جام جهانی 2022 و حمایت هواداران بنگلادشی از آرژانتین، به یک مسئله مناقشه برانگیز سیاسی خاتمه داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بازیکن تیم فوتبال استقلال با اشاره به عملکرد که این تیم در دو دیدار ابتدایی فصل داشته است گفت: عیار واقعی استقلال در دیدار با سه تیم مشخص خواهد شد.
عضو سابق هیات مدیره باشگاه استقلال و کارشناس فوتبال با بیان اینکه تیم‌های دیگر به خوبی خود را آماده کرده‌اند اما آبی پوشان هیچ قدم مثبتی برنداشتند گفت: نباید از این تیم انتظار معجزه داشت.
لیونل مسی، ستاره جدید اینترمیامی، در اولین دیدارش موفق به گلزنی شد تا نوید روزهای درخشانی را در لیگ آمریکا بدهد.
کارشناس فوتبال با بیان اینکه:از استقلال نباید انتظار زیادی در فصل آینده با این شرایط داشت گفت: مدیران سفارشی و تحمیلی در سالهای اخیر فوتبال را نابود کردند.
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال با انتقاد از سیاست وزارت ورزش در قبال شرایط این باشگاه و پرسپولیس گفت: هر زمانی که یحیی گل محمدی از وضعیت پرسپولیس شکایت می‌کند، مشکلاتشان در همان روز حل می‌شود!
مسابقات لیگ فوتبال پرتغال امشب به پایان می‌رسد و تیم پورتو با حضور مهدی طارمی در صورت رخ دادن یک معجزه می‌تواند به عنوان قهرمانی برسد.
مسابقات لیگ فوتبال پرتغال امشب به پایان می‌رسد و تیم پورتو با حضور مهدی طارمی در صورت رخ دادن یک معجزه می‌تواند به عنوان قهرمانی برسد.
با نتایج رقم خورده در هفته بیست و هفتم لیگ برتر، تیم فوتبال تراکتور عملا شانس قهرمانی و نایب قهرمانی را از دست داد و حالا اندک امیدی برای گرفتن جایگاه استقلال در رده سوم جدول دارد.
صنعت نفت آبادان در انتظار تعیین و تکلیف دو پرونده انضباطی در فدراسیون فوتبال است.
در این ویدیو بازیکنان فوتبالی که کاشت مو انجام داده‌اند، مورد بررسی قرار گرفته‌اند.
رقابت‌های هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال از امروز با بازی‌های مهم تیمهای میانه و انتهای جدول آغاز می‌شود.
پیشکسوت و بازیکن سابق فوتبال ایران با اشاره به شرایط جدیدی که برای تیم ملی رقم خورده است گفت: سرمربی ایرانی مورد حمایت همه ماست اما باید مراقبت کند که تیم ملی بنگاه «دلالی» نشود.
علاقه‌مندان به فوتبال در سراسر اروپا امشب از چمن مخملی سانتیاگو برنابئو چشم برنمی‌دارند.
لحظه به لحظه امیدها برای زنده‌یابی ایوب ترک‌آصلان دروازه‌بان مالاتیا اسپور کاهش می‌یابد - این خبری است که دقایقی قبل خبرنگار خبرگزاری آنادولو ترکیه منتشر کرد.
یک نشریه به بررسی دلایل موفقیت تیم ملی فوتبال مراکش در جام جهانی قطر پرداخت و نوشت: آیا معجزه تیم ملی فوتبال یونان در «یورو» این بار در جام جهانی تکرار می شود؟
امروز دو تیم آسیایی در مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی به میدان خواهند رفت.
ماتیوش ویدووشک، دروازه‌بان 22ساله اهل اسلوونی با درخشش در لیگ فوتبال این کشور نام خود را به عنوان یان اوبلاک بعدی مطرح کرده است.
کارشناس فوتبال با بیان اینکه سرمربی استقلال به دلیل بازی ندادن به چند بازیکن آنها را بی انگیزه کرده، گفت: او نباید انتظار داشته باشد بازیکن در دقایق پایانی به زمین بیاید و معجزه کند.
مدیر برنامه‌های سردار آزمون بازگشت این ستاره فوتبال ایران از مصدومیت را در مدت زمانی کمتر از 40 روز به یک معجزه تشبیه کرده است.
تیم ملی فوتسال ژاپن در دیداری هیجان انگیز در مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا برابر اندونزی به پیروزی رسید و راهی مرحله نیمه نهایی شد.
تیم فوتبال پورتو در هفته هفتم لیگ پرتغال با حضور و گلزنی مهدی طارمی برابر استوریل به تساوی رسید.
مربی سابق تیم ملی فوتبال ایران با بیان اینکه کارلوس کی‌روش بهترین گزینه برای هدایت این تیم در جام جهانی قطر است، گفت: روشی که اسکوچیچ را حذف کردند نشان می‌دهد منصف نیستیم.
مجری و گزارشگر مشهور فوتبال ایران که یکی از عوامل بروز ناهماهنگی در مراسم امروز رونمایی از کاپ جام جهانی قلمداد شده بود، از خودش دفاع کرد.
بهروز رهبری‌فرد مدافع دهه هفتاد تیم فوتبال پرسپولیس نسبت به عملکرد این تیم طی دو هفته ابتدایی لیگ برتر معترض است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ