مشاور وزیر و جوانان در سانحه سقوط بالگرد جان خود را از دست داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
محمد گنج‌خانلو رکابزن تیم ملی ایران در مسابقات دوچرخه سواری قهرمانی جهان، به گفته رئیس فدراسیون، وسایل خود را جمع کرده و از هتل محل اقامت در اسکاتلند گریخته است. او احتمالا به یکی از کشورهای اروپایی پناهنده خواهد شد. این آخرین تصویر گنج‌خانلو در این مسابقات است
احمدرضا عابدزاده دروازه‌بان قدیمی و محبوب فوتبال کشور تصویری خاص از آخرین دیدارش با مرحوم مهرداد میناوند در صفحه مجازی اش منتشر کرده است.
جماران عکسی از مهدی هاشمی را در مراسم عزاداری امام حسین (ع) در دفتر رییس دولت اعتدال منتشر کرد. مهدی هاشمی که به تازگی دوره محکومیتش تمام و از زندان آزاد شده است، در مراسم‌های رسمی و غیررسمی که از سوی اصلاح‌طلبان برگزار می‌شود، شرکت می‌کند. تصویر زیر از آخرین حضور او در مراسم عزاداری امام حسین در دفتر حسن روحانی است:
حاجیانی که سه روز در سرزمین منا بیتوته کرده و در سه مرحله رمی جمرات را انجام داده بودند، بعدازظهر روز جمعه پس از انجام انجام آخرین رمی خود منا را ترک کردند و به مکه برگشتند.
این ۵ نفر که تصویری از چهره آن‌ها موجود نیست، بعنوان آخرین مدافعان خرمشهر شناخته می‌شوند. ۵ نفر گمنام که از پل می‌گذرند تا مانع عبور نیرو‌های عراقی شده یا حرکت آن‌ها را به تاخیر بیاندازند...
در این عکس نیکلا تسلا را همراه با پتر دوم یوگسلاوی(سومین و آخرین شاه یوگسلاوی) در نیویورک سال 1942 مشاهده می کنید.
تصاویر آخرین تمرین پرفشار شاگردان مورایس پیش از سفر به مسجدسلیمان حکایت از آمادگی بدنی ویژه طلایی‌پوشان دارد.
تصویر شکاری رهگیر F-۱۴ A تامکت با کد رجیستر ۶۰۷۹ آخرین تامکت تحویلی شرکت گرومن امریکا به نیروی هوایی ایران بود که در پایگاه "خاتم" اصفهان مستقر شد.
آخرین عکس هابل نمایی جانبی از کهکشان UGC ۲۸۹۰ را به ثبت رساند که در فاصله ۳۰ میلیون سال نوری از زمین در صورت فلکی زرافه (Camelopardalis) قرار دارد.
این تصاویر به لطف آخرین نسخه برنامه «Midjourney»، یک برنامه هوش مصنوعی ایجاد شده است. این برنامه توسط یک آزمایشگاه تحقیقاتی مستقل در سانفرانسیکو به دست آمده که اولین بار در مارس ۲۰۲۲ راه اندازی شده است.
الناز رکابی با انتشار تصویری جدید به آخرین شایعات هم پایان داده است.
این تصویر تازه از نوه جهان پهلوان غلامرضا تختی، اسطوره بزرگ کشتی ایران است.
آخرین تمرین السد پیش از تقابل با القطر، با حضور کارلوس کی‌روش، سرمربی جدید تیم ملی قطر، برگزار شد.
آخرین تصاویر منتشر شده از چیرو بلاژویچ، سرمربی سابق تیم ملی ایران، او را در حال قدم زدن با پسرش در خیابان‌های زاگرب نشان می‌دهد.
دوست‌داران پله برای ورود به ویلا بلمیرو با صف طولانی و گرمای هوا مواجه هستند؛ آن‌ها بعد از ورود تنها چند ثانیه فرصت دارند برای آخرین بار اسطوره را ببینند و خداحافظی کنند.
در آخرین روز سال 2022 غم انگیزترین تصویر ورزشی را مشاهده کردیم.تصویر کریستیانو رونالدو با پیراهن کم ارزش النصر عربستان.
در آخرین روز سال 2022 غم انگیزترین تصویر ورزشی را مشاهده کردیم.تصویر کریستیانو رونالدو با پیراهن کم ارزش النصر عربستان.
کلی، دختر پله، روز پنجشنبه عکسی در اینستاگرام منتشر کرد که دست پدرش را روی دست بقیه اعضای خانواده‌اش در اتاق این بیمارستان نشان می‌داد. این عکس آخرین تصویر از این فوتبالیست افسانه‌ای بوده است.
تصاویر منتشر شده از آخرین تمرین برزیل حاکی از آن دارد که کاپیتان برزیل به دیدار برابر کره جنوبی خواهد رسید.
باشگاه بارسلونا با انتشار پوستری با تصویر جرارد پیکه به استقبال مسابقه امشب رفت.
انتشار تصویری از آخرین تمرین تیم ملی پیش از جدال با سنگال که سامان قدوس انگشت اشاره‌اش را به حالت هیس گرفته، با حواشی زیادی همراه شده که اکنون پیگیری‌ها نشان می‌دهد ماجرا از چه قرار است.
انتشار تصویری از آخرین تمرین تیم ملی پیش از جدال با سنگال که سامان قدوس انگشت اشاره‌اش را به حالت هیس گرفته، با حواشی زیادی همراه شده که اکنون پیگیری‌ها نشان می‌دهد ماجرا از چه قرار است.
در این تصویر که مربوط به آخرین روز از این تمرین هاست، علی پروین، عابدزاده، مطلق و... دیده می‌شوند.
این مدافع برزیلی در آخرین اقدامش با توجه به ایام سوگواری محرم و شهادت امام حسین علیه السلام با انتشار تصویری مربوط به این روز‌ها با استقلالی‌ها ابراز همدردی کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ