سخنگوی صنعت آب با اشاره به کاهش ۷۰ درصدی بارندگی در استان تهران نسبت به سال گذشته گفت: استان تهران با کاهش ۷۰ درصدی بارندگی، تداوم سال‌های خشک را تجربه می‌کند و حجم مخازن سدهای تهران با ۱۶ درصد پر شدگی نسبت به سال گذشته، ۲۱ درصد با کاهش آب مواجه است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت: مراجعات ثبت شرکت‌ها از طریق امضای الکترونیک و پرداخت الکترونیک از ماه گذشته کاهش ۷۰ درصدی داشته است.
رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور از کاهش ۷۰ درصدی مراجعات مردمی با باز طراحی فرایند ثبت شرکت‌ها، خبر داد.
مرکز آمار جزئیات تغییرات تورم در پایان خرداد را اعلام کرد. گزارشی که در نگاه اول خبر از کاهش قابل توجه نرخ تورم نقطه به نقطه و افت نسبی تورم سالانه می دهد. این در حالی است که رئیس شورای پول و اعتبار معتقد است یکی از مهمترین عوامل تورم، بی ثباتی نرخ ارز است.
مرکز آمار جزئیات تغییرات تورم در پایان خرداد را اعلام کرد. گزارشی که در نگاه اول خبر از کاهش قابل توجه نرخ تورم نقطه به نقطه و افت نسبی تورم سالانه می دهد. این در حالی است که رئیس شورای پول و اعتبار معتقد است یکی از مهمترین عوامل تورم، بی ثباتی نرخ ارز است.
ناظریان گفت: با نزدیک شدن دمای هوای پایتخت به عدد ۴۰ درجه سانتیگراد، طی دو روز نخست هفته؛ برق ۷۰ دستگاه اداری که به اخطارهای داده شده مبنی بر لزوم کاهش مصرف برق بی توجه بوده اند قطع شد.
با اجرای مفاد قانون جدید چک و راه اندازی سامانه محچک، متوسط زمان رفع سو اثر چک‌های برگشتی از ۴۰ روز در سال‌های گذشته به ۱۲ روز در ۸ ماهه اخیر رسید که کاهش ۷۰ درصدی را نشان می‌دهد.
محرابیان گفت: امروز در کشور۳۰ هزار مگاوات از ۷۰ هزار مگاوات حداکثر تقاضای مصرف در تابستان، مربوط به مصارف سرمایشی است و با استفاده از کولرهای استاندارد ۵۰ درصد مصرف انرژی کاهش پیدا می‌کند.
استاندار مرکزی گفت: کاهش ساعت کار ادارات استان تاکنون موجب صرفه‌جویی ۴۹ درصدی مصرف گاز شده و اگر مدیریت بهتری اعمال شود این مهم به ۷۰ تا ۸۰ درصد نیز می‌رسد و لذا مدیریت مورد توجه همه مدیران و دستگاه‌ها باشد.
مهدوی ابهریبا اشاره به اینکه تمامی پتروشیمی‌های گازی کاهش تولید داشته اند گفت: تمامی پتروشیمی‌های متانولی و اوره‌ای ظرفیت تولید شان به ۷۰ درصد رسیده است.
مدیرعامل سازمان رفاه، خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران از کاهش ۷۰ درصدی افراد بی‌خانمان در مقایسه با سال گذشته خبر داد و گفت: خوشبختانه گزارشی از مرگ افراد بی‌خانمان نداشتیم.
بر اساس آخرین اخبار رسمی، سد‌های پنج‌گانه تامین‌کننده آب تهران یعنی امیرکبیر، لتیان، ماملو، لار و طالقان وضعیت نگران‌کننده‌ای دارند؛ ذخیره آب سد ماملو با کاهش ۷۰ درصدی نسبت به میانگین سال گذشته مواجه شده و در حالی که حجم مفید مخزن این سد که ۲۲۲ میلیون مترمکعب است، همین حالا تنها ۴۶ میلیون مترمکعب آب دارد.
قاسم زاده گفت: ۳۸ درصد پرشدگی سد ها وجود دارد که معادل ۱۸ میلیارد متر مکعب میشود که این عدد نسبت به سال گذشته افزایش دو درصدی داشته است.
وزارت جهاد کشاورزی در بخشنامه ای به وضع عوارض صادراتی ۷۰، ۱۰۰ و ۱۲۰ درصدی بر صادرات سیب‌زمینی، گوجه‌فرنگی غیرگلخانه‌ای و پیاز گرفته است، اقدامی که تبعات متعددی در بلند مدت دارد.
نماینده مردم فیروزه در مجلس شورای اسلامی گفت: تورم ۷۰ درصدی اقلام خوراکی و غذایی امروز سفره مردم را کوچک‌تر کرده است و در نتیجه مصرف میوه، لبنیات و پروتئین کاهش یافته است.
علی سیدزاده، مدیر کل دفتر مدیریت مصرف کشور نیز خبر داده که حجم ذخیره سد‌های تهران، ۱۰۰ میلیون متر معکب، کمتر شده است. در برخی از مخازن شهر تهران؛ ارتفاع آب که باید در حد ۴ متر باشد، به ۷۰ سانتی‌متر رسیده است. فراتر از تهران، در مقایسه با ۵ سال گذشته، ورودی سد‌های کشور، کاهش ۳۰ درصدی را نشان می‌دهد. آمار‌ها می‌گویند آبِ شربِ ۵۰۰ شهرِ کشور با مشکل، تامین می‌شوند وَ ۱۰۱ شهر در "وضعیتِ قرمزِ تامینِ آب" هستند!
یک کارشناس اقتصادی با اشاره به اجرای ۷۰ درصدی قانون جدید چک در ایران گفت: در حال حاضر آمار چک برگشتی در کشور در حال کاهش است.
مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی گفت: ضریب پوشش بیمه‌های اجتماعی که پیش از پیروزی انقلاب حدود ۲۰ درصد بود، امروز به حدود ۷۰ درصد رسیده است.
مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی گفت: ضریب پوشش بیمه‌های اجتماعی که پیش از پیروزی انقلاب حدود ۲۰ درصد بود، امروز به حدود ۷۰ درصد رسیده است.
احمد مهری، اپیدمیولوژیست می‌گوید، امسال ۴۰ تا ۷۰ درصد موارد مراجعه بیماران با علائم تنفسی و سرماخوردگی مربوط به ویروس آنفلوانزا است. البته به گفته این کارشناس حوزه سلامت، طبق پیش‌بینی‌هایی که از اردیبهشت‌ماه امسال انجام شده بود احتمال موج جدید آنفلوانزا در فصول سرد وجود داشت، ولی این موج حدود دو هفته زودتر از پیش‌بینی‌های قبلی شروع شد. شرایط این‌چنینی نیز به کمبود دارو و افزایش مصرف بی‌رویه آنتی بیوتیک‌ها در طول یک ماه اخیر دامن زد.
رئیس سازمان بهزیستی کشور گفت: از دستگاه‌های مربوطه خواستیم گزارش عملکرد خود در رابطه با کاهش۲۰ درصدی آمار طلاق و موانعی که در این مسیر با آن مواجه بوده‌اند همراه با پیشنهادات‌شان ارائه دهند.
منابع عراقی اعلام کردند که بهره برداری از پالایشگاه کربلا منجر به کاهش واردات فرآورده های نفتی به ویژه سوخت بنزین تا ۷۰ درصد خواهد شد.
«واردات روسیه در مقایسه با دوره زمانی مشابه سال گذشته، ۷۰ الی ۸۰ درصد کاهش نشان می‌دهد. در عین حال، انتظار می‌رود که روسیه در سال ۲۰۲۲، شاهد کاهش ۶ درصدی تولید ناخالص داخلی خود نیز باشد. با این همه، خسارت‌ها در چهارچوب تحریم‌ها علیه روسیه صرفا محدود به این کشور نیستند و واضعان و حامیان این تحریم‌ها نیز آسیب‌های جدی را متحمل می‌شوند.»
آلزایمر شایع‌ترین نوع زوال عقل است که ۷۰ درصد موارد ابتلا را تشکیل می‌دهد. خواب ضعیف یکی از علائم شایع آلزایمر است و می‌تواند پیشرفت بیماری را تسریع کند.
رشد ۳۰ درصدی تولید سایپادیزل در ۵ ماهه نخست سال/کاهش ۷۰ درصدی تعهدات معوق محصول ولوو در ۳ سال اخیر/ بهبود مستمر کیفی محصولات تولیدی از ابتدای سال جاری تاکنون/ برنامه‌های سایپادیزل برای توسعه سبد محصول

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ