رقابت‌های هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال از امروز با بازی‌های مهم تیمهای میانه و انتهای جدول آغاز می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فدراسیون فوتبال و کمیته داوران قرار است طی همکاری با فدراسیون فوتبال عربستان آموزش داوران فوتبال را برای استفاده از کمک داور ویدئویی آغاز کنند.
فدراسیون فوتبال و کمیته داوران قرار است طی همکاری با فدراسیون فوتبال عربستان آموزش داوران فوتبال را برای استفاده از کمک داور ویدئویی آغاز کنند.
ژوزه مورایس تا ساعاتی دیگر دومین سال حضور خود در فوتبال ایران را به صورت رسمی با یک مسابقه سخت آغاز خواهد کرد.
آغاز فصل جدید لیگ فوتبال ایران؛ بدون تماشاگر ، بدون وی‌ای‌آر ، بدون حضور زنان / همه وعده‌های پوچ تاج
در کمتر از یک هفته تا آغاز مسابقات لیگ برتر بحث داغ و جنجالی محافل فوتبالی کشورمان، سقف بودجه اعلامی توسط باشگاه هاست.
اردوی تیم فوتبال نوجوانان ایران در راه آماده سازی جام جهانی با حضور ۲۶ بازیکن آغاز خواهد شد.
هفته چهارم لیگ برتر فوتبال ساحلی با انجام سه دیدار آغاز شد.
اردوی تیم فوتبال امید ایران زیر نظر رضا عنایتی از امروز آغاز شد.
نخستین اردوی تیم ملی فوتبال نوجوانان در سال جدید با حضور سرمربی تیم ملی فوتبال بزرگسالان آغاز شد.
مسابقات جام جهانی فوتبال ساحلی 2023 امارات در آبان‌ماه سال آینده آغاز خواهد شد.
تیم فوتبال زیر ۲۰ سال ایران مرحله گروهی جام ملت‌های جوانان آسیا را با برتری مقابل قطر آغاز کرد.
در نشست بعدی هیات رئیسه به احتمال قوی نام سرمربی تیم امید هم مطرح می شود تا اعضای هیات رئیسه نظر خود را در مورد سرمربی برگزیده شده از سوی فدراسیون فوتبال اعلام کنند.
یک روز تا وداع فوتبال با جام جهانی ۳۲ تیمی باقی مانده و از روز دوشنبه، شمارش معکوس برای جام جهانی ۴۸ تیمی آغاز خواهد شد - رقابتی که چهار سال بعد به میزبانی ایالات متحده، مکزیک، و کانادا برگزار خواهد شد. در مورد شکل برگزاری جام جهانی ۴۸ تیمی حرف و حدیث‌های زیادی مطرح می‌شود و احتمالات زیادی هم وجود دارد که موافقان و مخالفان هر یک، استدلال‌هایی را برای دیدگاه خود مطرح می‌کنند. روز گذشته نیز اینفانتینو، رییس فیفا، اعلام کرد هنوز به جمع‌بندی دراین خصوص نرسیده است.
استعداد فوتبالی کریستیانو علیرغم فقر فوق العاده بود و پدرش با وجود شرایط سخت به او کمک کرد به همین دلیل در سن ۷ سالگی به تیم آندورینیا پرتغال پیوست و با وجود سختی‌ها فوتبالش را آغاز کرد و خودش آن دوران را به یاد می‌آورد و می‌گوید: «۱۲ ساله بودم و زندگیم خیلی سخت بود، چون پول نداشتم، هر وقت احساس گرسنگی می‌کردم به یک همبرگر فروش معروف که نزدیک ما بود، می‌رفتم و پسماند همبرگر‌ها را می‌خوردم».
همزمان با آغاز مهمترین رقابت فوتبالی دنیا و اوج گرفتن حساسیت این رقابت ها با نزدیک شدن به مراحل پایانی، سیاست ترور و جنایت رژیم صهیونیستی تشدید شده و اعدام ها در عربستان بیشتر شده است.
بازی نخست در جام جهانی برای همه ی تیم های حاضر تعیین کننده به نظر می رسد و در این بین تیم ملی فوتبال ایران سیر متفاوتی در سال های اخیر را تجربه کرده است.
در فاصله یک هفته تا آغاز بیست و دومین دوره جام جهانی بزرگترین رویداد فوتبالی جهان در کشور قطر؛ شهر دوحه محل برگزاری این رقابت‌ها با حضور هواداران فوتبال و نماد‌های خاص نصب شده حال و هوای خاصی به خود گرفته است.
شجاع خلیل‌زاده فوتبال حرفه‌ای خود را از سال ۱۳۸۴ آغاز کرد و بعد از گذراندن دوران ابتدایی راهی مس‌رفسنجان در لیگ یک و مس‌کرمان، سپاهان، تراکتورسازی و پرسپولیس در لیگ برتر شد. او ابتدا کشتی هم می‌گرفت و در این رشته هم فعالیت می‌کرد. ضمن اینکه مدتی هم همراه پدرش در کار پرورش ماهی بود و البته همیشه آرزو داشت روزی بتواند فوتبالیست مشهوری شود و در جام جهانی بازی کند که اولی رخ داده و دومین آرزو هم احتمالاً رقم خواهد خورد.
سال 1950، شاهد آغاز دوباره ی جام جهانی فوتبال پس از به پایان رسیدن جنگ جهانی دوم بود.
بازیکن تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی 1998 می‌گوید با وجود زمان کمی که تا آغاز مهم‌ترین رویداد فوتبالی جهان وجود دارد، تغییر اسکوچیچ تصمیم خوبی بوده است.
اردوی متصل به اعزام تیم ملی فوتبال زیر ۱۷سال ایران با حضور بیست و هفت بازیکن از چهارم مهر آغاز می‌شود.
تمرینات تیم فوتبال نوجوانان ایران زیر نظر حسین عبدی در ژاپن آغاز شد.
حدود سه ماه تا آغاز بزرگترین رویداد فوتبالی تاریخ خاورمیانه باقی مانده است.
ورزشگاه «سیروس قایقران» انزلی با عمری بیش از ۶۰ سال، یکی از قدیمی‌ترین ورزشگاه‌های ایران و محل برگزاری مسابقات تیم ملوان است. با توجه به آغاز مسابقات فصل جدید لیگ برتر فوتبال چهار اکیپ به صورت تمام وقت برای بازسازی، مرمت و تکمیل این پروژه بصورت شبانه روزی فعالیت می‌کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ