آمار وب سایت داون دتکتور نشان می دهد سرویس رسانی توئیتر مختلف شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پاپ فرانسیس دیروز خواستار بازتاب جهانی درباره خطرات احتمالی هوش مصنوعی شد و به قابلیت های اختلال آمیز و تاثیرات دوسویه آن اشاره کرد.
جنبش مشروطه آغازی درخشان بر تجربه مردم‌سالاری و توسعه مدنی در جامعه شهری ایران بود. درصورتی‌که این تجربه استمرار می‌یافت، می‌توانست به تحکیم تدریجی دموکراسی در ایران بینجامد. اما اختلال و انقطاع این تجربه با کودتا یا استقرار سلطنت رضاخان شروع نشد بلکه از مدت‌ها قبل‌ازآن، بار‌ها رخ داده بود و آثار زیانبار و انباشته‌شده آن اختلال‌ها و انقطاع‌ها کشور را به‌ویژه در سال‌های جنگ جهانی اول به ورطه هرج‌ومرج و به آستانه تجزیه کشانده بود.
براساس نمونه آماری از ۳۰۰ وب‌سایت در ۵۰ کشور دارای بالاترین درآمد ناخالص ملی، ایران با ۳۳.۳درصد فیلترینگ و ۱۸درصد اختلال در صدر پراختلال‌ترین اینترنت‌های جهان قرار گرفت.
17 ملی‌پوش والیبال ایران سابقه بازی در 9 دوره لیگ جهانی و لیگ ملت‌ها در پست مدافع میانی دارند که در بین آن‌ها سیدمحمد موسوی بهترین عملکرد را دارد.
هشت بازیکنی که به انتخاب کی‌روش راهی جام جهانی قطر شده بودند در اردوی تحت هدایت امیر قلعه‌نویی ندارند؛ البته در این بین قدوس و مجید حسینی شرایط ویژه‌ای دارند.
سخنگوی دستگاه دیپلماسی با اشاره به روز جهانی مقابله با اسلام هراسی گفت: اسلام هراسان منافع نامشروع خود را در گسترش اختلاف و نزاع بین آحاد بشریت می‌بینند.
وب سایت رصد قطعی داون دتکتور اعلام کرد در اوج اختلال اینستاگرام، بیش از ۴۶ هزار کاربر، مشکل دسترسی به این پلتفرم اشتراک گذاری عکس در آمریکا را گزارش کردند.
مسمومیت حاد یک مشکل جهانی و اورژانسی در کودکان است. مسمومیت را می‌توان به‌عنوان قرار‌گرفتن فرد در معرض ماده‌ای تعریف کرد که می‌تواند علائم و نشانه‌هایی از اختلال عملکرد اندام ایجاد کند و در نهایت به آسیب یا مرگ منجر شود.
تیم ملی بسکتبال ایران در روزی که امید زیادی به پیروزی داشت، مقابل ژاپن با نتیجه سنگینی شکست خورد.
فهرست جدول برترین گلزنان جام جهانی با صدرنشینی انفرادی ستاره فرانسه تکمیل شد.
من سیتی به خاطر حضور بیشترین بازیکن در جام جهانی، پاداش خیره کننده ای دریافت می کند.
اختلافات در اردوی تیم ملی آلمان در جام جهانی روز به روز ابعاد تازه ای به خود می گیرد.
جیمی کاراگر تنها 15 دقیقه پس از شروع بازی اسپانیا و کاستاریکا از پدری به عنوان بهترین بازیکن جام جهانی نام برد.
مردم اکوادور بعد از اولین پیروزی تیم خود در جام جهانی به خیابان ها ریخته و جشن گرفتند.
هزاران صندلی خالی در استادیوم البیت در جریان دیدار افتتاحیه جام جهانی مورد توجه رسانه‌ها قرار گرفته است.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران ضمن اشاره به شرایط تیمش برای جام جهانی، گفت: انگلیس از نظر نگرش بازیکنان و روحیه جنگندگی، تیم بسیار خطرناکی است و این را در لیگ ملت‌های اروپا نشان داده است.
ژاپن با بیشترین تعداد لژیونر در لیگهای معتبر اروپایی، پرستاره‌ترین نماینده اروپا در جام جهانی محسوب می‌شود.
طبق تعریفی که سازمان جهانی سلامت WHO در سال ۱۹۹۶ برای سلامت روان ارایه داد، سلامت روان به معنای نبود اختلال روانپزشکی نیست بلکه به این معناست که انسان‌ها قدرت انطباق و مدارا با فشار‌های روانی متعارف زندگی را داشته باشند، به کار مولد و مفیدی مشغول باشند و مشارکت مثبت در جامعه داشته باشند.
تعداد زیادی از کاربران اینستاگرام برای دسترسی به حسابشان دچار مشکل شده‌اند.
شرکت متا پلتفرمز درباره علت این اختلال، توضیحی نداد و تنها سخنگوی متا در بیانیه‌ای که ایمیل شد، اعلام کرد مطلع هستیم که مردم امروز برای ارسال پیام در واتس‌اپ دچار مشکل شدند. ما این مشکل را برطرف کرده و بابت مشکلات ایجاد شده، عذرخواهی می‌کنیم.
علاوه بر مشکل مصدومیت، در روزهای اخیر رابطه اینتر و روملو لوکاکو نیز تحت تاثیر قرار گرفته است.
جدول رده بندی آنلاین رقابت‌های جهانی کشتی آزاد در بلگراد را می‌بینید که ایران با اختلاف نسبت به آمریکا در رتبه دوم ایستاده است. تصور می‌شد در غیاب روس‌ها ایران شانس اول قهرمانی باشد اما تا اينجا چنین نشد
جوانان ایران که روز گذشته اختلاف ۲۸ امتیازی مقابل ژاپن را جبران کرده و به جمع هشت تیم برتر آسیا رسیده بود، با قبول شکست مقابل کره جنوبی از راهیابی به نیمه نهایی و مسابقات قهرمانی زیر ۱۹ سال جهان بازماند.
سرویس داون دتکتور که قطعی و اختلال سرویس‌ها و وب سایت‌ها را رصد می‌کند، از حدود ساعت ۹ بعدازظهر دوشنبه به وقت نیویورک، گزارش کاربران درباره مشکل دسترسی به موتور جست و جوی گوگل را دریافت کرد و این گزارش‌ها یک ساعت بعد به بیش از ۴۰ هزار مورد رسید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ