حجت الاسلام اژه‌ای رئیس قوه قضاییه گفت: واحدهای تولیدی با اقدام قضایی تعطیل نشوند، کوچک و بزرگ هم فرقی ندارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تالش- وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: هیچ واحد تولیدی نباید به خاطر برخی مسائل از رونق بیفتد.
یزد- استاندار یزد بر ضرورت تأمین منابع مال واحدهای تولیدی و تسریع در پرداخت تسهیلات فرزندآوری، ازدواج و انواع طرح‌های حوزه مسکن از سوی بانک‌های استان تاکید کرد.
رئیس کل دادگستری تهران گفت: در تعیین مجازات‌ها به صورتی عمل شود که خلل و یا مانعی در مسیر فعالیت واحدهای تولیدی و صنعتی ایجاد نشود.
ایمپلنت‌های عصبی و رابط‌های مغز و رایانه، بر توانایی ثبت و تفسیر فعالیت الکتریکی تولید شده توسط نورون‌ها متکی هستند که واحد‌های اساسی ماشین‌های محاسباتی مغز به شمار می‌روند. این فناوری‌ها، ترکیبی از الکترود‌های کاشته‌شده در مغز یا روی پوست سر و الگوریتم‌های پیچیده را برای رمزگشایی الگو‌های زیربنایی فعالیت عصبی استفاده می‌کنند. سپس، می‌توان از این اطلاعات برای کنترل دستگاه‌های بیرونی مانند مکان‌نمای رایانه یا یک اندام رباتیک استفاده کرد.
شفت - معاون امور حقوقی و مجلس وزارت امور اقتصاد و دارایی گفت: فعالسازی واحدهای بالای ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی و صادرات محور در اولویت قرار دارد.
معاون آموزش متوسطه گفت: تقویت نیروی انسانی و توسعه آموزش‌های مهارتی صرفاً از طریق آموزش و پرورش عملیاتی نخواهد شد.
ری- رئیس‌کل دادگستری استان تهران گفت: با توجه به وضعیت اقتصادی دستمزد قابل‌ارائه از سوی واحدهای تولیدی جوابگوی نیروی کار نیست لذا افراد تمایلی به فعالیت در این واحدهای تولیدی ندارند.
شهرکرد_معاون وزیر صمت از اختصاص ۲,۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای احیای واحدهای تولیدی راکد در کشور خبرداد.
رئیس کل دادگستری استان تهران گفت: نسبت به بررسی پرونده‌ واحدهای تولیدی و صنعتی باید حساسیت ویژه‌ای لحاظ شود.
مشهد ـ استاندار خراسان رضوی گفت: کمبود کارگر به ویژه برای واحدهای تولیدی به یک مساله جدی تبدیل شده که نیازمند اندیشیدن تدبیر برای حل این موضوع هستیم.
طبق مصوبه مجلس شورای اسلامی، مالیات اشخاص حقوقی دارای پروانه بهره برداری برای انجام فعالیت های تولیدی معادل هفت واحد درصد کاهش می یابد.
رئیس سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران از بازگشت ۲ هزار و ۳۷۰ واحد تولیدی راکد به چرخه تولید خبر داد.
مشهد _ استاندار خراسان رضوی نخستین راهبرد اقتصادی استان را ممانعت از تعطیلی واحدهای تولیدی ذکر کرد و گفت: افزون بر این هیچ واحد تولیدی نباید راکد بماند.
گناباد ـ رئیس اداره گاز گناباد گفت: جریان گاز واحدهای تولیدی، اداری(به جز ادارات امدادی)، مساجد، حسینیه ها، دانشگاهها و مراکز آموزش و عالی و مدارس در سطح شهرستان گناباد قطع شد.
دولت در لایحه بودجه سال ۱۴۰۲ در راستای تشویق تولیدکنندگان ۷ درصد مالیات واحدهای تولیدی را کاهش داد.
تبریز- نفس صنایع آذربایجان شرقی به شماره افتاده و زیر بار مشکلات فراوان این عرصه از جمله گرانی ارز، مواد اولیه و بازار فروش کمر خم می‌کنند.
تبریز- وزیر صمت از افزایش ۱۷ درصدی صادرات واحدهای تولیدی و صنعتی کشور خبر داد و گفت: وضع تولید در کشور روبه بهبود است و روند حرکت آن با سرعت مناسبی پیش می‌رود.
مشهد ـ رئیس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: میزان مازوت سوزی و استفاده از سوخت مایع در واحدهای تولیدی کشور تاکنون ۲۹.۵ درصد کمتر شده است.
رئیس انجمن تولیدکنندگان اتانول گفت: با وجود کنترل همه‌گیری کرونا، شاهد ابطال مجوزهای وزارت صمت و همچنین تشدید نظارت‌های وزارت بهداشت نیستیم.
اصفهان- دبیر ستاد تسهیل و رفع موانع تولید کشور گفت: بانک‌های عامل یکی از مسائل و مشکلات اصلی واحدهای تولیدی هستند که بر خلاف دستورالعمل های بانک مرکزی این واحدها را با چالش رو به رو می‌کنند.
رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: بر اساس گزارش وزیر نیرو در جلسه امروز این کمیسیون، در سال جاری در بسیاری از واحدهای تولیدی قطعی برق صورت نگرفته است.
معاون اول رئیس جمهور گفت: سریع‌ترین و آسان‌ترین راه برای بازگرداندن سرمایه‌های معطل شده در کشور، احیای واحدهای تولیدی و اقتصادی تعطیل و نیمه تعطیل با تکیه بر شرکت‌های دانش بنیان است.
مدیرعامل بنیاد علوی گفت: بنیاد علوی، برای آموزش تکنولوژی به واحدهای تولیدی کمک می‌کند؛ باید مهارت بیشتری پیدا کنند و در کنارش باید خودشان هم پشتکار لازم را داشته باشند.
یکی از ویژگی‌های نمایشگاه «عرضه مستقیم محصولات واحدهای تولیدی مورد حمایت بنیاد علوی » عرضه محصولاتی است که برای اولین بار در کشور تولید می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ