دولت انگلیس به منظور جبران کمبود انرژی وارداتی از روسیه، توسعه سوخت های هسته ای را در دستور کار خود قرار داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رایان تیلور خبرنگار خبرگزاری معروف دیلی اکسپرس تاکید می کند که تاتنهامی ها چند بازیکن را درنظر دارند و آنها درنهایت ممکن است حتی بیش از یک بازیکن را بعنوان جانشین هری کین خریداری نمایند.
دله الی، ستاره سابق تاتنهام، از شش هفته حضور در مرکز ترک اعتیاد و شرایط سخت دوران کودکی‌اش صحبت کرده است.
ایرنا نوشت: «باربارا وودوارد» سفیر انگلیس در سازمان ملل روز دوشنبه به وقت محلی در جمع خبرنگاران در مقر سازمان ملل در نیویورک، به مناسبت ریاست دوره‌ای کشورش در ماه جاری میلادی بر شورای امنیت در پاسخ به سوالی درباره نگرانی لندن از پیشرفت‌های هسته‌ای ایران و ادعای نزدیک شدن به سلاح هسته‌ای با تکرار ادعا‌های غرب افزود: ما نگران این اقدامات ایران هستیم. این کشور سه برابر بیشتر از حداقل مقدار مورد نیاز اورانیوم غنی شده برای ساخت یک سلاح هسته‌ای، اورانیوم ذخیره کرده است
وزارت دفاع روسیه افزود که این هواپیمای شناسایی و دو جنگنده در حال نزدیک شدن به مرزهای این کشور بودند.
انگلیس تصمیم دارد تمام تجهیزات نظارتی ساخت چین را از اماکن حساس دولتی حذف کند. این اقدام بخشی از برنامه کشور برای برطرف کردن نگرانی های امنیت ملی مرتبط با چین است.
لیورپول در مسابقه خانگی هفته سی و پنجم لیگ برتر انگلیس با نتیجه 1-0 برنتفورد را شکست داد.
شرکت انگلیسی رولزرویس اعلام کرد بودجه‌ای را از دولت این کشور برای ساخت راکتورهای هسته‌ای کوچکی که می‌تواند انرژی مورد نیاز فضانوردان را در ماه تأمین کند، دریافت کرده است.
لورکوزن و ژابی آلونسو در هفته پیش رو سه بازی سخت و البته مهم در مقابل خود می‌بینند.
سرویس بهداشت ملی انگلیس توصیه می‌کند که شخص هر هفته ۱۵۰ تا ۳۰۰ دقیقه فعالیت جسمی که ضربان قلب را تندتر می‌کند، انجام دهد یا ۷۵ تا ۱۵۰ دقیقه در هفته فعالیت سخت و شدید که نفس را به شماره بیاندازد، داشته باشد.
یک چهارم نهایی جام حذفی انگلیس قرعه کشی شد و یونایتد با قرعه سختی روبرو شد در حالی که سیتیزن‌ها با حریفی از چمپیونشیپ مصاف خواهند کرد.
لسترسیتی و آرسنال در چارچوب بازی های هفته بیست و پنجم فصل 23-2022 لیگ برتر انگلیس به مصاف هم رفتند که در نهایت توپچی ها با تک گل مارتینلی به پیروزی 1-0 رسیدند. لیاندرو تروسار در این دیدار اولین پاس گل خود با پیراهن آرسنال را ارسال کرد.
شروع سال سخت برای اقتصاد انگلیس
سخنگوی کرملین می‌گوید تانک‌هایی که انگلیس قرار است برای اوکراین ارسال کند، مثل بقیه تانک‌ها خواهند سوخت.
حسین شریعتمداری: در انگلیس اعلام شده مردم باید بین غذا و گرما یکی را انتخاب کنند و از خاک مدفوع گربه به‌عنوان سوخت استفاده کنند/ در فرانسه هیزم هم سهمیه‌بندی شده/ در سوئیس توصیه شده مردم به صورت گروهی استحمام کنند!
انگلیس تصمیم دارد با ساخت ناوگانی از راکتورهای هسته ای ماژولار کوچک برق خود را به شیوه ای حافظ محیط زیست تامین کند.
در بیانیه رکن اطلاعات وزارت دفاع انگلیس که یک نسخه آن در تارنمای دولت این کشور منتشر، ادعا شده است: برای نخستین بار در سه هفته گذشته، گزارش‌هایی از حملات هواپیما‌های بدون سرنشین (پهپاد) ساخت ایران منتشر شده است. این وقایع هنوز باید بررسی شوند، اما به احتمال زیاد ذخایر قبلی روسیه از چند صد فروند شاهد-۱۳۱ و ۱۳۶ به پایان رسیده و اکنون انبار تسلیحاتی خود را از نو پر کرده است.
بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال انگلیس در دیدار این تیم مقابل ایران در جام جهانی، در خصوص پنالتی تیم ملی کشورمان اظهارنظر کرد.
در لحظات ابتدایی بازی ایران و انگلیس یک خطر بزرگ از بیخ گوش تیم ملی کشورمان عبور کرد.
آرون رمزدیل، دروازه‌بان آرسنال و تیم ملی انگلیس، می‌گوید رقابت سختی بین سه گلر انگلیس وجود دارد ولی به جز موفقیت تیم در این تورنمنت چیز دیگری برای انگلیسی‌ها مهم نیست.
روابط عربستان سعودی و انگلیس همواره دچار تنش بوده، اما این اتحاد نامقدس اکنون با آزمونی سخت مواجه است؛ هر چند انگلیس در صورت اجبار به انتخاب، همیشه با «عمو سام» (آمریکا) همراه می‌شود.
به نظر می‌رسد که مصدومیت جدی کایل واکر، مدافع منچسترسیتی، ممکن است باعث غیبت او در جام جهانی 2022 شود.
به نظر می‌رسد که مصدومیت جدی کایل واکر، مدافع منچسترسیتی، ممکن است باعث غیبت او در جام جهانی 2022 شود.
یکی از مهمترین دلایل لغو بازی‌های این هفته لیگ برتر، نگرانی مقامات فوتبال انگلیس و برگزارکنندگان مسابقات از بی احترامی تماشاگران حاضر در ورشگاه‌ها به ملکه بود و اینکه یک دقیقه سکوت با سوت و توهین همراه شود.
سایت معروف انگلیس: بردن ایران سخت است

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ