از ابتدای سال جاری تا ۱۸ آبان ماه، ۶۰۰هزار فقره تسهیلات قرض الحسنه ازدواج، ۵۰۰ هزار فقره تسهیلات فرزندآوری و ۱۳۶ هزار و۴۷۶ فقره وام ودیعه مسکن، جمعاً به ارزش ۱۱۲.۶ همت به متقاضیان پرداخت شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یک خواننده مشهور روس به سربازی که در منطقه عملیات نظامی روسیه در اوکراین یک تانک لئوپارد آلمانی را منهدم کرده بود، یک میلیون روبل پاداش داد.
شرکت میکرواستراتژی بیش از ۱۲هزار بیت‌کوین در سه ماهه دوم خریداری کرده است.
بانک تجارت تا پایان خردادماه سال جاری با پرداخت ۱۵هزار و ۳۲۴ فقره تسهیلات ازدواج و ۱۲هزار و ۸۷ فقره تسهیلات فرزندآوری از جوانان ایرانی حمایت کرد.
مقام محلی روسیه در استان خرسون گفت: «تا پایان ۱۰ ژوئن، تقریباً ۷۰۰۰ نفر از مناطق سیل زده منطقه خرسون (۳۲۳ نفر از آن‌ها کودک، ۱۱۲ نفر با محدودیت حرکت) بیرون کشیده شدند که تقریباً شامل ۹۰۲ نفر در روز بوده است. از این تعداد نیز حدود ۱۵۰۰ نفر مردم در مراکز اسکان موقت هستند.»
در معاملات روز شنبه، ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۲، شاخص بورس تهران ۲۳ هزار و ۳۲۴ واحد نزول کرد و تا سطح ۲ میلیون و ۲۹۸ هزار و ۱۰ واحد پایین آمد. شاخص کل هم وزن بورس نیز با ریزش ۴ هزار و ۱۱۲ واحدی در رقم ۷۶۰ هزار و ۹۷۴ واحدی ایستاد. امروز در آخرین روز اردیبهشت ماه شاخص کل باز هم منفی خواهد شد؟
رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال‌احمر با اشاره به پایان یازدهمین دوره طرح دادرس، از شرکت ۱۱۲ هزار دانش‌آموز در المپیاد طرح دادرس خبر داد.
در دومین هفته معاملاتی اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۲، ارزش معاملات رینگ بین‌الملل بورس انرژی ایران حدود سه‌ برابر شده و از ۳ هزار و ۲۶۱ میلیارد ریال به بیش از ۱۰ هزار و ۱۱۲ میلیارد ریال رسید.
بر اساس یک پاسخ دولت آلمان به سوال فراکسیون دو حزب دموکرات و سوسیال مسیحی در بوندستاگ، در سال گذشته ۱۲هزار و ۹۴۵ مورد حکم اخراج از تمام ایالت‌ها اجرا شده است و در مورد ۲۳هزار و ۳۳۷ نفر حکم اخراج نمی‌توانسته اجرا شود. علت اخراج‌های ناموفق، از جمله لغو پرواز‌ها یا غیبت افراد مورد نظر در روز خروج از کشور بوده است.
زنی اهل ویسکانسین آمریکا، توانست با جمع‌آوری ۱۱۸هزار و ۷۹۱ برگ چهارپر شبدر نام خود را در کتاب رکورد‌های گینس ثبت کند.
معاون اجرایی رئیس جمهور گفت: با هماهنگی سازمان برنامه و بودجه، هفته آینده برای پی‌گیری مصوبات دور اول سفرهای استانی، ۱۲ هزار میلیارد تومان برای اجرای مصوبات به حساب استان‌ها واریز می‌شود.
احمدی‌لاشکی گفت: کل بودجه وزارت آموزش و پرورش حدود ۱۹۲هزار میلیارد است و این درحالی است که حدود ۲و سه دهم درصد آن صرف کیفیت بخشی می‌شود و مابقی یعنی ۹۷ و ۷ دهم درصد صرف حقوق پرسنل می‌شود.
لینچ که کانال یوتیوب «SadlyItsBradley» او ۱۱۴هزار مشترک دارد، گفت: ویدئو‌های او برای «نشان دادن آنچه به نظر وی بهترین‌های عرصه واقعیت مجازی، واقعیت ترکیبی و واقعیت افزوده است» طراحی شده‌اند.
بررسی‌ها نشان می‌دهد، قانون جوانی جمعیت در لایحه بودجه سال ۱۴۰۲ تنها ۷۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار دارد. ابراهیم رئیسی و یاران تیم اقتصادی‌اش سال گذشته برای اجرای این قانون، اعتبار ۱۲هزار میلیارد تومانی در نظر گرفته بودند.
اصفهان- رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان شاهین شهر و میمه با اشاره به تایید نهایی بیش از ۱۱ هزار متقاضی طرح نهضت ملی مسکن این شهرستان گفت: تامین و الحاق اراضی این طرح در حال پیگیری است.
رئیس اتحادیه بارفروشان تهران با اشاره به اینکه قیمت پیاز شکسته خواهد شد گفت: قیمت واقعی پیاز کیلویی ۱۰ تا ۱۱ هزار تومان است.
رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر از اجرای طرح همتا (هر مربی تربیت ۱۱۲ دانش آموز) در سطح مدارس و کانون‌های دانش آموزی هلال احمر خبر داد.
تحلیلگر ارشد بازار رمزارزها معتقد است که بیت‌کوین احتمالا ۱۳هزار و ۹۰۰ تا ۱۱هزار و ۴۰۰ دلار را هدف قرار می‌دهد.
در بحبوحه گزارش‌ها درباره برنامه آمریکا برای ارسال تجهیزات پیشرفته جهت تبدیل بمب‌های هدایت‌ناپذیر به بمب هدایت‌شونده به اوکراین، اسپوتنیک به سازوکار این بمب‌ها نگاه دقیق‌تری انداخته است.
شهردار منطقه ۹ تهران از آموزش چهره به چهره مباحث پسماند به ۱۱ هزار شهروند در راستای ارتقا فرهنگ تفکیک پسماند از مبدا در محلات غربی پایتخت در ۸ ماهه اول سال ۱۴۰۱ خبر داد.
برانکو و کروات‌ها ۱۱۵هزار فرانک دیگر از پول مردم ایران را بردند
بورس انرژی ایران امروز (سه شنبه) میزبان عرضه ۱۱۲ هزار و ۳۶۶ تن فراورده هیدروکربوری است.
رینگ بین‌الملل بورس انرژی ایران فردا (سه شنبه) میزبان عرضه ۱۱۲ هزار و ۳۶۶ تن فراورده هیدروکربوری است که ۷۸ هزار و ۹۳۷ تن از این فراورده‌ها در رینگ بین‌الملل عرضه خواهد شد.
بازار سرمایه در هفته‌ای که از یکشنبه آغاز شد و تعطیلات هفته بعد را نیز در پیش دارد یکی از کم رمق ترین و کم حجم ترین هفته‌ها را داشت.
بر اساس گزارش مرکز آمار متوسط درآمدهای خانوارهای شهری در سال گذشته حدود ۱۱۲ میلیون و ۴۲۱ هزار تومان بوده‌است. تهرانی‌ها با متوسط درآمد سالانه ۱۵۹ میلیون و ۸۸۴ هزار تومان، پردرآمدترین و کرمانی‌ها با متوسط درآمد سالانه ۷۱ میلیون و ۱۲۸هزار تومان کم‌درآمدترین خانورهای شهری کشور در سال گذشته بودند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ