کاسمیرو، هافبک باتجربه رئال مادرید، احتمالا برای آخرین بار در تمرینات این تیم حاضر شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تلسکوپ فضایی جیمز وب تصاویری خیره‌کننده از آخرین مراحل زندگی ستاره‌ای در دوردست‌ها را با جزئیاتی بدیع و بی‌سابقه به ثبت رسانده است. این تصاویر ساختاری دوناتی شکل را از گاز درخشان با عنوان سحابی حلقه به نمایش می‌گذارد که در فاصله دوهزار و ششصد سال نوری از زمین قرار دارد.
برگزاری مراسم برترین‌های فوتبال ایران هم یکی از رسومی است که مدت‌ها از آخرین دوره برگزاری آن گذشته است.
در این تصویر تاریخی می‌بینیم که مظفرالدین شاه در سفرش به اروپا با ویلهلم دوم، قیصر و آخرین امپراتور آلمان در سال ۱۲۸۰ دیدار می‌کند.
پس از اینکه دورتموند قهرمانی بوندس لیگا را از دست داد، بلینگام علاقه ای نداشت که تصویر او توسط فیلمبردار استادیوم وستفالن نمایش داده شود.
در این عکس نیکلا تسلا را همراه با پتر دوم یوگسلاوی(سومین و آخرین شاه یوگسلاوی) در نیویورک سال 1942 مشاهده می کنید.
تصویر شکاری رهگیر F-۱۴ A تامکت با کد رجیستر ۶۰۷۹ آخرین تامکت تحویلی شرکت گرومن امریکا به نیروی هوایی ایران بود که در پایگاه "خاتم" اصفهان مستقر شد.
آخرین عکس هابل نمایی جانبی از کهکشان UGC ۲۸۹۰ را به ثبت رساند که در فاصله ۳۰ میلیون سال نوری از زمین در صورت فلکی زرافه (Camelopardalis) قرار دارد.
سفیر جدید کشورمان نیز در این دیدار گزارشی از آخرین وضعیت روابط جمهوری اسلامی ایران با سوریه و برنامه‌های پیش رو برای فعال سازی مناسبات دو کشور در ابعاد مختلف را ارائه کرد.
آخرین تمرین تیم ملی پیش از دیدار برابر روسیه برگزار شد.
این تصویر تازه از نوه جهان پهلوان غلامرضا تختی، اسطوره بزرگ کشتی ایران است.
تصاویر جدیدی که فضاپیمای ناسا به ثبت رسانده‌است، نزدیک‌ترین تصاویری است که از آتشفشانی‌ترین قمر منظومه شمسی گرفته شده‌است؛ گفتنی است که آخرین تصاویر گرفته شده از «آیو» به ماموریت افق‌های نو در سال ۲۰۰۶ باز می‌گردد، زمانی که مدارگرد پلوتو در راه رسیدن به این سیاره از کنار آیو عبور کرد.
دامپزشک آفریقایی پس از معاینه پیروز گفته بود: آخرین توله "ایران" ۷۰ درصد شانس زنده ماندن دارد، روزی ۳ بار برایش دعا کنید.
دامپزشک آفریقایی پس از معاینه پیروز گفته بود: آخرین توله "ایران" ۷۰ درصد شانس زنده ماندن دارد، روزی ۳ بار برایش دعا کنید.
آخرین تمرین السد پیش از تقابل با القطر، با حضور کارلوس کی‌روش، سرمربی جدید تیم ملی قطر، برگزار شد.
مشاور وزیر و جوانان در سانحه سقوط بالگرد جان خود را از دست داد.
ماسک آخرین بار از آغاز تولید سایبرتراک در سال ۲۰۲۳ خبر داده بود، اما در کنفرانس مالی اخیر تسلا شفاف‌سازی کرد که تولید انبوه این خودرو تا سال ۲۰۲۴ شروع نمی‌شود.
ماسک آخرین بار از آغاز تولید سایبرتراک در سال ۲۰۲۳ خبر داده بود، اما در کنفرانس مالی اخیر تسلا شفاف‌سازی کرد که تولید انبوه این خودرو تا سال ۲۰۲۴ شروع نمی‌شود.
در آخرین روز سال 2022 غم انگیزترین تصویر ورزشی را مشاهده کردیم.تصویر کریستیانو رونالدو با پیراهن کم ارزش النصر عربستان.
در آخرین روز سال 2022 غم انگیزترین تصویر ورزشی را مشاهده کردیم.تصویر کریستیانو رونالدو با پیراهن کم ارزش النصر عربستان.
آخرین قسمت پادکست ورزش سه مربوط به جام جهانی ۲۰۲۲ قطر منتشر شد.
ستاره بی‌چون و چرای قرن بیست و یکم ورزش فوتبال آخرین شانسش برای قهرمانی جهان را دنبال می‌کند.
تیم ملی فوتبال ایران با پذیرش شکست مقابل آمریکا از راه‌یابی به مرحله بعدی جام جهانی ۲۰۲۲ بازماند. تیم‌های ایران و آمریکا در حالی در ورزشگاه الثمامه به مصاف یکدیگر رفتند که ایران با یک تساوی هم می‌توانست راهی مرحله بعدی رقابت‌ها شود. شاگردان کیروش در نیمه نخست با ارائه نمایشی ناهماهنگ و پر اشتباه توپ و میدان را به حریف واگذار کردند. در نهایت در دقایق پایانی نیمه نخست روی اشتباه خط دفاعی ایران و پاس عرضی سرجینیو دست، پولیسیچ، ستاره آمریکا و باشگاه چلسی توانست دروازه ایران را باز کند. ملی‌پوشان ایران خوش‌شانس یودند که در آخرین ثانیه‌های نیمه نخست، گل دوم آمریکا آفساید اعلام شد و ۴۵ دقیقه نخست با همان نتیجه ۱-۰ به سود آبی‌پوشان آمریکا به پایان رسید.
گورباچف در آخرین ماه‌های ریاست جمهوری خود، شاهد جدایی و استقلال یکی پس از دیگری جمهوری‌های شوروی بود و در نهایت در ۲۵ دسامبر ۱۹۹۱ از ریاست جمهوری کناره‌گیری و یک روز پس از آن، اتحاد جمهوری‌های شوروی، به‌طور رسمی، فروپاشید.
جواهردشتی افزود: در آخرین تصاویر ثبت شده، فیلم شگفت انگیز و بی نظیری از یک قلاده پلنگ نر در دوربین های تله ای محیط بانان این شهرستان به ثبت رسیده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ