سخنگوی وزارت صمت گفت: مبنای قیمت زنجیره فولاد قیمت ارز نیمایی است و تمام عرضه ها از مسیر بورس کالا خواهد بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نرخ دلار محاسبه قیمت پایه محصولات پالایشی و پتروشیمی به ۳۷,۹۶۳ تومان افزایش پیدا کرد که خبر خوبی برای بازار محسوب می‌شود.
نمی توان پذیرفت که در آغاز هفته، شورای رقابت برای هفده خودروی مونتاژی، قیمت جدید مشخص کند اما تا به امروز سوالات و ابهامات بسیاری در خصوص ضمانت اجرایی آن بدون پاسخ باشد و اینکه تکلیف مردمی که در هفته های گذشته در سامانه یکپارچه ثبت نام کرده‌اند چه خواهد شد و کدام نرخ مبنای محاسبه است!
محسن رسولیان گفت: ورودی پارکینگ شماره ۱ تا یک ساعت ۱۰.۰۰۰ تومان است و چون محاسبه هزینه این پارکینگ ساعتی است استفاده از پارکینگ شماره ۱ جهت بدرقه و استقبال از مسافرین پیشنهاد می‌شود.
سخنگوی شورای رقابت گفت: در حال محاسبه هستیم و به احتمال زیاد، عصر امروز قیمت نهایی و رسمی خودروهای مونتاژی اعلام شود.
سخنگوی شورای رقابت گفت: در حال محاسبه هستیم و به احتمال زیاد، عصر امروز قیمت نهایی و رسمی خودروهای مونتاژی اعلام شود.
در ارتباط با مباحث مطرح‌شده در خصوص عرضه محصول کاتد مس در بورس کالا و نرخ ارز لحاظ شده در محاسبه قیمت پایه، موارد زیر را به استحضار می‌رسد.
شرکت ملی صنایع مس ایران در خصوص نرخ ارز لحاظ شده در محاسبه قیمت پایه محصول کاتد مس اطلاعیه ای در سایت کدال منتشر کرد.
با رای هیئت عمومی دیوان عدالت اداری، نمره مردودی در میانگین نیمسال تحصیلی و میانگین کل محاسبه نمی‌شود.
طبق اعلام این اداره کل در جریان بازرسی‌های ویژه ایام عید و ماه رمضان، در بیشتر بازرسی‌ها از قنادی‌ها، کم‌فروشی و عدم خالص‌فروشی مشاهده شده است.
سخنگوی شورای رقابت گفت: در زمینه قیمت‌گذاری خودرو، سازمان حمایت بررسی تخصصی انجام داده و هر خودرو را با سه خودروی مشابه خارجی مقایسه و محاسبه کرده و به یک رقمی رسیده است؛ آن عدد در نهایت به شورای رقابت پیشنهاد و در شورا بررسی شده است.
سخنگوی شورای رقابت گفت: در زمینه قیمت‌گذاری خودرو، سازمان حمایت بررسی تخصصی انجام داده و هر خودرو را با سه خودروی مشابه خارجی مقایسه و محاسبه کرده و به یک رقمی رسیده است؛ آن عدد را در نهایت به شورای رقابت پیشنهاد و در شورا بررسی شده است.
نمایندگان مجلس ماخذ اخذ مالیات از خودروها در سال آینده را قیمت روز خودرو با توجه به تاریخ ساخت یا واردات آن تعیین کردند.
در بازارهای مالی اختلاف بین ارزش ذاتی یک دارایی و قیمت آن را حباب می‌گویند. برای به دست‌ آوردن قیمت واقعی سکه می‌توانیم از راه حل اشاره شده استفاده کنیم.
امروز حباب سکه به مرز ۸ میلیون تومان رسیده است؛ یعنی برای خرید این دارایی باید ۸ میلیون تومان بیشتر از قیمت واقعی آن پرداخت شود.
وکلای ملت در نشست امروز صحن مجلس ضمن تعیین نرخ مالیات بر انتقال دارایی‌ها و ساز و کار محاسبه سنوات خدمتی کارکنان نیروهای مسلح پس از دوره نمایندگی، از رهبر معظم انقلاب اسلامی برای عفو جمع کثیری از متهمان اغتشاشات اخیر قدردانی کردند.
به طور مثال قیمت یک خودروی چینی خودروسازهای خصوصی در کشور همسایه ۵۰۰ میلیون تومان ارزان‌تر از قیمت آن در کشور ما است؛ در این حوزه در آینده نزدیک اقدامی صورت خواهد گرفت تا فرمول تعیین قیمت خودروهایی با این شرایط، کنترل شود تا این‌ها دیگر نتوانند از یک سطحی، قیمت را افزایش دهند.
وزارت صمت خطاب به شرکت بورس کالا تأکید کرد که هر گونه اقدام یک جانبه و بدون هماهنگی با ستاد تنظیم بازار برای تغییر فرمول قیمت گذاری غیرقانونی است.
اگر هدف از تعیین سقف قیمت قطع سرمایه‌هایی بوده که روسیه برای راه اندازی ماشین جنگی‌اش از آن استفاده می‌کند محاسبه اشتباهی در مورد قیمت صورت گرفته است. قفل کردن قیمت فعلی نفت روسیه فشار زیادی بر کرملین وارد نخواهد کرد. حتی اگر با موفقیت اجرا شود ممکن است تاثیر مادی بر توانایی روسیه برای راه اندازی جنگ نداشته باشد.
بزرگ‌ترین ساعت آفتابی جهان است؛ برجی با ۹ قرن قدمت که دقت بی‌نظیر آن در محاسبه زمان نشان می‌دهد ایرانی‌ها تا چه اندازه حساب گذر زمان را نگه می‌داشتند. برج طغرل در شهر ری که در زمان سلجوقیان بنا شد، هنوز هم مثل ساعت کار می‌کند و اگر طرز کار آن را بدانید، از دقت آن در محاسبه زمان شگفت‌زده خواهید شد.
شاخص تولید،‌ فروش و قیمت صنایع بورسی با استفاده از داده‌های ماهیانه ۳۰۲ شرکت صنعتی بورسی محاسبه می‌شود. بر اساس گزارش پایش بخش حقیقی اقتصاد ایران در مرداد که مرکز پژوهش‌های مجلس منتشر کرده، شاخص تولید شرکت‌های صنعتی بورسی در مرداد ماه نسبت به تیر کاهش ۱۱.۵ درصدی همراه بوده است.
قائم مقام بنیاد ملی نخبگان گفت: طبق بررسی‌های انجام شده، حل موضوعاتی چون اشتغال، مسکن، هویت‌سازی ملی و جلوگیری از سیاه‌نمایی رسانه ای، سبب افت چشمگیر مهاجرت نخبگانی خواهد شد.
باند‌های تکدی‌گری برای تحریک حس ترحم مردم، کودکان را سرچهارراه‌ها می‌کشانند و حتی به آن‌ها آموزش می‌دهند که از مردم غذا قبول نکنند و فقط تقاضای پول کنند. آمار‌ها نشان می‌دهند که ۱۵ هزار متکدی در تهران مشغول هستند که حدود ۸ هزار نفر از آن‌ها کودک هستند.
نرخ بهره بین بانکی به عنوان یکی از انواع نرخ ‌های بهره در بازار پول به نرخ ‌های سود یا بهره در سایر بازارها جهت می ‌دهد. نرخ بهره بین بانکی در سال جاری به بیشترین میزان در سال ۱۴۰۱ رسیده است.
نایب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس در واکنش به ادعای میرکاظمی مبنی براینکه بخشی از گرانی‌ها ناشی از مصوبه مجلس در خصوص حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی است، گفت: دولت در لایحه‌ بودجه ۱۴۰۱ نامی از ارز ۴۲۰۰ تومانی در تبصره یک قید نکرده و تمام منابع ارزی حاصل از فروش نفت و میعانات گازی را به قیمت ETS که تقریباً همان نرخ ارز آزاد محسوب می‌شود، محاسبه کرده بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ