سیدجواد طباطبایی، فیلسوف و نویسنده ایرانی، دیشب در ۷۷ سالگی در بیمارستانی در لس‌آنجلس درگذشت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بررسی آخرین قرارداد اسپانسری باشگاه استقلال که پاییز سال گذشته به پایان رسید نشان می دهد آبی‌پوشان در ۹ ماه اخیر بدون حامی مالی و البته بدون درآمدزایی در رقابت های لیگ برتر شرکت کرده‌اند.
احمدرضا عابدزاده دروازه‌بان قدیمی و محبوب فوتبال کشور تصویری خاص از آخرین دیدارش با مرحوم مهرداد میناوند در صفحه مجازی اش منتشر کرده است.
تصویری عجیب از زیر گرفتن ترسناک پژو ۲۰۶ توسط تانکر سوخت را ببینید. منبع: آخرین خبر
بازسازی بخشی از سکوهای ورزشگاه آزادی همچنان ادامه دارد.
تصاویری از آخرین وضعیت بازسازی سکوهای استادیوم آزادی تهران را مشاهده می‌کنید.
این ۵ نفر که تصویری از چهره آن‌ها موجود نیست، بعنوان آخرین مدافعان خرمشهر شناخته می‌شوند. ۵ نفر گمنام که از پل می‌گذرند تا مانع عبور نیرو‌های عراقی شده یا حرکت آن‌ها را به تاخیر بیاندازند...
در این عکس نیکلا تسلا را همراه با پتر دوم یوگسلاوی(سومین و آخرین شاه یوگسلاوی) در نیویورک سال 1942 مشاهده می کنید.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از رایزنی با وزارت صمت و امور خارجه برای فعال سازی تماس تصویری خبر داد و گفت: امکان ارتباط روی اپراتورها فراهم شده است.
آخرین عکس هابل نمایی جانبی از کهکشان UGC ۲۸۹۰ را به ثبت رساند که در فاصله ۳۰ میلیون سال نوری از زمین در صورت فلکی زرافه (Camelopardalis) قرار دارد.
الناز رکابی با انتشار تصویری جدید به آخرین شایعات هم پایان داده است.
مشاور وزیر و جوانان در سانحه سقوط بالگرد جان خود را از دست داد.
بازیکنان استقلال هنوز با از دست رفتن پیروزی ارزشمند در آخرین دقایق شهرآورد تهران کنار نیامده‌اند.
تصویر جالبی از میهمانی شب یلدا در زمان قاجار باقی مانده است که نشان می‎‌دهد آخرین شب پاییز و طولانی‌ترین شب در طول سال از گذشته نزد ایرانیان اهمیت داشته است.
آخرین تمرین شاگردان پیمان اکبری پیش از بازی اول در جام باشگاه‌های جهان برگزار شد.
دیدن کریستیانو رونالدو روی نیمکت در بازی‌های تیم ملی پرتغال تصویری نیست که فوتبال‌دوستان به آن عادت داشته باشند. اتفاقی که در سطح باشگاهی مدتی است عادی شده است.
ستاره بی‌چون و چرای قرن بیست و یکم ورزش فوتبال آخرین شانسش برای قهرمانی جهان را دنبال می‌کند.
آخرین جلسه تمرینی تیم ملی قبل از جدال با انگلیس برگزار شد.
انتشار تصویری از آخرین تمرین تیم ملی پیش از جدال با سنگال که سامان قدوس انگشت اشاره‌اش را به حالت هیس گرفته، با حواشی زیادی همراه شده که اکنون پیگیری‌ها نشان می‌دهد ماجرا از چه قرار است.
انتشار تصویری از آخرین تمرین تیم ملی پیش از جدال با سنگال که سامان قدوس انگشت اشاره‌اش را به حالت هیس گرفته، با حواشی زیادی همراه شده که اکنون پیگیری‌ها نشان می‌دهد ماجرا از چه قرار است.
ملکه الیزابت دوم پیش از انقلاب سال ۱۳۵۷ بارها با اعضای خانواده پهلوی دیدار کرده بود. او در بهار سال ۱۹۵۹ (۱۳۳۸ شمسی) از محمدرضا پهلوی، شاه ایران در لندن استقبال کرد. ملکه بریتانیا نزدیک به دو سال بعد در ماه مارس سال ۱۹۶۱ (اسفند ۱۳۳۹) به دعوت پادشاه ایران به تهران سفر کرد. / یورونیوز
گورباچف در آخرین ماه‌های ریاست جمهوری خود، شاهد جدایی و استقلال یکی پس از دیگری جمهوری‌های شوروی بود و در نهایت در ۲۵ دسامبر ۱۹۹۱ از ریاست جمهوری کناره‌گیری و یک روز پس از آن، اتحاد جمهوری‌های شوروی، به‌طور رسمی، فروپاشید.
کاسمیرو، هافبک باتجربه رئال مادرید، احتمالا برای آخرین بار در تمرینات این تیم حاضر شده است.
این مدافع برزیلی در آخرین اقدامش با توجه به ایام سوگواری محرم و شهادت امام حسین علیه السلام با انتشار تصویری مربوط به این روز‌ها با استقلالی‌ها ابراز همدردی کرد.
بسته ویدیویی «تابناک»؛ مجموعه‌ای از ویدیو‌ها پیرامون رویداد‌های سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ