مربی ویکتوریا پلژن روبرت لواندوفسکی را مهاجمی غیرقابل مهار می داند. به عنوان تیم مقابل فقط باید دعا کنید بدشانسی بیاورد و توپش وارد دروازه نشود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رامین رضاییان بار دیگر چالش جدیدی را در تیم ملی دنبال می‌کند و تورنمنت کافا البته برای او یک اتفاق ویژه نیز به همراه داشت.
علیرضا بیرانوند موفق شد پنالتی مسعود شجاعی را مهار کند و کری سنگینی برای او خواند.
ارلینگ هالند با دبل برابر ساوتهمپتون، به آمار قابل توجهی دست یافت. او از چلسی در لیگ برتر یک گل بیشتر به ثمر رسانده است!
در نیمه دوم بازی با تیم وستروسبک، او یک ضربه پنالتی گرفت اما تقریباً بلافاصله از هوش رفت و به روی زمین افتاد. پزشکان آمبولانس تلاش کردند تا احیای قلبی را انجام دهند اما نتیجه‌ای نداشت.
مربی الاهلی در نشست خبری بازی با رئال گفت که با وجود سرعتی بودن وینیسیوس، هر کاری برای مهار او انجام خواهند داد.
دیِگو گودین، ستاره اروگوئه‌ای سابق اتلتیکومادرید، می گوید برای او همیشه مهار لیونل مسی دشوارتر از رونالدو بود.
جوسکو گواردیول از تجربه بازی مقابل لیونل مسی در جام جهانی گفت و اینکه مسی در تیم ملی به گونه‌ای متفاوت بازی می کند.
دومین سفر وزیر خارجه امارات به دمشق و دیدار او با بشار اسد همزمان با خیز ترکیه برای همگرایی با سوریه، به شدت نگرانی کاخ سفید را به دنبال داشته است.
تارچیزیو بورگنیش، مدافع سابق تیم ملی ایتالیا، در فینال جام جهانی 1970 مامور مهار پله بود ولی سلطان فوتبال روی سر او گلزنی کرد و مسیر برای برتری سلسائو هموار شد.
بزرگترین سوالی که رکراکی امشب باید به آن پاسخ دهد این است که او چطور خواهد توانست امباپه را متوقف کند؟
۱۲ امتیاز آخر پرسپولیس در لیگ برتر با گلزنی مهاجمان خارجی این تیم به ثمر رسیده است.
امیلیانو مارتینز متخصص بازی ذهنی با بازیکن مقابل و مهار پنالتی هاست. او این روزها در آرژانتین قهرمان ملی است ولی بسیاری تاکتیک او را شرورانه می دانند.
امیلیانو مارتینز متخصص بازی ذهنی با بازیکن مقابل و مهار پنالتی هاست. او این روزها در آرژانتین قهرمان ملی است ولی بسیاری تاکتیک او را شرورانه می دانند.
لهستان در مرحله یک‌هشتم نهایی از فرانسه شکست خورد و با جام‌جهانی ۲۰۲۲ خداحافظی کرد.
گری لینه‌کر، ستاره سابق تیم ملی انگلیس و مجری مشهور فعلی، معتقد است که کایل واکر تنها مدافعی است که می تواند کیلیان امباپه را مهار کند.
جرارد مارتینو، مربی آرژانتینی مکزیک، شایعه اختلافاتش با لیونل مسی را رد کرد و ضمن تمجید از او گفت که مهارش غیرممکن است.
یک بار دیگر امضای یورگن لوکادیا پای سه امتیاز پرسپولیس نشست تا او نقش بی‌بدیل خود در صدرنشینی تیم سرخپوش پایتخت را ایفا کرده باشد.
در تمام صحنه‌ها یک مدافع ملوان کاملا نزدیک به لوکادیا حرکت می‌کند و اجازه تصاحب توپ توسط او و چرخش را به این مهاجم توانمند نمی‌دهد تا لوکادیا با کمترین میزان فضا در زمین ملوان گرفتار شود.
رونالد آرائوخو معتقد است بارسلونا باید لیونل مسی را برگرداند. او کریم بنزما را بهترین مهاجمی می داند که برابرش قرار گرفته است.
یورگن کلوپ معتقد است که در حال حاضر نباید ارلینگ هالند و محمد صلاح را با هم مقایسه کرد چرا که ستاره مصری در بهترین فرم خودش نیست.
مارکو روزه، مربی جدید لایپزیش، تاکید کرد که هیچ هراسی از نام رئال ندارند و اینکه برای مهار وینیسیوس در بازی امشب برنامه ویژه ای دارند.
بارسلونا موفق شد با درخشش روبرت لواندوفسکی و هت تریک او، ویکتوریا پلژن را با نتیجه 5-1 شکست بدهد.
روبرت لواندوفسکی امشب هم برای بارسلونا گلزنی کرد و به صدر جدول گلزنان اسپانیا برگشت. ستاره لهستانی بار دیگر ثابت کرد که چه خرید ارزشمندی برای آبی‌واناری‌هاست.
هر چند که دروازه حسینی در بازی دوستانه با هوادار باز شد اما او موفق به مهار یک ضربه پنالتی شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ