براساس توافق ۴۱۰ میلیون دلاری که میان ریاض و کی‌یف منعقد شده، عربستان بدون دریافت پول ۳۰۰ میلیون دلار محموله نفتی دراختیار اوکراین قرار می‌دهد و ۱۱۰ میلیون دلار نیز برای مصارف بشردوستانه به این کشور می‌دهد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ارومیه- دریافت کننده قدرتی تیم ملی والیبال ایران گفت: بازی در شهر ارومیه همیشه لذت بخش است و مردم این شهر بهتر می‌دانند که برای قهرمانی آمده‌ایم.
استقلال پس از پیروزی روز گذشته، امروز یک دیدار دوستانه را برگزار می کند.
صنعت نفت موفق شد در دیدار خارج از خانه مقابل برابر فولاد به پیروزی برسد و باخت هفته اول را فراموش کند.
رسولی بیان کرد: «من فکر می‌کنم اولاً این بدعت بی‌سابقه است هرچند که در دوره اول ریاست‌جمهوری احمدی‌نژاد سابقه داشت که او در میان انتخابات مرحله اول و دوم مجلس، انتخاب به عزل پورمحمدی کرد، اما این رفتار ناشی از ناهماهنگی میان وزیر وقت کشور با رئیس دولت بود، اما تا جایی که به یاد دارم هیچ‌کدام از وزرای کشور سابق تا این حد واضح دچار انفعال نشده‌اند. به نظر من آنچه رخ داده نشانه بارزی است بر ناتوانی ستاد منطقه‌ای دولت و توفق و برتری تحقق خاص و مطالبات زیادی‌خواهانه نمایندگان مجلس که باعث تاسف است.»
سپاهان بزودی قرار است یک بازی دوستانه در کشور روسیه برگزار کند.
بازی تراکتور و پرسپولیس برای خانم‌ها ممنوع
لاپیزیش در سومین دقیقه از سوپرکاپ فوتبال آلمان دروازه بایرن مونیخ را باز کرد.
دیدار تیم های آرسنال و ناتینگهام فارست با نیم ساعت تاخیر و از 15.30 شروع خواهد شد.
پاری سن ژرمن به کیلیان امباپه، ستاره فرانسوی، هشدار داده که جدایی او به غنوان بازیکن آزاد باعث اخراج بسیاری از این باشگاه خواهد شد.
عضو پیشین هیات مدیره باشگاه استقلال گفت: با شرایطی که در دیدار پرسپولیس وجود داشت حتما دیدار استقلال برابر ملوان هم بدون حضور تماشاگران برگزار خواهد شد.
استادیوم کاظمی امروز میزبان یک دیدار دوستانه خواهد بود.
در روزی که ورزشگاه آزادی شبیه یک ساختمان نیمه کاره بود اما تونل ورودی با نورهای رنگی و دیوارهای طراحی شده تزئین شده بود.
دیدار دو تیم پرسپوليس و آلومینیوم اراک ساعت ۱۹:۳۰ امروز و‌ در استادیوم خالی از تماشاگر آزادی برگزار خواهد شد.
یکی از مهمترین بخش صحبت‌های یحیی گل‌محمدی مربوط به بدون تماشاگر شدن بازی بود‌.
مهاجری درباره قالیباف گفت: او به‌دنبال یک بازی دوگانه است؛ اول اینکه بتواند رئیس مجلس شود و دوم اینکه، از صندلی ریاست مجلس برای رسیدن به کرسی ریاست‌جمهوری ۱۴۰۴ استفاده کند. به همین دلیل، جریان جبهه پایداری، با یک پارادوکس مواجه است، از یک طرف اگر به نفع آقای قالیباف کار کند، عملاً آقای رئیسی را برای انتخابات ۱۴۰۴ ضعیف می‌کند و اگر بخواهد آقای قالیباف را تضعیف کند، به این معنا است که مجبور است به اصولگرایان سنتی و اصولگرایان معتدل میدان بیشتری دهد.
همین سیاست کنونی را می‌توان حمایت کرد ولی یک مشکل همچنان حل نشده باقی می‌ماند؛ اینکه این سیاست جدید شما ناشی از تغییر رویکرد و فهم بهتر از امور نیست، این تغییر سیاست ناشی از کنار گذاشتن معیار دوگانه نیست، بلکه این‌ها ناشی از تغییر جایگاه و موقعیت عاملان آن است و با تغییر این جایگاه و موقعیت دوباره به همان وادی قبلی سقوط کرده و به تنظیمات کارخانه باز خواهند گشت.
مهاجم پرسپولیس می‌گوید هفت هفته مانده به پایان فصل متحد شدند تا دو گانه را کسب کنند.
سرمربی داماش گیلان با اشاره به بازی حساس این تیم در مرحله پلی آف از اهالی فوتبالی گیلان دعوت کرد به حمایت آنها بیایند.
پیشتر استاندارد دوگانه غربی‌ها در کمک به زلزله زدگان ترکیه ای و سوری و اینک ارسال لباس‌های مندرس و لوازم آرایشی از لندن خبرساز شده اند؛ بازی غرب با زلزله زدگان تا کجا ادامه خواهد یافت؟
مربی برزیلی پرسپولیس با اشاره به روند این تیم طی نیم فصل اول، مدعی است آنها قادر به انجام ماموریت خود برای دستیابی به قهرمانی خواهند بود.
روزنامه یسرائیل هیوم سیاست های قطر در قبال رژیم صهیونیستی را یک بازی دوگانه توصیف کرد.
وی در پاسخ به سوالی درباره اینکه فرزندان برخی نمایندگان در اغتشاشات اخیر دستگیر شدند و گروه دیگری تابعیت دوگانه دارند، آیا شورای نگهبان این موضوع را برای انتخابات سال آینده لحاظ می کند؟ گفت: برای انتخابات عجله دارید و زمان زیادی باقی مانده و مبنای ما قانون است و تا ان زمان باید دید قانون انتخابات چگونه است.
وی در پاسخ به سوالی درباره اینکه فرزندان برخی نمایندگان در اغتشاشات اخیر دستگیر شدند و گروه دیگری تابعیت دوگانه دارند، آیا شورای نگهبان این موضوع را برای انتخابات سال آینده لحاظ می کند؟ گفت: برای انتخابات عجله دارید و زمان زیادی باقی مانده و مبنای ما قانون است و تا ان زمان باید دید قانون انتخابات چگونه است.
مسئله‌ای که این روز‌ها تبدیل به پرسشی آزادهنده شده این است که چرا پرسپولیس با وجود داشتن چنین مهره‌های ارزشمندی زیبا بازی نمی‌کند و بیشتر بازی‌هایش را ناپلئونی می‌برد؟

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ