به‌ نظر می‌رسد مداخله ورزشی به‌ مدت ۱۲ هفته یا کمتر در کاهش علائم سلامت روان به‌ ویژه برای کسانی که از اضطراب و افسردگی رنج می‌برند، موثرترین روش است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ورزش فواید زیادی مانند مدیریت وزن، تقویت سیستم ایمنی بدن و بهبود سلامت روان دارد با این حال، یک باور رایج نیز وجود دارد که می‌گوید: ورزش ممکن است شرایط پوستی مانند آکنه یا روزاسه (آکنه بزرگسالی) را تشدید کند.
اصفهان- معاون سلامت اداره کل دامپزشکی اصفهان با بیان اینکه محیط‌زیست تاکنون برنامه جامعی برای کنترل هاری نداشته، گفت: هشدارها درخصوص تبدیل هاری به یک بیماری بحرانی به مدیریت بحران اعلام شد.
یک هفته عالی در محل کار را تصور کنید. همه چیز به آرامی پیش می‌رود و شما عاشق کارتان هستید. با این حال بعضی از شرایط یا ویژگی‌های محل کار ممکن است موجب ایجاد آشفتگی در شما شوند که مدیریت صحیح آن‌ها تاثیر بسزایی بر عملکرد و سلامت روانِ شما در محیط کارتان خواهد گذاشت.
روغن پسته انتخابی عالی برای افرادی است که رژیم لاغری دارند. در واقع پسته با پروتئین بالا، کالری کم، چربی اشباع محدود و چربی غیراشباع بالا برای مدیریت وزن سالم بسیار مناسب است.
باید پذیرفت به خاطر اشتباهاتی که تا الان رخ داده این ابرمشکل پدید آمده و ادامه آن نیز صرف هزینه بیشتر و بی‌نتیجه و از دست دادن زمان برای حل آن است و پیشرفت این وضعیت آسیب‌های بسیار جدی بر سلامت شهروندان گیلانی در آینده خواهد داشت. اگر پسماند را به‌طور کلی در یک شهرک جامع جمع‌آوری کنیم به خاطر حجم بالای آن، بخش خصوصی نیز برای امحای آن ورود می‌کند، اما اگر به صورت تلنبار‌های کوچک داشته باشیم، چون صرفه اقتصادی ندارد در نهایت هزینه امحا نیز به‌عهده دولت خواهد ماند.
خوردن سیب زمینی می‌تواند سلامت قلب و متابولیک را بهبود ببخشد، به مدیریت وزن کمک کند و سلامت روده و عملکرد ورزشی را تقویت کند. در اینجا دلایلی را آورده‌ایم که توضیح می‌دهند چرا نباید از سیب زمینی دوری کنید.
کمبود یا اختلال خواب یکی از معضلات جدی جوامع امروز است. اگر به اندازه کافی نمی‌توانید خواب را مدیریت کنید و در حال جدال با مغز هستید، باید بدانید در معرض خطر جدی سلامت قرار گرفته‌اید. این معضل عوارض مخرب زیادی برای افراد دارد که در این اینفوگرافیک به برخی از مهمترین آن‌ها اشاره شده است.
ساره بنت عبدالرحمن در ۲۲ ژانویه ۲۰۲۳ به عنوان معاون دیپلماسی عمومی وزارت خارجه عربستان منصوب شد. وی دارای مدرک کارشناسی مدیریت سیستم‌های بهداشت و سلامت از دانشگاه «جورج میسون» آمریکا است و در سال‌های ۲۰۱۲ تا ۲۰۱۵ مسئولیت وابسته نظامی نیرو‌های مسلح عربستان در آمریکا را برعهده داشته است.
«علی‌اصغر قائمی»، عضو کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران که اتفاقا خود مدت‌ها عهده‌دار مدیریت سازمان فناوری اطلاعات شهرداری بوده است می‌گوید: «واقعیت این است که با هوشمند‌سازی شهر‌ها می‌توانیم بسیاری از مشکلات کنونی شهرهای‌مان را حل کنیم، ولی در عمل هنوز نتوانسته‌ایم در اجرایی کردن هوشمند‌سازی شهر‌ها موفق باشیم. البته اقداماتی صورت گرفته ولی به هیچ‌وجه مطابق با زیرساخت‌های لازم برای ساختن شهر‌هایی هوشمند نبوده است.»
رئیس دیوان عالی کشور مردم را سرمایه‎های این کشور خواند و اضافه کرد: با وجود فشار اقتصادی و مشکلات موجود، مردم ۴۳ سال است که پای انقلاب هستند، باید برای حفظ این سرمایه تلاش کنیم، چون در صورت حفظ این سرمایه مملکت برای همیشه بیمه خواهد شد، هر دستگاه به سهم خود باید جدی برای رفاه، سلامت و کرامت مردم برنامه‎ریزی کند.
رئیس دیوان عالی کشور مردم را سرمایه‎های این کشور خواند و اضافه کرد: با وجود فشار اقتصادی و مشکلات موجود، مردم 43 سال است که پای انقلاب هستند، باید برای حفظ این سرمایه تلاش کنیم چراکه در صورت حفظ این سرمایه مملکت برای همیشه بیمه خواهد شد، هر دستگاه به سهم خود باید به صورت جدی برای رفاه، سلامت و کرامت مردم برنامه‎ریزی کند.
رئیس شورای اطلاع رسانی دولت از افتتاح شعبه بین المللی دانشگاه علوم پزشکی تهران در کربلا با سرمایه گذاری عراق و مدیریت متخصصان ایرانی خبر داد.
زنان علاوه بر مدیریت سلامت اعضای خانواده، الگوی اصلی آموزش و ترویج شیوه زندگی سالم به نسل بعدی هستند؛ بنابراین پیشرفت جامعه در گرو سلامت خانواده‌ها و سلامت خانواده‌ها وابسته به سلامت زنان است.
همچنین، غلامرضا ابدالی سرپرست دفتر حفاظت و مدیریت حیات‌وحش درباره آخرین وضعیت دو توله یوز تازه متولد شده در منطقه توران اظهار داشت: در حال حاضر هیچ خطری سلامت توله‌ها را تهدید نمی‌کند و در وضعیت مناسبی قرار دارند.
در حیطه پزشکی، غربالگری به عنوان یک برنامه یا راهبرد بررسی جمعیت در رابطه با یک خطر تهدیدکننده سلامت با شناسایی افراد در معرض خطر تعریف می‌شود که هدف آن شناسایی زودرس برای انجام مداخله یا مدیریت پیش هنگام ابتلا به یک بیماری و عوارض ناشی از آن است؛ بنابراین تست یا روش انجام غربالگری لازم است که دارای ویژگی‌های خاصی باشد که از جمله آن‌ها می‌توان به حساس بودن تست، قابلیت تکرارپذیری و ارزان بودن آن اشاره کرد.
رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران به طرح برخی پرسش‌ها از متولیان مدیریت آلودگی هوا پرداخت و گفت: تا کی باید خون دل این دو خودروساز داخلی را بخوریم؟ تا کی باید خودروی ضعیف به مردم تحویل دهیم؟ چرا نمی‌توانیم از خودرو‌های با کیفیت بالاتر استفاده کنیم؟ چرا نباید خودرو‌های هیبریدی و برقی تولید کنیم و سرعت تولید آن پایین است؟ تا کی باید به خودروسازان و سازندگان موتورسیکلت فرصت دهیم؟
پایش بر موارد ایمنی، سلامت و بهداشت محلهای استقرار و مسیرهای عبوری از سوی گروه اعزامی سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران در مبادی ورود و خروج زائران کربلا در حال انجام است.
گروه اعزامی سازمان مدیریت بحران تهران که با هماهنگی ستاد اربعین شهرداری تهران راهی مبادی مرزی کشور شده اند، بر کیفیت و کمیت نکات ایمنی و بهداشتی محل‌های استقرار و گذر زائران نظارت دارند.
مدیریت شهری پایتخت طی ۲۴ ساعت گذشته در تهران خدمات گوناگونی را به شهروندان ارائه داده که شهرداری مناطق در این زمینه نقش ویژه‌ای دارند، در این بسته خبری اخبار شهرداری مناطق را بخوانید.
دبیر کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی گفت: توجه ویژه مدیریت شرکت سایپادیزل به مقوله سلامت و درمان کارکنان و پیشگیری از حوادث حین انجام کار نمونه‌ای شایسته تقدیر در میان مجموعه های تولیدی است.
رئیس مجلس شورای اسلامی، ضمن تبریک روز پزشک به جامعه پزشکی کشور، گفت: حکمرانی در حوزه سلامت باید به درستی مدیریت شود.
روسای شش انجمن حوزه «سلامت روان» طی نامه‌ای به رئیس مجلس شورای اسلامی از طرح برخی نمایندگان مجلس مبنی بر اضافه شدن تبصره‌ جدید به قانون سازمان نظام روان‌شناسی و استقلال مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه کشور در اعطای مجوز مشاوره با رویکرد دینی و اسلامی انتقاد کردند و خارج شدن آن از دستورکار مجلس را خواستار شدند.
پیرو دستور استاندار سیستان و بلوچستان و تصمیم اتخاذ شده دفتر مدیریت بحران استانداری، در راستای جلوگیری از آسیب به سلامت ساکنان منطقه، همه ادارات شهرستان‌های منطقه سیستان به جز دستگاه‌های امدادی و خدمات‌رسان، مدیریت بحران فرمانداری‌ها و دستگاه‌های مرتبط با مراودات مرزی تعطیل اعلام شد.
کلاهبرداری میلیاردی بنگاهداران لاکچری

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ