سخنگوی دولت گفت: با شروع به کار دولت سیزدهم، مسیر کشور مجدد رو به رشد شده است چرا که مجدداً به به توان داخلی تکیه کرده‌ایم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دولتمردان باید از حصاری که خود را در آن محصور کرده‌اند خارج شوند و به توصیه‌های افراد دلسوز توجه و عمل کنند. اینکه علیرغم وجود انواع فساد‌ها در بدنه دستگاه‌های مدیریتی هنوز مسئولان تمام مشکلات و موانع را به دشمنان نسبت می‌دهند، نشان دهنده محصور بودن آنان در دایره توهماتی است که هیچ ربطی به واقعیت‌های موجود در جامعه ندارند. شرط موفقیت حکمرانان در سالم‌سازی جامعه، خارج شدنشان از این حصار و همراه شدن با واقعیت‌های جامعه است.
دولتمردان باید از حصاری که خود را در آن محصور کرده‌اند خارج شوند و به توصیه‌های افراد دلسوز توجه و عمل کنند. اینکه علیرغم وجود انواع فساد‌ها در بدنه دستگاه‌های مدیریتی هنوز مسئولان تمام مشکلات و موانع را به دشمنان نسبت می‌دهند، نشان دهنده محصور بودن آنان در دایره توهماتی است که هیچ ربطی به واقعیت‌های موجود در جامعه ندارند. شرط موفقیت حکمرانان در سالم‌سازی جامعه، خارج شدنشان از این حصار و همراه شدن با واقعیت‌های جامعه است.
وزیر کشور گفت: انتخابات نقطه قوت و برجسته جمهوری اسلامی ایران است و دشمنان تلاش می‌کنند این فرصت بزرگ را از ملت ما بگیرند.
روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: دشمنان، با حذف بهشتی جنایت بزرگی مرتکب شدند و خیانت بزرگی به ملت ایران کردند، ولی در این واقعیت نمی‌توان تردید کرد که آن‌ها تشخیص درستی از او داشتند و می‌دانستند که اگر او را حذف نکنند نظام جمهوری اسلامی به اهداف خود می‌رسد و مردم ایران همواره با عشق و علاقه قلبی از این نظام حمایت خواهند کرد.
با مرور برخی از اخبار از جمله بررسی اردوگاه منفقین در آلبانی این سوال مهم مطرح می شود که چه عاملی باعث شده است که شاهد تغییر رویکرد کشورهای غربی و عربی نسبت به سیاستهای بین المللی جمهوری اسلامی ایران باشیم؟چرا کشورهایی که تا دیروز حمایت تمام عیاری از برخی از دشمنان  مرز و بوم مانند گروهک تروریستی منافقین داشتند حاضر شدند با تغییر رویکرد وارد تعامل با جمهوری اسلامی ایران شوند؟
آیت الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهوری اسلامی ایران شامگاه امروز، تأکید کرد که ایمان مردم، راز پیروزی انقلاب اسلامی بوده است و به همین دلیل، دشمنان این ایمان را هدف قرار داده‌اند.
متأسفانه افرادی که درصدد هستند خود را زبان مردم جا بزنند در عین حال که هرچه به فکر و زبانشان بیاید می‌گویند و وحدت و امنیت کشور را دچار مخاطره می‌کنند، حاضر نیستند در برابر خطر فزاینده عناصر تروریستی این مجموعه سخن بگویند یا در برابر آن‌ها بایستند. در این شرایط حساس، وظیفه نیرو‌های امنیتی برای مقابله با موج در حال رشد تروریسم بسیار خطیر است. آن‌ها باید با هوشیاری بیشتر نقشه‌های دشمنان وحدت کشور را نقش بر آب کنند.
رهبر انقلاب با اشاره به تمرکز دشمنان بر محور ایران‌هراسی، گفتند: علت اصلی ایران‌هراسی حمایت صریح و بی‌ملاحظه جمهوری اسلامی از فلسطین است.
خطیب نماز جمعه تهران گفت: جمهوری اسلامی ایران درخت تنومندی است که دشمنان حتی قدرت تحریک یک برگ آن را ندارند.
رهبرانقلاب با اشاره به انتشار سندی طبقه‌بندی شده از سوی آمریکایی علیه جمهوری اسلامی، علاج نقشه‌های بدخواهان و پروپاگاندای دشمنان را تبیین صحیح حقایق با ابتکار و نوآوری دانستند.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: جنگ امروز نظام جمهوری اسلامی ایران ترکیبی و اقتصادی است و دشمنان انقلاب اسلامی در طی دهه‌ها جریانات نفاق منطقه‌ای، تحریم و جنگ تحمیلی را طراحی کردند
معاون سیاسی سپاه پاسداران گفت: در سال ۸۸ نظام را متهم به تقلب در انتخابات و در سال ۱۴۰۱ نظام را به مظلوم‌کشی کردند. هدف اصلی آن‌ها فریب است، اما در هر دو با عنایت الهی و درایت رهبری شکست خوردند. دشمنان در این حوادث اخیر به گونه‌ای افراد را متوهم کردند که گویا جمهوری اسلامی ۴۸ ساعت دیگر دوام ندارد.
نوری با اشاره به مطالعه‌ای که در دانشگاه استنفورد با عنوان۲۰۴۰ در حوزه حکمرانی انجام شده است، گفت: این دانشگاه پول گرفته است تا در مطالعات خود اعلام کند که فساد در جمهوری اسلامی سیستماتیک است و دیگر اینکه بگویند پیشرفت‌های جمهوری اسلامی نمایشی است، اما بعد‌ها مشاهده کردند که بسیاری از اقدامات مانند واکسیناسیون حداکثری در ایران نمایشی نبوده است سپس خواستند که با اقدامات نامناسب، مدارس و دانشگاه‌ها را به تعطیلی بکشانند بنابراین باید مراقب باشیم که چنین تفکراتی از سوی بدخواهان و دشمنان انقلاب اسلامی به دانش‌آموزان القا نشود.
رئیس جمهور با بیان اینکه امروز ایران و شهر‌های مختلف ما امن هستند، گفت: آمریکایی‌ها و دشمنان ما دنبال این بودند که با پیاده کردن نمونه کار‌های خود در لیبی و سوریه کشور را ناامن کنند، اما جز شکست نصیب شان نشد.
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: استکبار با جمهوری اسلامی دشمنی دارد زیرا جمهوری اسلامی ایران دژی مستحکم و محور اقتدار و امنیت در منطقه است و ضربه زدن به کشور و ساقط کردن ایران اسلامی خیال باطلی است که در ذهن دشمنان وجود دارد.
رییس سازمان بازرسی‌کل کشور به هشدارهای چندسال قبل رهبر معظم انقلاب برای توجه بیشتر به فضای مجازی و جنگ نرم دشمنان اشاره کرد و گفت: در قضایای اخیر استکبار که به خیال خام خود فکر می‌کرد کار جمهوری اسلامی تمام شده، دشمنی‌های خود را تشدید کرد اما همانند چهار دهه اخیر دچار اشتباه محاسباتی شد .
ارتش جمهوری اسلامی ایران در بیانیه‌ای ضمن محکوم کردن حادثه تروریستی شاهچراغ تاکیدکرد: تحت فرماندهی فرمانده معظم کل قوا آماده است تا در هر نقطه‌ای مشت پولادین و نابودکننده ملت ایران را بر سر دشمنان فرود آورد.
دستیار فرمانده معظم کل قوا خطاب به دشمنان، گفت: شما را رصد می کنیم و چنانچه به خطوط قرمز ایران وارد شوید، جمهوری اسلامی ایران پاسخ قاطع می دهد.
نماینده مردم بندرانزلی در مجلس گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی بار دیگر اثبات کرد در مقابل خباثت‌های دشمنان خم به ابرو نمی‌آورد و تلاش‌های مذبوحانه آنان را نقش بر آب کرد.
سخنگوی وزارت خارجه گفت: در دگرگونی اوضاع و فراز و فرود زمانه، دولت و ملت ایران دوستان و دشمنان خود را بهتر می‌شناسد. دشمنان فقط با جمهوری اسلامی مخالف نیستند، با ایران مخالفند.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: همه دشمنان انقلاب امروز با همه اختلافاتشان برای مبارزه با جمهوری اسلامی ایران یکپارچه شده‌اند.
ارتش جمهوری اسلامی ایران در بیانیه‌ای ضمن محکومیت حرکت اغتشاش‌گران و تخریب اموال عمومی و اختلال در امنیت مردم، تاکید کرده است که کارکنان ارتش با حمایت از همرزمان خود در فراجا آمادگی مقابله با توطئه‌های گوناگون دشمنان را دارند.
مروز در جمهوری اسلامی همه باید نسبت به امیددهی حساس باشند. ممکن است هزار اشکال باشد، که هست، اما با ناامیدی به جایی نمی رسیم. یکی از فیلسوفان معاصر جمله بسیار لطیفی دارد؛ گفته بود من نمی گویم هرکسی امید دارد به نتیجه رسیده ولی می توانم بگویم هرکسی ناامید بوده به هیچ جایی نرسیده است
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه نیروی دریایی سپاه در حد تراز انقلاب اسلامی است تاکید کرد: با وجود تحریم و فشار حداکثری به کوری چشم دشمنان، توان نظامی جمهوری اسلامی ایران قدرتمند است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ