حجت‌الاسلام دماوندی گفت: حجاب، محدودیت نیست؛ مراکز فرهنگی دینی باید فلسفه حجاب و فواید آن را برای نسل جوان بازگو کنند و شبهات مربوط به حجاب را برطرف کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
برق منطقه ای در اطلاعیه اعلام کرد دلیل اختلال فنی و بروز حادثه آتش سوزی در قسمتی از تجهیزات پست برق ۶۳کیلوولت شهریار در استان تهران،بخشی از ظرفیت تامین برق آن منطقه با محدودیت مواجه شده است.
برق منطقه‌ای تهران در اطلاعیه ای اعلام کرد : باتوجه به شرایط جوی در منطقه نیروگاه شهید رجایی قزوین و وجود صاعقه و رعد و برق و طوفان، یکی از تجهیزات انتقال برق منطقه غرب تهران دچار اختلال شد.
سخنگوی صنعت برق گفت: خوشبختانه تا کنون خاموشی ای ناشی از کمبود برق وجود نداشته حتی مصرف برق دیروز نسبت به روز گذشته کاهش داشته است.
نفت بیشترین تأثیر را بر رشد اقتصادی از طریق افزایش بهره‌وری عوامل تولید در سال ۱۴۰۱ داشته است به طوریکه رشد ارزش‌افزوده در گروه‌های دیگر به مراتب کمتر از رشد بخش نفت بوده است.
با وجود اینکه دمای ۵۰ درجه به بالا به سلامت صدمه می‌زند قانون مستقیمی در زمینه اعلام تعطیلی در دمای بالای ۵۰ درجه مشخص نشده است.
مدیر کل دفتر بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی وزارت جهاد کشاورزی درباره علت کمبود شکر در بازار گفت: هیچ گونه کمبودی در زمینه شکر و کالاهای دیگری وجود ندارد.
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه موفقیت در عرصه و آزمون سخت انتخابات علت و شرط دارد، گفت: برای مشارکت بالا باید همه اقشار و سلیقه ها اجازه ورود به عرصه انتخابات را داشته باشند، چراکه اگر قرار باشد یک طیف خاص وارد عرصه انتخابات شود بهانه دست دشمن می دهد و دلگرمی را از مردم می گیرد.
این احتمال وجود دارد که امیر قلعه‌نویی بازیکنان دو تیم استقلال و پرسپولیس را با یک هفته تاخیر به تیم ملی دعوت کند.
رییس اتاق ایران و چین گفت: وقوع ابرتورم در اقتصاد ایران به علت داشتن ظرفیت‌ها و امکانات متعدد اقتصادی منتفی است.
­مدیر سامانه یکپارچه فروش خودرو گفت: دیروز اختلالی در سایت به وجود آمد که این اختلال عصر امروز رفع شد و اکنون سامانه فعال است و متقاضیان می‌توانند فرایند ثبت نام خودرو را تکمیل کنند.
اگر قرار باشد مطابق قانون مربوط به پوشش حجاب؛ با زنانی برخورد شود که حد شرعی حجاب را رعایت نمی‌کنند و آنان از خدمات محروم شوند، بخش بزرگ و شاید بیش از نیمی از زنان مشمول آن می‌شوند و به همین علت پلیس اصطلاح جدید «کشف حجاب» را جعل کرده است که در قانون وجود ندارد و تطبیق آن نیز کاملا سلیقه‌ای است.
وجود جوش روی گونه‌های چپ و راست صورت دلایل مختلفی می‌تواند داشته باشد که از جمله این دلایل می‌توان به عدم تعادل هورمونی، مشکلات ریوی، مشکلات قلبی و مشکلات معده اشاره کرد.
یک کارشناس اقتصادی گفت: در برهه ای که تحریم ها وجود دارد نمی توان با راه حل های گذشته نرخ ارز را کنترل کرد و باید به فکر راه های جدید برای کنترل نرخ ارز باشیم.
سفیر ایران در اسپانیا بعد از حادثه تلخی که برای امیر عابدزاده به وجود آمد، با او دیدن داشت.
تبریز- وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: علت وجود مشکلات معیشتی فعلی در کشور تورم انباشته طی سال های گذشته است.
از آنجایی که در حال حاضر درمان قطعی و مشخصی برای زوال عقل وجود ندارد، پیشگیری از آن در اولویت خواهد بود. چندین مطالعه معتبر که از طریق کتابخانه دیجیتال ساینس دایرکت قابل دسترسی هستند، نشان داده اند که افسردگی خطر ابتلا به زوال عقل را افزایش می‌دهد؛ بنابراین درمان به موقع افسردگی ممکن است به پیشگیری از آن کمک کند.
نفیسه بیگی، مدرس دانشگاه و دکترای علوم تربیتی با بیان اینکه یکی از بارزترین علل وجود اعتیاد در جوامع مختلف در دسترس بودن مواد مخدر است گفت: در بسیاری از کشور‌ها مصرف دخانیات برای نوجوانان ممنوع است و بر اساس این ممنوعیت فروش مواد مخدر به آن‌ها انجام نمی‌شود، ولی در کشور ما نوجوانان به راحتی می‌توانند مواد مخدر را تهیه کنند و متاسفانه در این حوزه نقص قوانین وجود دارد.
«محمدرضا بیدخام» مدیرکل ارتباطات مخابرات و امور بین الملل مخابرات گفت: علت اختلال به وجود آمده در برخی سرویس‌های مشتریان در شهر تهران در این مجموعه به دلیل قطع برق است.
هر سلول بدن ساعت مولکولی خاص خود را دارد که به سیگنال‌های ضربان‌ساز اصلی که در مغز ما وجود دارد، گوش می‌کند. بنابراین، زامیل کادر، عصب‌شناس دانشگاه آکسفورد و همکارانش این فرضیه را مطرح کردند که مقدار دردی که احساس می‌کنیم ممکن است ناشی از ریتم سلول‌هایی باشد که درد را تشخیص می‌دهند.
رئیس سازمان حج و زیارت گفت : خوشبختانه مشکل خاصی در مرزها وجود نداشت و تراکم بالای جمعیت موجب کند شدن و دغدغه هایی در این خصوص شده بود که رفع شد و در حال حاضر دغدغه خاصی وجود ندارد.
رئیس سازمان حج و زیارت گفت : خوشبختانه مشکل خاصی در مرزها وجود نداشت و تراکم بالای جمعیت موجب کند شدن و دغدغه هایی در این خصوص شده بود که رفع شد و در حال حاضر دغدغه خاصی وجود ندارد.
در مرز‌های جنوبی، آن‌ها که مطمئن شده‌اند امکان بازشدن مرز وجود ندارد و دسته‌ای که از ازدحام و گرمای مسیر خسته شده‌اند ولی همچنان اشتیاق و اصرار به ادامه مسیر خود دارند، عازم غرب کشور و مرز خسروی می‌شوند؛ این تغییر مسیر را فروشندگان بین‌راهی نزدیک به کرمانشاه و در فاصله کرمانشاه تا سرپل‌ذهاب هم به چشم دیده و تایید می‌کنند.
رئیس مرکز وکلای قوه قضائیه گفت: هیچ فشاری وجود ندارد و حساسیتی که ایجاد شده به دلیل این است که می‌خواهیم مر قانون اجرا شود، زیرا تأکید ریاست قوه قضائیه و معاون اول قوه قضائیه بر اجرای مر قانون است.
بیش از یک سال پس از راه‌اندازی ششمین سایت 5G ایرانسل در جزیرۀ کیش و همزمان با برگزاری دومین نمایشگاه بین‌المللی فناوری اطلاعات و ارتباطات کیش (KITEX 2022)، «سمینار تخصصی نسل پنجم ارتباطات» با حضور مدیران و صاحب‌نظران حوزۀ ارتباطات، در این جزیرۀ زیبای خلیج فارس برگزار شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ