جمعی از نمایندگان مجلس در تذکری به وزیر اقتصاد بر لزوم تسریع در برنامه‌ریزی و اجرای سیاست‌های مرتبط با حذف دلار از مبادلات ارزی کشور تاکید کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
غلامحسین رضوانی نماینده تهران و عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی، کیومرث سرمدی واله نماینده اسدآباد و عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی‌ و محمد صالح جوکار نماینده یزد و رییس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس شورای اسلامی‌ به صورت جداگانه با حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران دیدار و رایزنی کردند.
تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی فرا رسیدن روز خبرنگار را تبریک گفتند.
تعدادی از نمایندگان کنگره آمریکا اعلام کردند که به‌نشانه اعتراض به‌عدم رعایت حقوق‌بشر در سرزمین‌های اشغالی در سخنرانی رئیس رژیم‌صهیونیستی حضور نخواهند یافت.
سوال جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی از وزیر نفت در خصوص علت بی توجهی معاونین آن وزارتخانه به مطالبات مردم در جلسه علنی امروز اعلام وصول شد.
نماینده مردم تهران در مجلس گفت: تعداد نمایندگانی که تاکنون درخواست شفافیت اسامی دریافت‌کنندگان خودرو خارج از ضابطه مجلس را داشتند، ۹۷ نفر است و این درخواست همچنان در حال امضاست.
تعدادی از نمایندگان مجلس مکزیک و همچنین یک نماینده از پارلمان ارمنستان روز دوشنبه در مجلس شورای اسلامی حاضر شدند. این نمایندگان خارجی مورد استقبال نمایندگان در مجلس قرا گرفتند.
پس از پایان یافتن جلسه استیضاح و رفتن فاطمی امین از ساختمان سمیه تعدادی از نمایندگان آرای خودشان را در توئیتر منتشر کردند.
تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در صفحات شخصی خود در توئیتر به استعفای وزیر آموزش و پرورش واکنش نشان دادند.
تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در صفحات شخصی خود در توئیتر به استعفای وزیر آموزش و پرورش واکنش نشان دادند.
تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در تذکری به وزیر آموزش و پرورش خواستار مشخص شدن علت مسمومیت دانش‌آموزان و لزوم تسریع در معرفی مسببان این کار شدند.
یک عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی سوالات تعدادی از نمایندگان از وزرای  آموزش و پرورش، نیرو و امور اقتصادی اعلام وصول کرد.
سوالات تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی از وزرای آموزش و پرورش، نیرو، نفت و اقتصاد در جلسه علنی امروز اعلام وصول شد.
سخنگوی مجمع نمایندگان استان تهران در مجلس نظارت میدانی تعدادی از اعضای این مجمع از بخش کهریزک را تشریح کرد.
سخنگوی مجمع نمایندگان استان تهران نظارت میدانی تعدادی از اعضای این مجمع از بخش کهریزک را تشریح کرد.
تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی به قرار گرفتن نامشان در لیست تحریم های جدید اتحادیه اروپا واکنش نشان دادند.
تعدادی از نمایندگان تندروی کنگره آمریکا در قطعنامه ای با تکرار اتهامات واهی درباره اغتشاشات ایران، از گروهک تروریستی و منفور منافقین حمایت کردند.
تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در نامه ای به سران قوا تاکید کردند که نباید به گونه‌ای رفتار و اقدام شود که مردم احساس کنند اراده‌ای برای آرام‌تر کردن فضای کشور وجود ندارد؛ لذا لازم است در کنار اجرای قانون و جهاد تبیین، رحمت و عطوفت اسلامی هم در دستورکار مسئولان نظام باشد.
تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی به بیانیه مشترک چین و شورای همکاری خلیج فارس واکنش نشان دادند و اعلام کردند که بر سر تمامیت ارضی ایران با هیچ کس تعارف ندارند.
تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در نامه‌ای به رییس جمهوری خواستار شدند که در صورت پیروزی تیم ملی فوتبال ایران در بازی مقابل تیم ملی فوتبال آمریکا در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، فردا تعطیل عمومی اعلام شود.
سوال ملی تعدادی از نمایندگان از وزیر بهداشت و درمان در خصوص عدم اقدام امنیت شغلی کادر درمان در دوران کرونا در جلسه علنی امروز مجلس اعلام وصول شد.
تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی پیروزی تیم ملی فوتبال ایران مقابل ولز در جام جهانی قطر را تبریک گفتند.
هیئت وزیران ضمن موافقت با اصلاح دو آئین نامه اجرایی فروش اموال منقول و غیرمنقول مازاد وزارت جهاد و تولید، دانش بنیان و اشتغالزایی، درخصوص تعدادی از طرح‌های نمایندگان مجلس اعلام نظر کردند.
مدیر ارتباطات گروه بهمن از حضور این گروه خودروسازی و معرفی چهار محصول در چهارمین نمایشگاه خودرو تهران خبر داد.
یک عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی از ابتلای چند نماینده مجلس به ویروس کرونا خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ