلاردینو به نخستین مربی‌ای تبدیل می‌شود که جنوا را بلافاصله پس از سقوط به سری بی، به سطح اول فوتبال ایتالیا برمی‌گرداند.
هافبک تیم فوتبال هوادار معتقد است ساکت الهامی در حال حاضر فنی‌ترین مربی فوتبال ایران است.
سرمربی خبرساز لیگ دسته اول معتقد است چوکا اگر قرار باشد در لیگ دسته اول بماند، فقط با ادامه کار او این مهم میسر خواهد شد.
ادنالدو رودریگس، رئیس فدراسیون فوتبال برزیل، کارلو آنچلوتی را مربی‌ای عنوان کرد که به راحتی می تواند فشار مربیگری در هر باشگاه و تیم ملی بزرگی را مدیریت کند.
در شرایطی که چندان درباره این موضوع صحبتی نشده، پروژه مخفی فدراسیون فوتبال برای هدایت تیم ملی ایران یک گزینه جذاب ایتالیایی است؛ مربی‌ای که قطعا آندره آ استراماچونی نیست و پیش‌از‌این سابقه حضور در ایران را هم نداشته است
سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا در گزارش جالبی به توضیح ویژگی‌ مربی‌های حاضر در این مرحله پرداخته است.
اسطوره فوتبال برزیل از جمله کسانی است که مخالفتی با حضور مربی خارجی روی نیمکت سلسائو ندارد و کارلو آنچلوتی را برای این مهم، بهترین می‌داند.
هافبک تیم فوتبال پرسپولیس در میکسدزون ورزشگاه فولاد‌ آره‌نا، مصاحبه تندی علیه کادر فنی فولاد خوزستان انجام داد.
گرانیت ژاکا، هافبک آرسنال، می‎گوید پیش از این هرگز با هیچ مربی‌ای شبیه به میکل آرتتا کار نکرده است.
به عقیده لاپورتا، تیم فعلی بارسلونا، نسلی فوق العاده است که سرمربی فوق العاده ای دارد.
خبرنگار و تهیه کننده شبکه الکاس قطر از اقدام فدراسیون فوتبال این کشور در مذاکره با کارلوس کی‌روش اظهار تعجب کرد و گفت: مربی‌ای می‌خواهیم که تیمش زیبا بازی کند نه دفاعی به سبک کی‌روش!
خبرنگار و تهیه کننده شبکه الکاس قطر از اقدام فدراسیون فوتبال این کشور در مذاکره با کارلوس کی‌روش اظهار تعجب کرد و گفت: مربی‌ای می‌خواهیم که تیمش زیبا بازی کند نه دفاعی به سبک کی‌روش!
سرمربی پیکان واکنشی جالب توجه نسبت به شایعه پیشنهاد فدراسیون نسبت به سرمربیگری در تیم امید داشت.
نبرد دو تیم سپاهان اصفهان و ملوان بندرانزلی در آخرین هفته از نیم فصل نخست لیگ برتر زنان با برد اقتصادی سپاهان و البته جنجال بسیاری همراه شد.
نبرد دو تیم سپاهان اصفهان و ملوان بندرانزلی در آخرین هفته از نیم فصل نخست لیگ برتر زنان با برد اقتصادی سپاهان و البته جنجال بسیاری همراه شد.
رئیس سابق فدراسیون فوتبال می‌گوید اگر به کارش ادامه می‌داد با مربی‌ای جز دراگان اسکوچیچ و کارلوس کی‌روش به جام جهانی می‌رفت.
کارشناس فوتسال ایران در گفت‌وگو با ورزش سه به بررسی عملکرد تیم ملی در جام ملت‌های آسیا پرداخت.
علیرضا منصوریان و مسعود شجاعی دو مربی‌ای هستند که از سوی برخی از اعضای هیات رییسه فدراسیون فوتبال به کارلوس کی‌روش پیشنهاد شدند، اما سرمربی تیم ملی اعلام کرد نمی‌تواند در کادر فنی تیم ملی به جای جواد نکونام پذیرای مربی دیگری باشد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ