با رای هیئت عمومی دیوان عدالت اداری، نمره مردودی در میانگین نیمسال تحصیلی و میانگین کل محاسبه نمی‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در آزمون سراسری سال ۱۴۰۲ دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی، سهم نمره کل سابقه تحصیلی پایه دوازدهم نظام ۳-۳-۶ در گروه‌های آزمایشی علوم ریاضی و فنی، علوم تجربی و علوم انسانی آزمون سراسری سال ۱۴۰۲ به میزان ۴۰ درصد با تأثیر قطعی تعیین شده است.
سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه برنامه هفتم توسعه گفت: پیشنهاد دولت برای نحوه محاسبه حقوق بازنشستگی بر اساس میانگین ۵ سال آخر خدمت بود که کمیسیون این ماده را حذف کرد.
عضو کمیسیون تلفیق لایحه برنامه هفتم توسعه گفت: این کمیسیون با پیشنهاد دولت مبنی بر محاسبه حقوق بازنشستگی کارکنان دولت بر اساس ۵ سال آخر مخالفت کرد.
فدراسیون جهانی فوتبال در اعلام رنکینگ اخیر خود، تنها دو مسابقه را در فیفا دی اخیر منظور کرده است.
محاسبه حقوق بازنشستگی بر اساس میانگین ۵ سال آخر خدمت قطعیت ندارد.
این عادت را در خود پرورش دهید تا هر روز صبح پس از برخاستن از رختخواب یک لیوان (۴۷۰ میلی لیتر) آب بنوشید و هر شب قبل از خواب نیز...
در هر سه گروه آزمایشی اصلی علوم ریاضی و فنی، علوم تجربی وعلوم انسانی آزمون عملی رشته علوم ورزشی و آموزش تربیت بدنی یکبار در سال برگزارمی شود. نمره آن به عنوان یک درس تخصصی با ضریب ۱۲ در نمره کل آزمون اختصاصی برای پذیرش رشته‌های مرتبط با علوم ورزشی محاسبه خواهد شد.
طبق اعلام این اداره کل در جریان بازرسی‌های ویژه ایام عید و ماه رمضان، در بیشتر بازرسی‌ها از قنادی‌ها، کم‌فروشی و عدم خالص‌فروشی مشاهده شده است.
سرپرست اداره‌کل استاندارد استان تهران با تاکید براینکه مقابله با کم‌فروشی از اولویت‌های کاری سازمان ملی استاندارد ایران است، گفت: محاسبه وزن جعبه با شیرینی، مصداق کم‌فروشی است.
با مجوز مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی و در اجرای سیاست‌های جوانی جمعیت دولت سیزدهم، سقف سه فرزند در پرداخت حق اولاد بازنشستگان و مستمری‌بگیران تأمین‌اجتماعی اصلاح می‌شود.
نمایندگان مجلس ماخذ اخذ مالیات از خودروها در سال آینده را قیمت روز خودرو با توجه به تاریخ ساخت یا واردات آن تعیین کردند.
سخنگوی وزارت صمت گفت: مبنای قیمت زنجیره فولاد قیمت ارز نیمایی است و تمام عرضه ها از مسیر بورس کالا خواهد بود.
شهر تهران جزو ارزان‌ترین شهر‌های جهان محسوب می‌شود و نمره تهران از نظر گرانی و هزینه‌های زندگی ۲۳ محاسبه شده است. تهران در جایگاه ۱۷۰ جهان از این نظر قرار گرفته است. تریپولی و دمشق با نمره ۲۲ و ۱۱ به ترتیب پایین‌تر از ایران قرار دارند.
حقوق دولتی معادن برای اولین بار به‌صورت الکترونیکی و بر اساس ضرایب شورای عالی معادن محاسبه و ابلاغ شده است.
دیوان محاسبات کشور با صدور نامه‌ای خطاب به وزیر آموزش و پرورش اعلام کرد که محاسبه و پرداخت مزایای رتبه بندی معلمان طرح مهرآفرین از ۳۱ شهریور ۱۴۰۰ قابا اجرا است.
مناف هاشمی دبیرکل کمیته ملی المپیک در خصوص حضور روسیه و بلاروس در آسیا و در بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲ چین گفت: این موضوع تصمیم شورای المپیک آسیا و IOC است. به ما اعلام کردند که آن‌ها با کاروان ۵۰۰ نفره در این مسابقات شرکت می‌کنند، ولی در جداول و مدال محاسبه نمی‌شوند.
سازمان امور مالیاتی در بخشنامه ای ماخذ محاسبه مالیات و عوارض شماره گذاری، عوارض سالانه و مالیات نقل و انتقال انواع خودروهای سبک و سنگین و موتورسیکلت های تولید داخل یا وارداتی را ابلاغ کرد.
یک کارشناس اقتصادی گفت: باید برای محاسبه این مالیات، میزان تورم را از کل عایدی کم کرد و اصطلاحاً فقط خالص عایدی را مبنای اخذ مالیات قرار داد.
مدیرعامل شرکت کنترل کیفیت هوای تهران با بیان اینکه در ۳۶ ایستگاه حداکثر شاخص مشخص و میانگین آن برای سطح شهر تهران محاسبه می‌شود، گفت: تمامی این ۳۶ دستگاه مجهز به سنجش تمام آلاینده‌ها نیست.
رقم شاخص ملی محیط کسب‌وکار ایران در تابستان ۱۴۰۱، ۵.۸۸ (نمره بدترین ارزیابی ۱۰ است) محاسبه شده که از وضعیت این شاخص نسبت به ارزیابی فصل گذشته (بهار ۱۴۰۱ با میانگین ۶.۰۷) مساعدتر است.
در نامه محسنی اژه ای رئیس قوه قضاییه به قالیباف رئیس مجلس در خصوص نحوه محاسبه نتیجه آزمون وکالت آمده است: اگرچه معاون حقوقی قوه قضائیه معتقد هستند قانون ابهامی ندارد و معیار «پذیرش نمره» می‌باشد ولکن بعضی از نمایندگان با لحاظ مذاکرات در زمانح تصویب قانون در مجلس خلاف این برداشت را دارند و ملاک را «تراز» می‌دانند. علیهذا گرچه الفاظ مصوب قانون معتبر و دارای حجیت است و استناد به صورت مذاکرات موجه نمی‌باشد معذلک با توجه به اختلاف برداشت از قانون درخواستن دارد مجلس رفع ابهام نماید.
رئیس قوه قضاییه در نامه‌ای به رئیس مجلس پیرامون نحوه محاسبه نتیجه آزمون وکالت گفت: اگرچه همکاران و معاون حقوقی و امور مجلس قوه قضائیه معتقد هستند قانون ابهامی ندارد و معیار «پذیرش نمره» می‌باشد ولکن بعضی از نمایندگان با لحاظ مذاکرات در زمان تصویب قانون در مجلس خلاف این برداشت را دارند و ملاک را «تراز» می‌دانند.
رییس سازمان امور مالیاتی از شناسایی ۵۲۰ هزار خانه خالی و تعیین رقم ۱۰.۵ هزار میلیارد تومان مالیات برای آن خبر داد.
رئیس سازمان برنامه‌ و بودجه با بیان اینکه در هشت سال دولت گذشته، ۲ هزار و ۷۰۰ هزار میلیارد تومان در کشور هزینه شد، تأکید کرد: با این هزینه اما شاهد رشد نزدیک به صفر اقتصاد، سرمایه‌گذاری منفی، بهره‌وری منفی، تورم بالا بودیم و اغلب شاخص‌های کلان اقتصادی وضعیت مناسبی نداشتند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ