طبق وعده مسئولان وزارت جهاد کشاورزی، ۲۰ روز تا زمان اعلام تعرفه صادرات محصولات جالیزی​ باقی مانده در حالی که به اعتقاد کارشناسان، این تعرفه‌ها باید قبل از فصل کشت، به اطلاع کشاورزان برسد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بر اساس این تقویم آزمونی، کنکور سراسری سال ۱۴۰۳ نیز همچون کنکور ۱۴۰۲ دوبار در سال برگزار می‌شود. نوبت اول کنکور ۱۴۰۳ در ۶ و ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ و نوبت دوم کنکور ۱۴۰۳ در ۷ و ۸ تیر ۱۴۰۳ با فاصله یک ماه از هم برگزار می‌شوند.
زمان بازی فولاد و تراکتور تغییر کرد
با اعلام سازمان لیگ، زمان چهار دیدار از مسابقات هفته های سوم و چهارم تغییر کرد.
در کنکور سال ۱۴۰۲ سهم سوابق تحصیلی دانش‌آموزان ۴۰ درصد به صورت قطعی و سهم نتایج کنکور ۶۰ درصد بود.
اهواز - معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان خوزستان گفت: مراسم تشییع و خاکسپاری پیکر گل گون کفن شهید نظم و امنیت «سعید پویان» در شهرستان‌های مسجدسلیمان و باغملک برگزار خواهد شد.
زمان حرکت قطار تهران- کربلا از مبدا تهران، در تاریخ‌های ۳۱ مرداد، چهارم شهریور، ۲۵ شهریور، ۲۸ شهریور، یکم مهر و چهارم مهر در نظر گرفته شد.
دکتر مهرداد بهرامیان، فیزیوتراپیست درباره عوارض استفاده از کوله پشتی‌های سنگین می‌گوید: استفاده از کوله پشتی‌های سنگین عوارض زیادی ازجمله درد در بازو، شانه و گردن، سوزش، سوزن‌سوزن شدن و بی‌حسی در امتداد بازو به همراه دارد. درد ناشی از استفاده از کوله پشتی‌های سنگین زمانی بروز می‌کند که اعصاب یا رگ‌های خونی زیر گردن، در میان عضلات گردن و شانه یا بین دنده اول و ترقوه فشرده شود.
سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان به کیفیت زمین شماره ۲ مرکز ملی فوتبال واکنش نشان داد.
امروز مطالبی همچون چگونه یک پرتفوی خوب بچینیم؟ ، شرایط نامناسب در بانک سینا | سپرده گذاری ها پرید؟، تحلیل تکنیکالی نماد فخوز | فخوز برای خرید مناسب است؟، کدام نمادهای بورسی با تقاضا همراه خواهند بود؟، اخبار مهم برای بورس فردا ۷ مرداد | نرخ خوراک کاهش می‌یابد، سهام پیرمردی چه زمانی وارد پرتفو می شود؟!؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
طالبان در ادامه مدعی شده که اکنون در بند کمال خان هیچ آبی وجود ندارد و اگر آب‌بند کجکی در آن جاری گردد تا آنجا نمی‌رسد، بنابراین نیاز است تا جانب ایرانی این حقایق را درک نماید.
بر اساس مراجعه برخی مدیران اداری مبنی بر نامناسب بودن وضعیت حجاب تعدادی همکاران خانم و درخواست راهکار از دفتر امور زنان و خانواده، موضوع وضعیت حجاب همکاران مورد بررسی قرار گرفت و نهایتاً یکسان‌سازی پوشش همکاران در قالب طرح فرم یکسان پیشنهاد شد. در این راستا مشورت و پیگیری از طریق معاونت فرهنگی و معاونت اداری مالی و پشتیبانی مصوب شد.
پیاز سنبل خود را در زمان نامناسب از خاک در نیاورید تا پیاز‌های شما برای جوانه زدن دوباره انرژی کافی داشته باشند. پس از افتادن گل‌ها، ساقه گل را قطع کنید، اما برگ‌ها را نگه دارید و به روال معمول به آبیاری ادامه دهید. برگ‌ها برای ذخیره انرژی در پیاز ضروری‌اند.
مربی پرسپوليس با اشاره به شروع تمرینات این تیم، بابت عدم تدارک زمین تمرینی نامناسب گلایه کرد.
حسن روشن، ستاره سابق فوتبال ایران، دوباره از لفظی نامناسب علیه سرمربی فعلی استقلال استفاده کرده است.
به گفته واثقی وادار کردن کودک به جدا خوابیدن یا به‌زور نگه‌داشتن کودک در یک اتاق جداگانه برای خوابیدن روش نامناسبی است. کودکان باید از آزادی جدایی برخوردار باشند و هر زمان که کودک ترسیده یا مضطرب است، والدین باید او را از حضور خود اطمینان دهند.
این بازیکن که سابقه متعددی در کمیته انضباطی و سایر احکام قضایی دارد در زمان دستگیری در وضعیتی نامناسب قرار داشته است
زمان نامناسب اعلام خبر پرداخت پاداش به ملی‌پوشان، جنجال‌ساز شد
رئیس سابق فدراسیون جودو شرایط این فدراسیون را نامناسب توصیف کرد و گفت که با شرایط کنونی نیاز به تغییرات اساسی وجود دارد.
شامگاه دوشنبه ۱۵ آذرماه سال گذشته زمانی که مأموران کلانتری ۱۱۲ ابوسعید برای دستگیری یک سارق لوازم خودرو وارد خانه‌ای در محدوده خیابان قزوین شدند با مشاهده دو دختر جوان با وضعیتی نامناسب در خانه و همچنین کشف جسد یک زن داخل کیسه‌های نایلونی پشت در اتاق خواب، با پرونده پیچیده‌ای رو‌به‌رو شدند.
شامگاه دوشنبه ۱۵ آذرماه سال گذشته زمانی که مأموران کلانتری ۱۱۲ ابوسعید برای دستگیری یک سارق لوازم خودرو وارد خانه‌ای در محدوده خیابان قزوین شدند با مشاهده دو دختر جوان با وضعیتی نامناسب در خانه و همچنین کشف جسد یک زن داخل کیسه‌های نایلونی پشت در اتاق خواب، با پرونده پیچیده‌ای رو‌به‌رو شدند.
رشت- بازی تیم های فوتبال ملوان بندر انزلی و فولاد خوزستان به دلیل بارش باران و نامناسب بودن زمین بازی لغو شد.
ساپینتو پس از حضور در ورزشگاه و بازدید از زمین چمن، ناراحتی و اعتراض خودش را از کیفیت نامناسب چمن اعلام کرد.
علی مطهری نوشت: اینکه آقای میرحسین موسوی با سیاست نظام درباره ورود نیروی نظامی به سوریه مخالف باشد و یا نسبت به شایعه حکومت موروثی اعلام خطر کند، صرفاً یک اظهارنظر و مشمول آزادی بیان است، اما لحن نامناسب ایشان درباره سردار همدانی که از جوانی تا زمان شهادت آماده نثار جان خود در راه اهداف انقلاب اسلامی بوده است مذموم و ناپسند است
برخی از موافقان این تغییر معتقدند از زمان تصویب این قانون مدت زیادی گذشته و باید اصلاح شود؛ اما از سوی دیگر، مخالفان این اصلاح بر این باورند که مشکل اصلی، آموزش نامناسب به ماموران بوده و این اصلاحیه به دنبال توسعه افراد مشمول این قانون است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ