انتشار تصویری از آخرین تمرین تیم ملی پیش از جدال با سنگال که سامان قدوس انگشت اشاره‌اش را به حالت هیس گرفته، با حواشی زیادی همراه شده که اکنون پیگیری‌ها نشان می‌دهد ماجرا از چه قرار است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یکی از لیدرهای محلی می‌گوید که تحت تأثیر اتفاق رخ‌داده در هفته گذشته از یک تور ۶۰نفره تنها ۲۵ نفر به جواهردشت سفر کردند و اتفاقاتی از این دست روی کسب‌وکار آن‌ها تأثیر می‌گذارد. او همچنین درباره شب حادثه می‌گوید که در آن شب در روستا حضور نداشته؛ اما حسب روایت‌ها شنیده گردوخاک یکی از خودروهای مسافران جرقه اختلافی را می‌زند که به حادثه شب پنجشنبه جواهردشت منجر شد.
محمد حاج علی نماینده بانک مرکزی به اتفاق هیئت همراه، که به شکل سرزده و بدون برای تغییر اعضای شورای مرکزی کانون صرافان آمده بودند، جلسه گفت‌و گو با خبرنگاران را دچار تشنج کردند.
رضایت نامه گوستاوو واگنین تبدیل به ماجرایی عجیب برای تراکتور شده است.
اما اسپنسر به دنبال اختراعاتی مرتبط با غذا نبود. به عنوان کارمند شرکت فناوری دفاعی ریتیان، اسپنسر تنها زمانی با غذا ارتباط برقرار کرد که یک مگنترون رادار به طور تصادفی یک بسته آجیل وی را ذوب کرد.
الهلال و الاتحاد فردا در دیداری حساس باید یک الکلاسیکوی دیگر در فوتبال عربستان را برگزار کنند.
یکی از دلایل گرانتر بودن تور‌های آنتالیا به نسبت استانبول، غیرمستقیم بودن پرواز‌های تهران به آنتالیاست. آنتالیا به‌عنوان مقصدی ناخوشایند برای مسئولان ایرانی شناخته می‌شود و همین است که چند سال پیش بر پایه انتشار شماری عکس از گردشگران در سواحل این شهر و البته بدون بررسی و ارزیابی پیامد‌هایی که دارد، دستور داده شد که دیگر پرواز مستقیمی از تهران به آنتالیا انجام نشود.
جلسه روز گذشته پرسپوليس و نماینده بیرانوند هرچند با تعامل طرفین همراه نشد اما اکنون یک شایعه جنجالی را شکل داده است.
مصطفی با پلیس تماس می‌گیرد و آن‌ها شروع به جست‌وجو می‌کنند تا اینکه به ردپایی که در برف جا مانده است می‌رسند. پلیس و مصطفی، از ردپا عکس می‌گیرند و همین سرنخ، به شناختن سارق احتمالی کمک می‌کند.
رئیس‌ جمهور آمریکا مجبور شد یک سکه افتاده از دستش را روی زمین تعقیب کند.
صفحه اینستاگرام بایرلورکوزن ویدئوی جالبی از ستاره ایرانی خود در یک رقابت اروپایی منتشر کرد
درست یک ساعت از دیدار یونایتد و بارسا گذشته بود که داور برای لحظاتی، کار را به علت درگیری بازیکنان متوقف کرد.
در کنار جنجال بزرگ بر سر کمبود گاز در کشور، ماجرای فیش حقوقی مسئول دفتر یکی از اعضای شورای شهر تهران، از خبرسازترین رخدا‌های هفته جاری بود. در اوایل هفته، انتشار عکس یک فیش حقوقی ۳۳ میلیونی در شورای شهر تهران بازتاب گسترده‌ای در میان محافل سیاسی، رسانه‌ها و افکار عمومی به همراه داشت. صاحب این فیش «فاطمه منصورلی» دختر «نرگس معدنی‌پور» عضو شورای شهر تهران بود
پسر مصدوم کلیپ فوق مجید نام دارد؛ پسری که به گفته خودش ۸ شبانه‌روز در همان وضعیت ظالمانه و بیرحمانه دست و پا بسته و فیتیله‌پیچ قرار داشت و هر کسی که از راه می‌رسید او را به باد کتک می‌گرفت؛ از کمربند و شلاق گرفته تا تیزی تا آنجا که فقط به مرگ می‌اندیشید و فکر نمی‌کرد که روزی بتواند از دست آن‌ها نجات پیدا کند.
زاکانی: در خصوص اتفاقات اخیر پیش از آن آشوب‌ها، بحث کره جنوبی و انتقال ارز تا انتهای کار پیش رفته بود و با شروع این اتفاق گفتند پول را به شما نمی‌دهیم و انگلیس و آلمان و فرانسه پشت این ماجرا افتادند و حتی با یک دلقک عکس گرفتند اما الان پس از سه ماه دست از پا درازترند.
در آستانه پنجاهمین سال سلطنت، ناصرالدین‌شاه هنگامی که به زیارت حرم حضرت عبدالعظیم (ع) رفته بود، هدف گلوله میرزا رضای کرمانی قرار گرفت و در دم جان سپرد. پس از مضروب شدن، پیکر ناصرالدین شاه را روی یک صندلی قرار دادند و دستمالی بر زخم او گذاشتند. این صندلی و دستمالی که بقایای خون خشک شده شاه قاجار پس از ۱۲۶ سال بر آن‌ها دیده می‌شود، هم اکنون در کاخ‌موزه گلستان نگهداری می‌شود.
خواندنی‌ترین ماجرای هواداری تاریخ جام‌های جهانی برای خوش‌بخت‌ترین ترین تماشاگر آرژانتینی در قطر رخ داد.
مهربانانه‌ترین حالت استقلال و پرسپولیس در شرایطی رقم خورده که یک اتفاق، این دو دسته را شاید فعلا با یکدیگر و در کنار هم قرار داده است. ماجرا از این قرار است که بازیکنان استقلال بعد از قهرمانی در سوپرجام، زمانی که می‌خواستند جام را بالای سر ببرند، به دلیل رخ‌دادن اتفاقات اخیر در ایران، از خوشحالی پرهیز کرده و حتی با حالتی مغموم، با جام قهرمانی عکس یادگاری گرفتند.
«بعضی از خانم‌ها وقتی آن خانم بی‌حجاب را می‌دیدند خیلی ناراحت می‌شدند و با او صحبت می‌کردند. او هم همانطور که بین آن‌ها قدم می‌زد جواب آنها را می‌داد. البته هیچ دعوا و درگیری فیزیکی من ندیدم. فقط هر چند ثانیه یک بار چند خانم به او نزدیک می‌شدند و با او صحبت می‌کردند و دوباره از او دور می‌شدند و او هم به راهش ادامه مــی‌داد.»
ساختن تصویری جعلی از پلیسی که فقط برای رهایی گروگان ها (نوپو) پا به خیابان ها می گذارند نشان از ضعف و استیصال دشمنان در دست یافتن به اهداف شومشان است.
پس از انتخاب مهدی تاج به عنوان رییس فدراسیون فوتبال، فرهاد مجیدی با انتشار یک استوری به او تبریک گفت و آرزوی موفقیت کرد.
«جابر» و همدستانش در حالی گردشگران را تهدید به مرگ می‌کردند که آن‌ها از شدت وحشت بر خود می‌لرزیدند و جرئت هیچ عکس العملی را نداشتند. دقایقی بعد مهاجمان مسلح، همه وجوه نقدی، گوشی تلفن و دیگر اموال اتباع خارجی را از آن‌ها گرفتند و سپس آن‌ها را در یک منطقه خالی از سکنه رها کردند و از محل گریختند.
صاحبان این برند معتقدند کفش‌های کتانی مانند یک دفتر خاطرات هستند و هر خراش، پارگی و لکه‌ای که در طول زمان اتفاق می‌افتد، داستانی را روایت می‌کند.
تغییر نام استقلال ملاثانی به پرسپولیس خوزستان رسما تایید شد
عبدالله روا مجری تلویزیون به این ماجرا ورود کرد و با انتشار یک استوری در اینستاگرام وعده داد تا در برنامه ویدیوچک حتما به این موضوع رسیدگی کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ