اکو سیستم بانکداری کشور در حال تغییر است. هدف بانک ایران زمین در این اکوسیستم، کسب تجربه متفاوت توسط مشتری است تا بتواند در کنار خدمات بانکی، سرویس های بیشتری را دریافت کند. از این رو با توجه به اقدامات انجام گرفته در حوزه بانکی و بانکداری دیجیتال ایران زمین حرف های زیادی خواهد داشت و در این عرصه درخشان ظاهر خواهد شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
موضوع حمایت از جوانان و کسب و کارهای نوپا یکی از مباحث پر اهمیت در کشور است. حضور جوانان در بازارهای مالی و رقابتی و همچنین تقویت تولیدات در جامعه، می تواند گامی موثر در ترقی و پیشرفت نیروی جوان و اقتصاد کشور باشد. بانک ایران زمین در سال های اخیر توانست با طراحی سرویس های مختلف بانکی در بخش تولید داخلی و حمایت از کسب و کارهای خرد تمام توان خود را به کار گیرد، تا خدماتی متمایز به مشتریان خود ارائه کند.
بانک مرکزی روسیه اعلام کرد که از ابتدای ماه آگوست تا پایان ماه ژانویه سال آینده روزانه معادل ۲۳.۸ میلیون دلار یوآن چین به بازار ارز این کشور تزریق خواهد کرد.
یکی از معاونان بانک مرکزی در دوره ریاست عبدالناصر همتی درباره اینکه آیا می‌توان مکانیسم جدیدی را به جای شیوه‌ای که در دولت حسن روحانی با عراق شکل گرفت، جایگزین کرد؟ گفت: «به‌هیچ‌وجه امکان‌پذیر نیست و حتی یک ریال را هم نمی‌توانند جابه‌جا کنند. نزدیک به دو سال است که دولت سیزدهم بر سر کار آمده، مگر مدعی نیستند که طرح دولت قبل درست نبود پس چرا تاکنون طرح جدیدی را ارائه نکرده‌اند؟»
با برگزاری مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده بانک ملت، اعضای هیات مدیره این بانک برای دوره دو ساله آینده انتخاب شدند.
حمیدرضا ترقی، عضو شورای مرکزی حزب موتلفه گفت: بر اساس گزارش‌های بانک جهانی در سال آینده با رشد حداقل پنج درصدی مواجهیم و باتوجه رفع موانع تولید در کشور و بازشدن زمینه‌های صادرات به ویژه به کشور‌های همسایه و افزایش سرمایه‌گذاری‌های خارجی از جمله چین و روسیه، پیش‌بینی می‌شود اوضاع خوب می‌شود و سال ۱۴۰۲ سال خوبی از نظر اقتصادی باشد».
امروز مطالبی همچون خودروی ۵۰۰ میلیونی در بازار، قیمت لحظه‌ای دلار و یورو در بازار، بهترین سرمایه گذاری در تعطیلات سال ۱۴۰۲ چیست؟، خبری مهم برای سهامداران کگل، پذیره نویسی صندوق طلای بازار سرمایه تا چه زمانی ادامه دارد؟، مجمع سشمال ۱۴۰۱ | برنامه‌های آینده شرکت چیست؟، خبر مهم برای گروه بانکی | نرخ تسعیر ارز مشخص شد؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
امروز مطالبی همچون تداوم ریزش دلار در بازار،  فردا بورس منفی است یا مثبت؟، زمان دقیق واریز سود سهام عدالت مشخص شد، نماد بانک آینده باز می‌شود؟، با ارزش‌ترین نماد بورس و فرابورس، ۹ همت دارایی تحت مدیریت و ۹۵ درصد بازدهی، ۳ دلیل ریزش بورس در پایان سال ۱۴۰۱، خودروی ۵۰۰ میلیونی بازار کدام است؟؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
معاون بانک مرکزی با بیان اینکه رشد اقتصادی به ۵.۳ درصد رسید، گفت: در سال جاری حدود نیمی از تورم ناشی از شوک‌های ارزی بوده و این قاعدتاً در سال آینده کاهش پیدا خواهد کرد.
اعلام ساعات کاری بانک آینده در روزهای پایانی سال و نوروز
شرکت ارتباط فردا، پیشروترین هلدینگ فینتک و لندتک کشور، به‌ عنوان بازوی دیجیتال بانک آینده، ورود به بازار سرمایه را در برنامه راهبردی خود، قرار داده است. در همین راستا، فرآیند ثبت پذیرش این شرکت در سال 1401 شروع شده و پس از طی مراحل قانونی، به‌زودی سهام آن در فرابورس عرضه عمومی می‌شود.
بانک ملی ایران اعلام کرد از ابتدای سال آینده، ارایه خدمات بانکی به اشخاص حقوقی منوط به اخذ کد شهاب است.
تمرکز بانک آینده بر رشد منابع، افزایش درآمد و سودآوری در سال 1401
محمدرضا فرزین در حاشیه جلسه کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال ۱۴۰۲ تاکید کرد: ما در سیاست‌های خودمان قطعاً با انضباط پولی در بانک‌ها تلاش می‌کنیم که تورم را کاهش دهیم، ولی در سیاست‌های مالی و سیاست‌های که در لایحه بودجه گنجانده می‌شود، اعم از سیاست‌هایی در زمینه درآمد و هزینه‌ها هم باید به ما کمک کند تا ما بتوانیم تورم سال آینده را کاهش دهیم.
مدیرعامل بانک آینده و جمعی از اعضای هیات مدیره این بانک با حضور در سایپا و نشستی با مدیرعامل و اعضای هیات مدیره این گروه خودروساز در خصوص ارتقا و تقویت سطح تعاملات فی مابین به گفتگو نشستند.
بررسی شاخص‌های کلیدی کسب‌و‌کار بانک آینده، نشان از عملکرد درخشان این بانک در شش‌ماهه نخست سال 1401 دارد.
رئیس کل بانک مرکزی گفت: عوامل تاثیرگذار بر نقدینگی را به بهترین شکل کنترل کردیم.
رئیس کل بانک مرکزی با بیان اینکه شاخص بهای مصرف‌کننده در ابتدای دولت ۵۹.۳ درصد بوده که این میزان به ۳۹.۹ درصد رسیده است، گفت: روند تورم در سال آینده کاهشی است.
رئیس کل بانک مرکزی با بیان اینکه شاخص بهای مصرف‌کننده در ابتدای دولت ۵۹.۳ درصد بوده که این میزان به ۳۹.۹ درصد رسیده است، گفت: روند تورم در سال آینده کاهشی است.
رئیس بانک جهانی از رکود اقتصادی که شمار زیادی از کشورهای جهان در سال آینده با آن موجه خواهند شد، ابراز نگرانی کرد.
باشگاه پرسپولیس با سپرده‌گذاری نزد بانک شهر اقدام به دریافت وام 138 میلیاردی کرده که تا تیر ماه سال آینده باید چیزی حدود دویست میلیارد تومان در ازای آن دریافت کند.
تحلیلگر ارشد بانک آمریکایی گفت: سهام های ایالات متحده و بازارهای وال استریت تا یک یا دو ماه دیگر به رشد خود ادامه خواهند داد، اما در سال آینده ۲۰۲۳ به روند کاهشی خود باز خواهند گشت.
مدیرعامل بانک جی پی مورگان گفت شاخص های اقتصادی نشان می دهد اقتصاد ایالات متحده و جهان تا اواسط سال آینده وارد رکود جدی خواهد شد.
بانک سرمایه گذاری جی پی مورگان پیش بینی خود را برای صدور بدهی شرکت‌ها در کشورهای در حال توسعه به میزان یک سوم کاهش داد که این نشان از افزایش فشارهای اقتصادی است.
نماینده مردم ساری در مجلس گفت: در بررسی بودجه سال ۱۴۰۱، رئیس مجلس یک خط قرمز را اعلام کرد و آن هم این بود که قیمت کالاهای اساسی نباید بیشتر از شهریور ۱۴۰۰ شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ