یک عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی از ابتلای چند نماینده مجلس به ویروس کرونا خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تعدادی از بازیکنان پیش از شروع فصل گذشته این پول را دریافت کرده‌اند که این مساله یکی از سوالات نهادهای نظارتی است. آن‌ها معتقدند مدیرعامل باشگاه در پایان فصل باید چنین پرداختی را تایید می‌کرده نه اینکه پیش از فصل یا ابتدای فصل این پول پرداخت شود.
در ابتدای دولت یازدهم، رییس‌جمهور با دریافت نامه تعدادی از نمایندگان مجلس که از وضعیت حجاب ابراز نگرانی کرده بودند، دستور بررسی موضوع مسائل و راهکارهای مربوطه را همزمان در کمیسیون فرهنگی دولت، مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست‌جمهوری و معاونت امور زنان و خانواده ریاست‌جمهوری صادر کرد.
تعدادی از استان‌های ما به دلیل شیوه زندگی و ازدواج فامیلی دارای بیشترین فراوانی بیماری‌ها هستند، اما بیماری‌هایی از جمله، بیماری پروانه‌‎ای، فیبروماتوز (بیماری ژنتیکی که توده‌های متعدد در بدن بروز می‌کند) دیستروفی ماهیچه‌ای (تحلیل عضله‌ای) و بیماری ALF (نارسایی حاد کبدی) از بیماری‌هایی‌اند که تعداد ابتلا در آن‌ها کم و حدود ۵۰۰ تا ۶۰۰ نفر است.
معاون فنی مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت ضمن تشریح علائم ابتلا به تب کریمه کنگو، گفت: تب کریمه کنگو از بیماری‌هایی است که هر سال تعدادی از موارد آن مشاهده می‌شود و بنابراین باید موازین بهداشتی را جهت پیشگیری از این بیماری رعایت کرد.
از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون تعداد زیادی از روحانیون شاخص و عناصر اندیشه ساز جمهوری اسلامی به روش‌های مختلف و به شهادت رسیده و یا مجروح شده‌اند.
شهریار افندی‌زاده تعداد مسافر جابجا شده در سطح کشور توسط حمل‌ونقل عمومی از ابتدای طرح نوروزی و در بازه ۱۲ روز را بیش از ۸ میلیون و ۴۰۰ هزار نفر اعلام کرد.
آصفری با اشاره به آمار دانش‌آموزان مسموم شده از ابتدای این موضوع تا روز یکشنبه هفته جاری (۲۱ اسفند) گفت: یک بخشی از مسمومیت ناشی از استفاده از نفتالین و همچنین ماده‌ای به نام برنج بوده است. بخشی از مسائل هم بخاطر شیطنت دانش آموزان بود که زودتر مدارس را تعطیل کنند. بخشی هم هدفمند و با غرض انجام شد (تقریبا بیش از ۱۰۰ نفر در این قضیه دستگیر شدند) که در بین دستگیرشدگان تعدادی دانش آموز بودند که بخاطر شیطنت این کار را انجام داده و با اخذ تعهد آزاد شدند.
معاون درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با بیان اینکه از ابتدای اسفند تا امروز ۵۰۱ نفر در اثر حوادث چهارشنبه سوری مصدوم شدند، گفت: از این تعداد ۱۷ نفر جان خود را از دست دادند.
معاون بازاریابی و فروش ایران خودرو از رشد ۴۲ درصدی تحویل خودرو به مشتریان از ابتدای امسال تا ۲۵ بهمن ماه نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد و گفت: در مجموع بیش از ۶۰۰ هزار دستگاه خودرو سواری و تجاری از ابتدای سال آماده تحویل و عرضه به مشتریان شده است.
محققان می‌گویند کاهش تعداد نورون‌های حسی بویایی احتمالاً به دلیل آسیب بافت ناشی از التهاب مداوم است.
مدیرکل دفتر علائم،تجهیزات وتوسعه ایمنی راه سازمان راهداری وحمل ونقل جاده‌ای گفت: از ابتدای سال ۱۴۰۱ تاکنون تعداد ۱۱۵نقطه پر تصادف با اعتباری بالغ بر ۱۱ هزار میلیارد ریال رفع و اصلاح شده است.
از ابتدای سال جاری تا دوم آذر ماه ۱۴۰۱، تعداد یک میلیون و ۳۲۸ هزار فقره تسهیلات ازدواج،فرزندآوری و ودیعه مسکن به مبلغ ۱۱۸ هزار و ۹۰۰ میلیارد تومان توسط شبکه بانکی به متقاضیان پرداخت شده است.
معاون پژوهشی مرکز تحقیقات ایدز ایران گفت: براساس آمار تخمین زده شده تعداد مبتلایان به بیماری اچ. آی. وی بالغ بر حدود ۵۵ هزار نفر در کشور است، اما آمار ثبت شده بالغ بر حدود ۲۳ هزار نفر فرد زنده است و این اختلاف موجود حاکی از آنست که افرادی مبتلا به این بیماری هستند، اما از بیماری خود بی خبر هستند!
تعداد جان باختگان بلایای طبیعی از ابتدای سال تاکنون بدون احتساب قربانیان موج گرما در اروپا و سایر مناطق به ۷ هزار و ۲۳ نفر رسیده است.
بررسی وضعیت تولید از ابتدای سال تاکنون نشان می دهد که در این بازه زمانی ۴۶۷ هزار و ۶۲۳ دستگاه خودروی کامل تولید شده که نسبت به مدت مشابه پارسال ۳۰۰ درصد رشد کرده است.
۱۱ ماه گذشته رئیس‌جمهور دستوری برای تأمین سریع دارو داد، اما در این مدت حدود ۲۶ بیماری که عضو انجمن حمایت از بیماران اس‌ام‌ای بودند، جانشان را از دست دادند. تعدادی از نوزادان بیمار هم در ابتدای تولد روی تخت بیمارستان فوت کردند و آمار دیگری از مابقی بیماران فوت‌شده در دست نیست.آمار قربانیان روز‌به‌روز بیشتر شده و به خاطر نبود برنامه‌های پیشگیرانه و درمانی، هر سال به تعداد این بیماران نیازمند به دارو و درمان افزوده می‌شود.
بانک ملی ایران از ابتدای فروردین تا پایان شهریور ماه امسال تعداد ۵۵ هزار و ۳۶۵ فقره تسهیلات فرزندآوری به متقاضیان و خانواده های واجد شرایط پرداخت کرده است.
حکم تعدادی از شهرداران مناطق تهران در ابتدای مهر ماه به پایان رسیده است و مطابق با قانون چک هایی که آنها امضا کرده‌اند غیر قانونی بوده است.
خودکشی، پایان راه اختلال روان است، اما نه به این معنا که هر مبتلای اختلال روان، زندگی خود را با خودکشی پایان دهد بلکه شدت گرفتن اختلال روان تا مرحله افسردگی و بی‌توجهی بیمار و اطرافیان به ضرورت درمان افسردگی، در صورتی که ابتلای افسردگی ناشی از شرایط پیرامونی بوده و این شرایط بهبود نیابد و تغییر مثبت منجر به کاهش شدت بیماری نداشته باشد، افسردگی تشدید می‌شود که در چنین شرایطی، می‌تواند زمینه‌ساز بروز افکار خودکشی باشد و احتمال اقدام به خودکشی هم بسیار بالا خواهد بود.
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی گفت: از ابتدای صفر تاکنون تعداد ۳ میلیون و ۲۶۲ هزار و ۲۰۱ نفر از زائران از کشور خارج شدند و تعداد ۲ میلیون و ۶۵۴ هزار و ۳۰۰ نفر به کشور بازگشته‌اند.
دکتر «بریجید لینچ»، معاون بخش اپیدمیولوژی سرطان در انجمن سرطان ویکتوریا استرالیا، می‌گوید: «حتی افزایش اندک در فعالیت بدنی در سطح جمعیت، تعداد تشخیص‌های جدید سرطان سینه را که هر ساله انجام می‌شود، کاهش می‌دهد».
سخنگوی صنعت برق گفت: از تعداد ۴۰ میلیون قبض که از ابتدای تابستان صادر شده ۱۶ میلیون و ۵۰۰ هزار مشترک مشمول دریافت پاداش صرفه جویی شده اند
طبق اخبار رسمی که طی ۵ ماه گذشته به نقل از اورژانس کشور یا نیروی انتظامی منتشر شده، از ابتدای فروردین تا ۳۱ مرداد امسال، ۸ نوزاد رها شده در معابر شهر‌های تبریز، سیرجان، تهران، خرم‌آباد، زاهدان، بندرگز، گراش، با حکم قضایی به شیرخوارگاه‌های بهزیستی منتقل شده‌اند.
مدیر ارتباطات گروه بهمن از حضور این گروه خودروسازی و معرفی چهار محصول در چهارمین نمایشگاه خودرو تهران خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ