شاهسونی گفت: در سال ۱۴۰۰ نسبت به سال ۱۳۹۹، روز‌های دارای هوای پاک در کشور ۵ درصد کاهش یافته است؛ به طوری که در سال ۹۹ در ۲۱ درصد از روز‌های سال، شاخص کیفیت هوا در محدوده هوای پاک قرار داشته است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دیروز در خبری اعلام شد که بسیاری از متقاضیان سامانه یکپارچه فروش خودرو انصراف داده اند که به اعتقاد رئیس اتحادیه فروشندگان خودرو، علت این امر کاهش فاصله قیمت خودرو در کارخانه و بازار است.
سیگار حاوی تنباکوست و تنباکو برای بدن به شدت مضر است. سیگارکشیدن مضرات زیادی برای سلامتی دارد و سبب ابتلا به بیماری‌های ریوی و قلبی و عروقی خواهد شد. تحقیقی که در مورد تأثیر استعمال دخانیات بر روی سلامت انسان انجام گرفته، نشان داده افرادی که سیگار می‌کشند به طور میانگین ده سال کمتر از افراد غیرسیگاری عمر می‌کنند.
این خانه متحرک در واقع خودروی قدیمی «شورلت بلیزر شاین» (Chevrolet Blazer Cheyenne) مدل ۱۹۷۶ است که روی پلتفرم کی ۵ بلیزر به جای یک پیکاپ استاندارد ساخته شده است. این یک نمونه کمیاب از حدود ۱۸۰۰ کمپر موسوم به «کمپر شاله» (کمپر خانه ویلایی) است که در یک دوره تولید دو ساله ساخته شده است. این بلیزر استثنایی تنها با ۹۱.۷۱۳ کیلومتر کارکرد، اخیرا با رنگ برنزی و برنزی دو رنگ تکمیل شد.
می گویند مهران و تهران از نخستین روستاهایی بودند که زمان خروج از دروازه‌های شمالی ری، برای رفتن به ییلاق‌های کوهپایه از آنها عبور می‌کردند و ده تهران حدود کمتر از یک فرسنگ در جنوب مهران واقع شده بود.
اسپیس ایکس دیروز پرتاب موشک فالکون ۹ حامل ماهواره هایی برای شرکت های وان وب و «ایریدیوم» را در کمتر یک دقیقه قبل از انجام عملیات لغو کرد.
شاگردان پپ مصمم برای کسب برد مقابل لیورپول، شروعی توفانی در نیمه دوم داشتند و در کمتر از ده دقیقه، دو گل زدند.
رحمان رضایی می‌گوید پرسپولیس باوجود یک یار کمتر نمایش بهتری ارائه کرد.
مدیر تیم پرسپولیس اعتراض خود نسبت به تقسیم‌بندی سکوهای ورزشگاه آزادی را اعلام کرد.
کمتر هوادار پرسپولیس شاید توانایی کیفی این روزهای اسدی را باور داشت اما او اکنون به عنوان ستاره شماره یک تراکتوری‌ها حتی برای پرسپولیسی‌ها نیز مهره‌ای خطرناک محسوب می‌شود.
آنخل دی ماریا در مقطعی از فصل برای یوونتوس می درخشد که شاید کمتر کسی تصورش را می کرد.
وقتی می‌گوییم عددسازی نه تنها به درد جمهوری اسلامی نمی‌خورد بلکه می‌تواند مایه وهن نیز باشد، همین است. چطور می‌شود در سال ۱۳۸۹، تعداد شرکت کنندگان ۵۰ میلیون باشد و در سال ۱۴۰۱ به ۲۰ میلیون نفر برسد و رکورد بالاترین مشارکت را بشکند. اگر واقعاً در سال ۱۳۸۹، تعداد مشارکت کننده ۵۰ میلیون بوده و الان با ۳۰ میلیون نفر ریزش به کمتر از نصف کاهش یافته که باید مسؤولان فکری اساسی‌تر کنند، اگر هم عددسازی‌های کیهانی کیهان است، که هیچ! درست مانند کسانی که با چند ده هزار نفری خواندن حضور مردم، عددبافی می‌کنند که آن هم هیچ!
تعداد امضاهای تقاضای استیضاح وزیر بهداشت و درمان به کمتر از ده نفر رسید و منتفی شد.
محمدرضا حسینی کمتر از ده روز پس از ترک قرضی سپاهان دوباره به نقش جهان برمی‌گردد.
کمتر از یک ماه قبل، آرژانتین و هلند با داوری متئو لاهوز به مصاف هم رفتند و بازی بسیار هم پرتنش شد. لیونل مسی و دیبو مارتینز در پایان مسابقه از خجالت داور اسپانیایی که دیروز دربی بارسلونا را داوری کرد، در آمدند.
حسین مرعشی گفت: امروز درست است که مردم کمتر به خیابان آمده اند ولی چند ده میلیون نفر از مردم پشتیبان اینها که به خیابان می آیند، هستند.ما می گوییم مردم ناراضی و عصبانی هستند و آن ها می گویند نه مردم راضی هستند.
معاون سیاسی سازمان بسیج با بیان اینکه بیش از ۹۰ درصد فضای مجازی کشور در دست دشمن است، اظهار کرد: دشمنان علیرغم تلاش گسترده در فتنه اخیر شکست خوردند و در بهترین حالت جمعیتی که در اغتشاشات اخیر به کف خیابان آمدند ۷۰ هزار نفر بودند و از بین بیش از سه میلیون دانشجوی کشور کمتر از ده هزار و ۵۰۰ نفر در اغتشاشات شرکت کردند.
۹۰ درصد فضای مجازی کشور دمعاون سیاسی سازمان بسیج با بیان اینکه بیش از ۹۰ درصد فضای مجازی کشور در دست دشمن است، اظهار کرد: دشمنان علیرغم تلاش گسترده در فتنه اخیر شکست خوردند و در بهترین حالت جمعیتی که در اغتشاشات اخیر به کف خیابان آمدند ۷۰ هزار نفر بودند و از بین بیش از سه میلیون دانشجوی کشور کمتر از ده هزار و ۵۰۰ نفر در اغتشاشات شرکت کردند.ر دست دشمن است
بورس نسبت به دیروز به صورت کمتری ریزش داشته و بسیاری از نمادها به وضعیت متعادل باز گشتند.
بورس نسبت به دیروز به صورت کمتری ریزش داشته و بسیاری از نمادها به وضعیت متعادل باز گشتند.
این روز‌ها دریاچه ارومیه وضعیت مناسبی ندارد و آخرین آمار‌ها نشان می‌دهد وسعت دریاچه به کمتر از یک ‏هزار کیلومتر مربع و حجم آب آن نیز به کمترین میزان خود در تاریخ این دریاچه رسیده است. ‏
استقلال ساپینتو در برابر نساجی در کمتر از ده دقیقه تمام رکوردهای منفی را شکست.
استقلال ساپینتو در برابر نساجی در کمتر از ده دقیقه تمام رکوردهای منفی را شکست.
استقلال ساپینتو در برابر نساجی در کمتر از ده دقیقه تمام رکوردهای منفی را شکست.
استقلال ساپینتو در برابر نساجی در کمتر از ده دقیقه تمام رکوردهای منفی را شکست.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ