سخنگوی دستگاه دیپلماسی با اشاره به روز جهانی مقابله با اسلام هراسی گفت: اسلام هراسان منافع نامشروع خود را در گسترش اختلاف و نزاع بین آحاد بشریت می‌بینند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون اجتماعی قوه قضائیه گفت: سیمای بدون بزک مدعیان حقوق بشر عیان و نمایان شده و قطعاً جهان اسلام و همه آزادی‌خواهان در برابر این جنایت آرام نخواهند نشست.
وزارت کشور در بیانیه‌ای در خصوص اهانت به قرآن کریم تاکید کرد: جهان اسلام در مقابل اهانت‌کنندگان به ساحت مقدس قرآن خواهد ایستاد.
رئیس جریان حکمت ملی عراق اعلام کرد: خطوط قرمز ما اسلام و قرآن است. تا وقتی که خون در رگ‌هایمان جریان دارد حسینی می‌مانیم.
معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: از ابتدای اسلام حرکت جهاد تبیین وجود داشته است.
وزیر خارجه عراق در گفتگوی تلفنی با همتای سوئدی خود بر ضرورت ممانعت از تکرار اهانت به اسلام و قرآن کریم تأکید کرد.
همسر کریم بنزما که با پیوستن او به الاتحاد قرار است به همراه کریم در عربستان زندگی کند در یک مصاحبه درباره زندگی مشترکش با این ستاره فرانسوی صحبت کرد.
سخنگوی حماس با اشاره به هتاکی صهیونیست‌ها به قرآن کریم خواستار تحرک جدی جهان اسلام در این باره شد.
وزیر امور خارجه کشورمان گفت: حمایت از مردم مظلوم فلسطین گفتگو و رایزنی داشتیم.
استاد دانشگاه با بیان اینکه امام دو عنصر مردم و اسلام را به عرصه سیاست اضافه کرد، گفت: در نظام اسلامی قوانین باید همراه با اسلام باشد و لایحه‌ای خلاف اسلام در کشور به تصویب نمی‌رسد.
مهدی طائب، رییس شورای قرارگاه راهبردی عمار گفت: امام راحل با شجاعت در مقابل حکومت طاغوت و استکبار جهانی، توانست معادلات قدرت را در دنیا تغییر دهند.
دبیر ستاد مرکزی بزرگداشت امام خمینی (ره) گفت: خوشبختانه تدارکات و پشتیبانی و مقدمات کار برگزاری مراسم به خوبی انجام شد و مشکل و کمبودی در این زمینه نمی بینم، این مراسم باید متفاوت تر از مراسم های قبلی به تعبیر رهبر معظم انقلاب باشد و همچنین این برنامه باید مقدمه ای برای شناخت آرمان و شخصیت و اهداف امام راحل باشد.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین گفت: محوریت ولایت است و آینده از آن اسلام و نظام جمهوری اسلامی است و بنابراین جایی برای نگرانی نخواهد بود.
جواد لاریجانی گفت: نظام ما مبتنی بر رأی مردم است. هیچ‌کسی در این کشور و نه در کشور، در کل منطقه غرب آسیا و جهان اسلام، قوی‌تر از مقام معظم رهبری، مدافع رأی مردم نیست. وی تصریح کرد: درباره اسلام هم نمی‌توانیم همه‌پرسی کنیم. مثلا یک گروهی بگوید رفراندوم کنیم برخی از احکام اسلام اجرا بشود یا نشود؛ این خلاف قانون اساسی است و نمی‌تواند موضوع رفراندوم باشد.
یک استاد دانشگاه گفت: نگاه اسلام به خانواده نگاه مقدسی است و خانواده نخستین نهاد اجتماعی است که شخصیت فرزندان در آن شکل می‌گیرد.
نماینده مردم رودبار در مجلس شورای اسلامی گفت: در لایحه پیشگیری از آسیب دیدگی زنان و ارتقای امنیت آنان در برابر سو رفتار از بانوان حمایت‌های اساسی شده است.
امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه گرانی‌های افسارگسیخته توطئه دیگر دشمن است، گفت: برخی سوءمدیریت ها و همچنین دخالت غیرمستقیم آمریکا و دیگر دشمنان قسم خورده سبب ایجاد گرانی‌ها شده است.
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: قطعاً برنده توافق ایران و عربستان جهان اسلام است، چرا که هر دو کشورهای تأثیرگذاری در منطقه و جهان اسلام هستند و روابط دیرینه‌ای با هم دارند.
مسجدی در استکهلم پایتخت سوئد بار دیگر مورد حمله اسلام هراسانه قرار گرفت و به یکی از نسخه های قرآن کریم در آن اهانت شد.
شکاف کاذب بین اسلام و غرب ارتباط چندانی با تجربیات زیسته مسلمانان در طول تاریخ ندارد. با رهایی جهان از این دوگانه سازی کاذب و جعلی، کل شکاف تمدنی تصور شده بین این دو جهان کیهانی پر خواهد شد. دوگانه سازی اسلام و غرب ناشی از توهم است.
گناباد ـ امام جمعه گناباد گفت: در اغتشاشات اخیر دشمنان اسلام و انقلاب به دنبال ایران به کشوری چند قطبی بودند.
فرانسوا بورگا، متفکر فرانسوی گفت که اسلام هراسی در فرانسه مختص یک حزب خاص نیست و همه دولت ها آن را رواج می دهند.
وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با صدور بیانیه‌ای ضمن گرامیداشت یاد و حماسه شهدای۷ مهرماه سال ۱۳۶۰ بر میثاق با شهدا و اقتدار نیروهای مسلح در حفظ و ارتقای قدرت بازدارندگی ایران تأکید کرد.
مشاور مقام معظم رهبری خطاب به سخنگوی انصارالله یمن، گفت: تلاش‌های شما در منطقه بسیار قابل توجه است و در موضع قدرت قرار دارید و از شما به عنوان پرچم داران اسلام در منطقه یاد می‌کنیم.
وزیر امور خارجه کشورمان گفت: دشمنان جهان اسلام در صدد تجزیه کشورهای اسلامی هستند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ