سخنگوی دولت با تاکید بر اینکه کلید واژه دولت قبل این بود که میز مذاکرات مشکلات را حل می‌کند، اظهار کرد: این دولت معتقد است تعامل با جهان بدیهی است، اما شاه کلید حل مشکلات در داخل و توجه به نخبگان و بروز استعداد‌ها و تکیه بر توان داخلی است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سخنگوی وزارت امور خارجه در مورد فایل صوتی رابرت مالی گفت: اینکه آقای مالی در این فایل صوتی چه گفته، مسؤولیت دولت آمریکاست که باید روشنگری کنند.
فیلم ادعای سخنگوی دولت در خصوص واکنش جالب رئیسی به گران شدن یک کالای مورد نیاز مردم را در زیر مشاهده می کنید.
سخنگوی دولت گفت: با توجه به اینکه مقام معظم رهبری اخیراً تغییراتی در ساختار شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا ایجاد کردند، ضروری بود که تمرکز بیشتری در این دبیرخانه صورت بگیرد.
سخنگوی دولت گفت: با توجه به اینکه مقام معظم رهبری اخیراً تغییراتی در ساختار شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا ایجاد کردند، ضروری بود که تمرکز بیشتری در این دبیرخانه صورت بگیرد.
سخنگوی دولت گفت: رهبر معظم انقلاب مسیر را در مورد حجاب روشن کردند و فرمودند که این وضعیت باید با برنامه اصلاح شود و بدون برنامه نباید اقدامی صورت گیرد. لایحه اخیری که در این حوزه مطرح شده است، لایحه قضایی است که توسط قوه قضائیه برای ارسال به مجلس تقدیم دولت شده است. متن این لایحه در دولت اصلاحاتی داشته و متنی که در فضای مجازی از این لایحه منتشر شده نادرست است و متن منتشره، متن نهایی لایحه قوه قضائیه که دولت با تغییراتی آن را مصوب کرده، نیست.
سخنگوی کمیسیون کشاورزی مجلس درباره ارزیابی‌اش نسبت به احتمال رای‌آوری آقامیری در مجلس عنوان کرد: از حالا نمی‌توان پیش‌بینی مشخصی داشت و باید ابتدا آقای آقامیری برنامه‌های خود را به کمیسیون کشاورزی ارائه کند تا به شکل دقیق مورد بررسی اعضا قرار گیرد.
سخنگوی دولت گفت: امروز در هیئت دولت لایحه پیشنهادی قوه قضائیه درباره عفاف و حجاب مورد بررسی که مورد موافقت قرار گرفت و به مجلس ارسال شد.
سخنگوی دولت گفت: امروز در هیئت دولت لایحه پیشنهاد قوه قضائیه درباره عفاف و حجاب مورد بررسی که مورد موافقت قرار گرفت و به مجلس ارسال شد.
سخنگوی دولت گفت: امروز در هیئت دولت لایحه پیشنهاد قوه قضائیه درباره عفاف و حجاب مورد بررسی که مورد موافقت قرار گرفت و به مجلس ارسال شد.
سخنگوی دولت در مورد توجه دولت به تشکل های مردم نهاد گفت: بنده در حوزه تشکل‌های مردم نهاد فعالیت کردم و خودم را نماینده سمن‌ها در دولت می‌دانم.
سخنگوی دولت گفت: دولت در مورد خودرو دخالتی در کار کارشناسی چه بورس کالا و چه شورای رقابت نمی کند و هر تصمیم بگیرند به همان ملتزم خواهیم بود.
بهادری جهرمی در پاسخ به پرسشی در مورد وضعیت بازار خودرو و ثبت نام چندین میلیون نفر برای قرعه‌کشی خودرو یکی از خودروسازان گفت: دولت اعلام کرده که به تدریج به دنبال حذف قرعه‌کشی خودرو است ولی میزان عرضه و تقاضا در این صنعت متناسب نیست و باید به تدریج آن را با افزایش تولید و عرضه اصلاح کنیم.
سخنگوی دولت گفت: تقریباً تمامی آئین نامه‌های تکلیفی بودجه از سوی دولت نهایی شده است و چند آئین نامه مانده که باید در مورد آنها تعیین تکلیف نهایی صورت گیرد.
سخنگوی وزارت امور خارجه در مورد جعل نام خلیخ فارس از سوی برخی از مقامات عراقی گفت: بلافاصله که متوجه این موضوع شدیم و قبل از اعلام اتفاق رخ داده در رسانه‌ها، ما اعتراض خود را به دولت عراق اعلام کردیم.
سخنگوی دولت در پاسخ به پرسشی درباره اظهارات رییس جدید بانک مرکزی درباره ارز ۲۸ هزار و ۵۰۰ تومانی گفت: برنامه دولت ایجاد ثبات نسبی در همه حوزه‌ها از جمله بازار ارز است. رییس بانک مرکزی محدوده‌ای از کالاهای اساسی را مطرح کردند که بتواند با ارز نیمایی تهیه شود. برنامه دولت، ایجاد ثبات نسبی در همه بازارها از جمله ثبات بازار ارز است.
سخنگوی دولت در پاسخ به پرسشی درباره اظهارات رییس جدید بانک مرکزی درباره ارز ۲۸ هزار و ۵۰۰ تومانی گفت: برنامه دولت ایجاد ثبات نسبی در همه حوزه‌ها از جمله بازار ارز است. رییس بانک مرکزی محدوده‌ای از کالاهای اساسی را مطرح کردند که بتواند با ارز نیمایی تهیه شود. برنامه دولت ایجاد ثبات نسبی در همه بازارها از جمله ثبات بازار ارز است.
گزارش کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در مورد ارزیابی سیاستها و اقدامات ارزی دولت در صحن علنی توسط مهدی طغیانی سخنگوی این کمیسیون قرائت شد.
به گفته بهادری جهرمی، امثال این مجمع عالی بسیج دانش‌آموزی، مرجع خوبی هستند که تمرین کنیم و به پاسخ سوالات در مورد مسائل کشور برسیم، آن‌ها را امتحان و ارزیابی کنیم و یا برای اجرایی شدن آن پیگیری کنیم.
سخنگوی شورای نگهبان خبر داد: دولت در حال تنظیم لایحه‌ای در مورد انتخابات است و مجلس هم طرحی را در این باره دنبال کرده که به نظر می‌رسد مراحل پایانی بررسی را طی می‌کند.
سخنگوی دولت با بیان اینکه اینترنت قطع نشده و در حال حاضر مورد استفاده بخش‌های مختلف است، گفت: تنها دو پلتفرم متخلف، اینستاگرام و واتساپ فیلتر شده اند. این دو پیام‌رسان تخلف می‌کنند و شفاف نیستند.
سخنگوی دولت در هیات ثارالله زنجان گفت: با مقصران حادثه کرج حتما برخورد می‌شود. او در ادامه افزود: در مورد حجاب باید قوی‌تر عمل کنیم، اما پاسخ برخی مسائل، تند و خشن نیست. منبع: دانشجو
سخنگوی دولت در دیدار با جوانان زنجانی به ارائه توضیحاتی درباره سخنانش در مورد علی کریمی پرداخت.
هادی طحان نظیف در مورد اقدام دولت کانادا نوشت: تحریم‌های‌ اخیر دولت کانادا فارغ‌ از آنکه ناکارآمدی سیاست تحریمی غرب را به رخ می‌کشد، مبین استیصال این کشورها در مواجهه با ایران است.
سهیل شاهین گفت: ما یک جامعه متفاوت، یک جامعه اسلامی هستیم، بنابراین نمی‌توانیم با جامعه اروپایی همتا شویم. ثانیاً، ما داریم همه چیز را از ابتدا می‌سازیم. تازه یک سال پیش همه چیز با قدرت گرفتن ما تکمیل شد، و شما قرن‌ها در ایالات متحده قدرت و دولت دارید

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ