عضو شورای شهر تهران گفت: من از معاون شهردار خواهش کردم که وارد جمع شود و صدای معترضان را بشنود اما وی نیامد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس سازمان حشد شعبی عراق بر مشارکت این نیروها در مرحله بازسازی کشور مانند مرحله آزادسازی عراق از دست عناصر تروریست، تاکید کرد.
سرپرست سازمان امدادونجات جمعیت هلال‌احمر، با اشاره به هشدار هواشناسی در ۳ استان کشور، از آماده‌باش هلال‌احمر در این استان‌ها، خبر داد.
بانک آینده و سازمان جغرافیای نیروهای مسلح با امضای تفاهم‌نامه‌ای بر تقویت و گسترش همکاری‌های مشترک تأکید کردند.
سرپرست سازمان امدادونجات با اشاره به هشدار سطح زرد سازمان هواشناسی گفت: نیروهای امدادی به حالت آماده باش درآمدند.
ابوالفضل ماهگلی به خبرنگاران اظهارداشت: حسب بررسی‌های به عمل آمده ما در دادسرا و کارشناسی‌هایی که انجام گرفت، مشخص شد برخی از افرادی که اقدام به تیراندازی کردند در این زمینه دچار افراط و تفریط شدند.
رئیس سازمان قضائی نیروهای مسلح صبح چهارشنبه از مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا بازدید کرد.
بند مربوط به مجوز مجلس به سازمان اداری و استخدامی‌ کشور برای انتقال نیروهای رسمی و پیمانی دستگاه های اجرایی به‌ صورت بین دستگاهی بدون رضایت کارمند از بودجه حذف شد.
رئیس سازمان قضائی نیروهای مسلح گفت: پیشگیری از وقوع جرم در سازمان قضائی نیروهای مسلح سابقه ۲۵ ساله دارد و در سال جدید ربع قرن پیشگیری از وقوع جرم را گرامی خواهیم داشت.
رئیس سازمان قضائی نیروهای مسلح گفت: پیشگیری از وقوع جرم در سازمان قضائی نیروهای مسلح سابقه ۲۵ ساله دارد و در سال جدید ربع قرن پیشگیری از وقوع جرم را گرامی خواهیم داشت.
سازمان امنیت فدرال روسیه امروز در بیانیه ای از بازداشت یک زن به اتهام خیانت در مسکو خبر داد.
رئیس سازمان اورژانس کشور، از آماده باش نیروهای اورژانس در روزهای پایانی سال و انجام ماموریت های نوروزی خبر داد.
مجموع این دو گروه شامل ۵۰۰ نفر از نیروها هستند اما ما علاقمندیم این اتفاق بیفتد لذا موضوع را دنبال کردیم و کارهای حقوقی را انجام دادیم. از لحاظ ما مانعی وجود ندارد ولی حکم بالادستی وجود دارد که قابل حل است.
شهردار تهران درباره جذب نیروهای سازمان پسماند توضیحاتی داد.
مجمع عمومی سازمان ملل در سالگرد جنگ اوکراین و پس از دو روز بحث و رایزنی به قطعنامه ای رای داد که خواستار خروج فوری و بدون قید و شرط نیروهای نظامی روسیه از خاک اوکراین و توقف درگیری ها شده است.
فرمانده انتظامی تهران بزرگ با رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح کل کشور دیدار و گفتگو کرد.
اردبیل- آیین تکریم و معارفه رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان اردبیل با حضور مسئولان کشوری و استانی در اردبیل برگزار شد.
پارس‌آباد- رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح در سفری دو روزه به اردبیل و در بازدیدی ۴ ساعته از نقطه صفر مرزی مشترک ایران و جمهوری آذربایجان بازدید کرد.
دادستان کل کشور با گرامیداشت یاد شهدای سازمان قضائی نیروهای مسلح، گفت: این سازمان به لحاظ ویژگی‌هایی که دارد، تافته جدا بافته در قوه قضائیه است.
نخست وزیر تشکیلات خودگردان فلسطین خواستار استقرار نیروهای گشتی سازمان ملل در مناطق مختلف کرانه باختری برای رصد و مستندسازی اقدامات ارتش و شهرک نشینان صهیونیست شد.
در پی بروز اختلافات شخصی زمانی که مقتول قصد ترک شهر را داشته، متهم با حضور در مقابل تاکسی مانع حرکت خودرو می‌شود و در حالی که ضارب قصد پیاده کردن مقتول از تاکسی را داشته به دلیل ممانعت وی از پیاده شدن، با شلیک گلوله کلت کمری او را به قتل می‌رساند.
براساس مستندات موجود تاکنون ، تعداد مجموعه جان باختگان هشتم مهرماه و روزهای بعداز آن در شهر زاهدان ۳۵ نفر می باشد که شامل :برخی از نمازگزاران در مصلی ، جان باختگان در مرحله اول اطراف کلانتری ، کشته شدگان از افراد مسلح در اثر درگیری ها سطح شهر و همچنین شهروندان بی گناه به قتل رسیده توسط اشرار در مناطق مختلف شهر می باشد.
معاون امور مناطق سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران از خدمت رسانی صد نفر از نیروهای اعزامی این سازمان در دو شیفت کاری در شهر کاظمین به زائران اربعین حسینی (ع) خبر داد.
نماینده کمیته خدمات شهری شهرداری تهران مستقر در شهر نجف از فعالیت ۵۰۰ نیروی پاکبان مناطق ۲۲ گانه تهران و سازمان بهشت زهرا (س) برای خدمت رسانی در نجف خبر داد.
مدیر عامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران از اعزام و بدرقه هزار نفر از نیروهای معاونت خدمات شهری شهرداری تهران به شهرهای مقدس نجف اشرف، سامرا، کاظمین و کربلای معلی خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ