پس از پایان یافتن جلسه استیضاح و رفتن فاطمی امین از ساختمان سمیه تعدادی از نمایندگان آرای خودشان را در توئیتر منتشر کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
زائران اربعین نمی توانند داروهای حاوی مخدر، به همراه داشته باشند.
رئیس سازمان گذرگاه های مرزی عراق امروز یکشنبه اعلام کرد که بیش از ۹۲ هزار زائر خارجی طی سه روز از طریق ۱۲ گذرگاه مرزی وارد عراق شدند.
حکم قطعی پرونده گروه رستمی صفا، یک بدهکار کلان و دانه درشت بانکی کشور که در دو سال گذشته با جدیت مورد رسیدگی قرار گرفت، در شعبه دوم دادگاه ویژه رسیدگی به جرایم اقتصادی تهران صادر شد.
تاردیگرید که با نام‌های خرس آبی یا خوکچه‌ی خزه‌ای هم شناخته می‌شود، موجودی آبزی است که بدنش سرعت سوخت و ساز پایینی دارد. سرعت سوخت و ساز بدن تاردیگریدها می‌تواند به ۰/۰۱ درصد میزان معمول خود کاهش یابد. همین امر به آن‌ها کمک می‌کند بیش از ۳۰ سال بدون غذا دوام آورند.
دکتر علی پناهی، متخصص طب فیزیکی و توانبخشی با بیان اینکه ترشی‌هایی مانند ماست و دوغ ترش درد زانو را افزایش می‌دهد؛ ادامه داد: اما خوراکی‌هایی مانند توت، زنجبیل، آووکادو، سویا، کلم برگ، و ویتامین c اثر کاهنده درد در این افراد دارند یعنی ضددرد‌های طبیعی هستند.
شاگردان کوزمین با برتری دو‌گله در دیداری نه چندان سخت به مصاف با تراکتور رسیدند.
ورزش فواید زیادی مانند مدیریت وزن، تقویت سیستم ایمنی بدن و بهبود سلامت روان دارد با این حال، یک باور رایج نیز وجود دارد که می‌گوید: ورزش ممکن است شرایط پوستی مانند آکنه یا روزاسه (آکنه بزرگسالی) را تشدید کند.
با به پایان رسیدن سال مالی شرکت‌های بورسی که عمدتا سال مالی اکثر آن‌ها پایان اسفند ۱۴۰۱ بوده است، شرکت‌ها موظف به برگزاری مجمع عمومی خود بودند و در این مجامع ضمن تصویب صورت‌های مالی شرکت، سود نقدی به ازای هر سهم نیز مشخص گردید. در این مطلب به میزان سود ۶۰ نماد پرداخته ایم.
لیموناد یکی از نوشیدنی‌های تابستانی است که می‌تواند سریعاً هم دمای داخلی بدن را پایین بیاورد و هم باعث پیشگیری از کم‌آبی بدن شود.
وزیر کشور در نامه‌ای به استانداران سراسر کشور، بندهای جنجالی بخشنامه رئیس ستاد انتخابات کشور را که موجب سوءبرداشت‌ و سوءتفاهم برخی نمایندگان مجلس شورای اسلامی شده، ملغی‌اثر اعلام کرد اما شاید برای بسیاری این سؤال پیش آمده باشد که چه چیزی در این بخشنامه بوده و کدام بندهای آن اصلاح شده‌اند.
اراضی ملی متعلق به همه مردم ایران است. در رابطه با مالکیت اراضی ملی سازمان منابع طبیعی کشور سِمت نمایندگی از دولت ایران دارد. واگذاری برخی از این اموال مانند جنگل‌ها ممنوع است. مرجعی که تشخیص می‌دهد کدام اراضی جنگل و غیرقابل واگذاری است، کارشناسان سازمان منابع طبیعی هستند. مناطقی که در شمول مناطق چهارگانه قرار گرفته‌اند نیز ممنوعیت واگذاری دارند.
وزارت اقتصاد با انتشار سیاهه ابرشرکت‌های دولتی، بازیگران زیان‏ده و بدهکار را معرفی کرد. کالبدشکافی آمار موجود در صورت‏های مالی شرکت‌های دولتی نشان می‌دهد که در سال۱۴۰۰، ۱۰شرکت بزرگ دولتی با حدود ۵/ ۹۰همت زیان، در مجموع ۹۹درصد از کل زیان‌ها را به خود اختصاص داده‌اند. همچنین در همان سال، میزان بدهی ۱۰شرکت دولتی، ۸۹درصد از کل بدهی شرکت‌های دولتی را تشکیل می‌دهد. می‏توان بخش مهمی از مشکلات شرکت‌های دولتی را به عدم الزام به شفافیت و ارائه آمار‌ها در سال‌های گذشته نسبت داد که سبب شده است مدیریت آن‌ها در زمینه عملکرد مالی، از کیفیت و کارآیی لازم برخوردار نباشد. در سال‌های گذشته، دسترسی به اطلاعات و آمار و ارقام این شرکت‌ها بسیار سخت بود تا جایی که حتی نمایندگان مجلس برای دسترسی به اطلاعات حداقلی از عملکرد آن‌ها مجبور بودند این موارد را مستقیما از طریق وزرای مربوطه پیگیری کنند. انتشار عمومی صورت‏های مالی این شرکت‌ها از طریق سامانه کدال، یک اقدام مثبت در جهت شفاف‌سازی خواهد بود.
بررسی مصوبات انتخاباتی مهمترین دستور کار جلسه علنی امروز (یکشنبه) سی و یکم اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ مجلس شورای اسلامی بود. جلسه علنی مجلس به ریاست محمدباقر قالیباف برگزار شد و ادامه بررسی گزارش کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها درباره طرح اصلاح موادی از قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی در دستورکار نمایندگان قرار گرفت.
گشت ارشاد مدیران -که وعده رییس جمهور بود- چرا برای بررسی موضوع شاسی‌بلند‌ها مسکوت ماند و به موضوع واگذاری اتومبیل‌ها به برخی نمایندگان مجلس ورود نکرد؟؟! چرا نهی از منکر فقط شامل مردم و موضوع حجاب می‌شود و تاکنون کدام آمر به معروف در منکر‌های دیگر، چون فساد و رانت و زد و بند -که از برخی مسئولان سر می‌زند- اعلام بی‌زاری کرده است؟
نمایندگان در نشست علنی امروز (سه شنبه، ۱۲ اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی با تقاضای بررسی دو فوریت لایحه تشکیل وزارت بازرگانی با ۱۴۳ رأی موافق، ۵۸ رأی مخالف و ۵ رأی ممتنع از مجموع ۲۱۱ نماینده حاضر در جلسه موافقت کردند.
هنوز نمی‌توان با قطعیت گفت که محتوای اعلام‌شده از سوی سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شورا‌های مجلس یازدهم در مورد تائید مجلس یازدهم واقع شود، اما طرح آن در شرایط کنونی ابهام‌برانگیز است و در صورت تصویب مجدد در صحن مجلس این امکان وجود دارد که این بار شورای نگهبان با این تصمیم همراهی کند.
این مصوبه بحث‌برانگیز مورد اعتراض نمایندگان دولت در صحن علنی مجلس قرار گرفت و با تذکراتی که به هیات رئیسه داده شد، این مصوبه برای بررسی مجدد به کمیسیون تلفیق بودجه ارجاع شد لذا انتظار می‌رود در کمیسیون تلفیق، مصوبات مجلس که منجر به بازگشت حقوق‌های نجومی می‌شود، اصلاح شود.
همین نماینده در زمانی که دولت حسن روحانی بر سر کار بود، نماینده مجلس بود وای کاش توضیحی می‌داد تا متوجه می‌شدیم که از کدام ابزار قانونی برای انجام وظیفه نظارتی نمایندگی در قبال دولت روحانی بهره برده است.
با روشن شدن تکلیف تیم‌های حاضر در مرحله یک‌چهارم نهایی جام جهانی، تعداد نمایندگان باشگاه‌های معتبر اروپا در جمع هشت تیم پایانی مشخص شد.
نماینده مجلسی که امروز باید پاسخگو باشد که در جریان اعتراضاتِ در این چند روز کجا بوده است؟ کدام داد را به صحن مجلس آورده است؟ بر سر کدام بیداد فریاد کشیده تا مردم معترض ببینند حرفشان و مطالبه‌شان را نمایندگانی در مجلس دنبال می‌کنند.
پس از عربستان و قطر، حالا امارات نیز مکانیزم انتخاب نمایندگان خود در لیگ قهرمانان آسیا را اعلام کرده ولی هنوز خبری از ساز و کار فدراسیون برای تعیین سهمیه 3+1 ایران نیست.
نماینده قم البته نگفته که همکار نماینده‌اش در کدام محله خانه اجاره کرده و متراژ خانه هم چقدر بوده است. این قبیل زمزمه‌ها اگر برای افزایش پرداختی‌ها به نمایندگان است، این افراد باید توجه داشته باشند که اقشار محروم جامعه در آلونک زندگی می‌کنند.
شاخص کل بورس یکشنبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۱ در نهایت با کاهش ۱۷۷۵ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۵۴۵ هزار و ۹۶۳ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز دوشنبه ۳۰ خرداد ۱۴۰۱ را بخوانید.
روزنامه جوان با حمله به مسعود پزشکیان نوشت: این سؤال از وی مطرح است که بر اساس کدام تخصص به حوزه ازدواج و مسائل و مشکلات مربوط به آن ورود کرده است؟ او البته ممکن است بگوید در مقام ایفای وظیفه نمایندگی ملت چنین اظهار نظری کرده است، در این صورت باید پرسید صرف طرح مسئله که مشکلی را حل نمی‌کند. راهکار او برای حل مشکل جوانان و ازدواج آن‌ها چیست؟

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ