یکی از نزدیکان علی دایی خبر ضبط گذرنامه او را تایید کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس پلیس مهاجرت و گذرنامه فراجا گفت: همه گذرنامه های زیارتی در دو روز آینده به آدرس اعلام شده از سوی افراد ارسال خواهد شد.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: براساس توافق با پلیس برای تعویض گذرنامه اربعین نیاز به مراجعه حضوری نیست.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: با احراز هویت در پنجره ملی خدمات دولت هوشمند، کارها بر خط انجام می‌شود و گذرنامه اربعین با پست ارسال می‌شود.
سخنگوی پلیس گفت: صدور گذرنامه زیارتی با یک هشتم قیمت و درکمترین زمان ممکن برای ایام محرم و سفر در دستور کار پلیس قرار گرفت.
فرمانده فراجا گفت: گذرنامه زیارتی به توافق ایران و عراق رسید تا زائران علاوه‌بر گذرنامۀ رسمی در زمان زیارت از آن استفاده کنند؛ با این کار تهیۀ گذرنامه با سرعت بیشتری انجام می‌شود.
فرمانده فراجا، از صدور گذرنامه زیارتی برای زائران عتبات عراق خبر داد.
رئیس پلیس مهاجرت و گذرنامه فراجا اظهار کرد: در جلسه‌ای که هفته گذشته با حضور مسئولین عراقی برگزار شد گذرنامه ویژه اربعین معرفی و موافقت شد که زائران در اربعین ۱۴۰۲ به وسیله این گذرنامه بتوانند سفر خود را انجام دهند.
رئیس ستاد اربعین گفت: گذرنامه ویژه اربعین به مدت ۵ سال اعتبار دارد و قرار است با هزینه کمتر و تنها برای سفر اربعین صادر شود.
وزیر کشور گفت: یکی از این تفاهم‌های انجام شده تهیه گذرنامه ویژه در ایام اربعین است که زائران نیازی نداشته باشند تا هزینه گزاف را برای گذرنامه‌ای که به طور معمول استفاده می‌شود، استفاده کنند و به عبارتی ارزان‌تر و راحت‌تر تمام شود.
رئیس ستاد اربعین گفت: گذرنامه ویژه اربعین به مدت پنج سال اعتبار دارد و قرار است با هزینه کمتر و تنها برای سفر اربعین صادر شود.
رئیس پلیس مهاجرت اظهار کرد: از حالا به بعد دیگر نیاز نیست دانشجویان خارجی به پلیس گذرنامه مراجعه کنند و انشالله به زودی اطلاعات دانشجویان خارجی نیز به طور کاملا الکترونیک ثبت و دریافت می‌شود.
شهروندان ژاپن با دسترسی بدون ویزا به ۱۹۳ مقصد در سراسر جهان و با پیشی گرفتن از سنگاپور و کره جنوبی، قوی‌ترین پاسپورت جهان در سال ۲۰۲۳ را همانند چند سال اخیر در اختیار دارند.
همان طور که من پس از سفر ترکیه در فرودگاه امام(ره) متوجه ممنوع‌الورودی خودم شدم و گذرنامه‌ام ضبط شد، اگر همسرم مشکل ممنوع‌الخروجی داشت، پلیس کنترل گذرنامه فرودگاه پاسپورتش را ضبط و اجازه سوار شدن به هواپیما و خروج از مرز هوایی را به او نمی‌دادند
داییی گفت: این که همسر بنده ممنوع‌الخروج بوده و باید پیش از اقدام به سفر این مطلب را اطلاع می‌داده کذب محض است. نه برای من نه برای همسرم تا امروز از قوه‌قضائیه ابلاغ یا SMS با این مضمون که ممنوع‌الخروج هستیم، نیامده است. همسرم طبق تمام قوانین جمهوری‌اسلامی برای سفر به خارج از کشور اقدام کرد و مثل همه مردم پشت باجه کنترل گذرنامه پلیس ایران در فرودگاه ایستاد و پس از تأیید مجوز خروجی قانونی اقدام به سوار شدن به هواپیما کرد.
همان طور که من پس از سفر ترکیه در فرودگاه امام(ره) متوجه ممنوع‌الورودی خودم شدم و گذرنامه‌ام ضبط شد، اگر همسرم مشکل ممنوع‌الخروجی داشت، پلیس کنترل گذرنامه فرودگاه پاسپورتش را ضبط و اجازه سوار شدن به هواپیما و خروج از مرز هوایی را به او نمی‌دادند
ستاره فوتبال به خبرگزاری فرانسه گفت: متاسفانه نفهمیدم چرا پاسپورت من را گرفتند و بعد از این بی احترامی، بازگرداندن گذرنامه از نظر قانونی چه معنایی دارد؟
رئیس پلیس مهاجرت و گذرنامه فراجا، گفت: گذرنامه ویژه اربعین تا روز اربعین اعتبار دارد و زائران تا روز اربعین می‌توانند با این گذرنامه از کشور خارج و به عراق تردد کنند.
رئیس پلیس امنیت تهران بزرگ از تمدید گذرنامه زائران اربعین بعد از نماز جمعه خبر داد.
معاون فرهنگی اجتماعی پلیس اطلاعات فرماندهی انتظامی تهران بزرگ از امکان تمدید گذرنامه شهروندان در نماز جمعه خبر داد.
معاون فرهنگی اجتماعی پلیس اطلاعات فرماندهی انتظامی تهران بزرگ از امکان تمدید گذرنامه شهروندان در نماز جمعه خبر داد.
رئیس ستاد اربعین گفت: با گذرنامه‌هایی که اعتبار ندارند با یک مهر تمدید پلیس گذرنامه، می توان برای یک بار در مدت اربعین به عراق سفر کرد.
سردار وحیدی وزیر کشور در خصوص تمدید گذرنامه در مرزهای زمینی کشور گفت: با توجه به حجم و ازدحام جمعیت در مرزها ، امکان وجود تمدید گذرنامه وجود ندارد.
وزیر کشور در خصوص صدور برگه تردد موقت یا گذرنامه اختصاصی برای ورود به کشور عراق با طرف عراقی مشغول مذاکره‌ایم اما هنوز به نتیجه نرسیده‌ایم، گفت: امکان مهر کردن گذرنامه در مرز وجود ندارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ