یورگن کلوپ، سرمربی آلمانی لیورپول، به تمجید از منچسترسیتی و ارلینگ هالند پیش از تقابل حساس با آنها پرداخته است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وحید امیری کاپیتان پرسپولیس می‌گوید: پرسپولیس باید بزرگ‌ترین و بهترین اسپانسر مالی را داشته باشد تا این قدر با مشکلات مواجه نشود. وی درباره درگیری با شجاع خلیل زاده در بازی با تراکتور نیز توضیحاتی را مطرح کرد.
دو مدافع پرسپولیس و تراکتور بعد از چند فصل در کنار یکدیگر بودن، اینبار شرایط را به شکلی دنبال خواهند کرد که باید علیه هم کار را دنبال کنند.
اریک تن هاخ، سرمربی تیم منچستریونایتد بعد از مشاهده عملکرد خوب بازیکنان جوان تیمش، برای آن‌ها پیامی امیدوار کننده ارسال کرد.
بعد از اینکه شجاع خلیل‌زاده و علی قلی‌زاده اردوی تیم ملی را به علت مصدومیت از دست دادند، حالا حزباوی نیز در اختیار رضا عنایتی قرار گرفته است.
فرهاد مجیدی پیش از آغاز دیدار برابر الشارجه، با نوشتن کلمه شجاع، به بازیکنانش انگیزه و روحیه داد.
شجاع مرادی با تاکید بر اینکه از نگه داشتن ادرار تا حد امکان باید جلوگیری شود، بیان کرد: افرادی که آب کم تری مصرف می کنند، هم خطر سنگ کلیه را بیش تر می کنند و در درازمدت باعث اختلال در هماهنگی اعصابِ مثابه می شود.
لوچانو اسپالتی، سرمربی ناپولی با وجود اختلاف 18 امتیازی با تیم دوم عقیده دارد که هنوز برای صحبت از قهرمانی زود است.
کارلو آنچلوتی به فکر انتقام شکست فینال سوپرجام اسپانیا از بارسلونا نیست و گفت که هدف رئال حذف آبی و اناری‌ها و رسیدن به فینال کوپا دل ری است.
ایوان راکیتیچ، هافبک کروات سویا معتقد است که آن ها در تقابل با بارسا به اندازه کافی شجاعت به خرج نداده‌اند.
بازیکن جوان تیم نساجی می‌گوید همه در شکست سنگین امشب مقصر هستند.
این هفته تیم الاهلی با حضور دو مدافع ایرانی به مصاف العربی می‌رود که عمر سوما را در خط حمله خود دارد.
رشیدی کوچی، نماینده مجلس گفت: من به رئیس جمهور می‌گویم که اگر شجاعت برخورد با مافیای خودرو را نداشته باشید، بقینا قیمت خودرو روز به روز بیشتر می‌شود. خرید خودروی بی کیفیت داخلی هم برای مردم آرزو شده است.
کارلوس کی روش است که به عنوان سرمربی در مورد ترکیب تیم ملی تصمیم می گیرد و بدون شک تصمیمات او قابل احترام است.
عبدی نوشت: مشکل رفتار حکومت این است که افراد به نسبت آرام و ساکت را نمی‌بیند و کاری به آنان ندارد حتی آنان را حامی خود می‌داند. در میان معترضین نیز فقط اغتشاش را می‌بیند، در حالی که باید عکس باشد. نباید خود را فریب داد. شجاعت داشته باشید.
مربی تیم فوتبال صنعت نفت گفت هواداران در صورت صبوری نتایج خوبی از این تیم می‌بینند.
جلسه ای فوری بعد از دیدار با اینتر در کمپ بارسلونا برگزار شده و ژاوی با بازیکنان تیمش صحبت کرده است.
یورگن کلوپ، سرمربی آلمانی لیورپول، به تمجید از منچسترسیتی و ارلینگ هالند پیش از تقابل حساس با آنها پرداخته است.
مدافع پیشین تیم ملی فوتبال ایران ضمن اشاره به انتخاب های مناسب در لیست ملی پوشان گفت: کاریزمای بالای شخصیت کی روش خودنمایی کرد.
قاسم حدادی فر می گوید همه در زمان کوتاه باقی مانده تا جام جهانی باید دست به دست هم دهند تا تیم ملی بتواند در یک مسیر هدفمند حرکت کند.
خطیب نماز جمعه این هفته تهران درباره برجام خطاب به مردم گفت: مذاکره کنندگان از جنس شما هستند و امین و شجاع و مرد میدان هستند و مطمئن باشید ذره ای به دشمن باج نخواهند داد.
خاتمی گفت: مذاکره کنندگان ما از جنس مردم و امین و شجاع و مرد میدان هستند و مطمئن باشید که ذره‌ای به دشمن باج نخواهند داد. با این حال سه نکته مهم وجود دارد؛ اول لغو تحریم‌های نفتی است که نفت سرمایه ملت ایران است. اگرچه با شیطنت آن‌ها نیز می‌توانیم نفت خود را صادر کنیم آنچنان که مسئولان این کار را انجام می‌دهند، اما این تحریم‌ها باید برطرف شوند.
خطیب نماز جمعه تهران با اشاره به مذاکرات برای رفع تحریم گفت: مذاکره‌کنندگان از جنس مردم، امین، شجاع و مرد میدان هستند و ذره‌ای به دشمن باج نخواهند داد.
قالیباف گفت: به مدیر قوی و امین باید شجاعت داد تا بتواند کار‌ها را پیش ببرد و مسئولیت‌پذیر باشد، امروز در بروکراسی بسیار پیچیده و بی‌ربطی گرفتاریم که اگر بخواهیم از آن عبور کنیم باید شجاعت داشته باشیم .
عوامل زورگیری از یک زن در شهریار دستگیر شدند

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ