شهردار پایتخت، «مهاجرت تهرانی‌ها تحت تاثیر فشار هزینه تامین مسکن» را تایید کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شقاقی‌شهری گفت: اگر بی‌اعتمادی در ایجاد و گسترش این شرکت‌ها صورت بگیرد سرمایه‌گذاران، کارآفرین‌ها و نوآوران به راحتی می‌توانند به کشور‌های همسایه مهاجرت کنند. البته کشور‌های همسایه هم پذیرای نوآوران هستند. برای مثال امارات، سازمانی دارد که در آن نوآوری ایجاد شده است و اغلب نوآوران را با حقوق‌های بسیار بالا جذب می‌کند. ما باید از این افراد حمایت کنیم. قوانین مربوطه باید تعیین شود، ولی حمایت از توسعه شرکت‌های داخلی، اصلی است که در تمام سیاست‌های کلی نظام به آن تاکید شده است.
نخست‌وزیر ایتالیا بر ضرورت حل و فصل بحران مهاجرت غیرقانونی از طریق همکاری میان کشورها تاکید کرد.
جود بلینگام، ستاره خط حمله رئال مادرید، تاکید کرد که مهارت تونی کروس در پاس دادن او را شگفت زده کرده است.
مارچلو لیپی، سرمربی سابق یووه و تیم ملی ایتالیا، مطمئن است که آندره آ پیرلو می تواند سمپدوریا را خیلی زود به سری آ برگرداند.
اهواز - استاندار خوزستان بر ضرورت آموزش کارگر ماهر در استان تاکید کرد و گفت: متأسفانه با کمبود کارگر ماهر در استان مواجه هستیم و باید این موضوع با برگزاری دوره‌های مهارت افزایی جبران شود.
رئیس مؤسسه آموزش عالی علمی کاربردی فراجا، بر لزوم تمرکز بر آموزش های مهارتی برای ماموریت های بومی، توجه ویژه به آموزش خانواده های کارکنان فراجا و سایر نیروهای مسلح تاکید کرد.
آبادان- نماینده مردم آبادان در مجلس بر ضرورت افزایش مهارت آموزی در زندان آبادان تاکید کرد و گفت: پیگیری‌های ویژه در این خصوص و مشکلات زندان آبادان را انجام دادم.
دبیرکل خانه پرستار هرچند که آمار مهاجرت پرستاران را اعلام می‌کند، اما تاکید می‌کند که همکاران پرستارش، از اعلام این آمار دل‌خوشی ندارند، او می‌گوید: «همکارانم می‌گویند آمار از مهاجرت پرستاران را اعلام نکنید، چون بجای اینکه مشکلات را حل کنند، سنگ‌اندازی می‌کنند برای موسسات کاریابی و راه‌های مهاجرت تا پرستاران برای خروج از کشور دچار مشکل شوند.»
امروز رسانه‌ها از مهاجرت و پناهندگی پرچمدار کاروان المپیکی ایران به کشور آلمان خبر دادند. خبری که هنوز از سمت خود ورزشکار رد یا تایید نشده. در این گزارش نگاهی به دلایل مهاجرت ورزشی داشته‌ایم
رئیس فراکسیون محیط زیست مجلس با تاکید بر اینکه برابر گزارش‌های دریافتی، خرید و فروش غیرمجاز پرندگان به صورت پراکنده در برخی از نقاط فریدونکنار بعضاً انجام می‌شود، گفت: با دستور اخیر دادستانی مازندران، شهرداری و محیط زیست شهرستان باید با این گونه تخلفات به طور جدی برخورد کنند.
معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری به ضرورت تسلط کارگزاران فناوری به مهارت های ارتباطی با صنعت و بازار تاکید کرد.
مرگ صدها و بلکه هزاران کارگر در آماده‌سازی قطر برای میزبانی جام‌جهانی باعث شده که این تورنمنت خونین‌ و پرحاشیه باشد.
سرمربی تیم ملی ایران در نشست مطبوعاتی پیش از بازی آمریکا تاکید کرد "مطمئنم که بچه‌های من تمام تلاش شان را می‌کنند و بازی فردا خیلی ویژه خواهد بود."
این استاد دانشگاه تربیت مدرس با تاکید بر اینکه نبود، ثبات و امنیت اقتصادی یکی از مهم‌ترین دلایلی است که امروز ما موج مهاجرت روبرو هستیم، ادامه داد: بالاخره فردی که دارای مهارت است و سرمایه لازم را نیز دارد، در جایی مشغول به فعالیت می‌شود که اولا ثبات داشته و دوما شرایط لازم برای فعالیت را داشته باشد، در زمینه کشاورزی، ایران با بحران کم آبی و خشکسالی روبرو بوده و با معضل فرونشست زمین و از بین رفتن حاصلخیزی خاک روبرو هستیم این موضوعات نیز باعث می‌شود که کشاورزان ایرانی برای ادامه فعالیت در ایران، انگیزه خود را از دست بدهند.
الناز رکابی تایید کرده چندین پیشنهاد از کشور‌های دیگر دارد.
محمدصالح جوکار گفت: اگر مدیر رفتار فرزندش را تأیید کند، این مشکل‌ساز می‌شود، اما وقتی فرزند تحت کنترل پدر نیست و شاید هیچ امر و نهی را نپذیرد، گاهی در این شرایط لازم است که پدر خط خود را با فرزند مشخص کند.
جدیدترین ترکش موج در جریان انتقادات از فرزند مهاجرتی مسئولین بعد از تاکید رئیس‌جمهور بر رفتن پدران بعد از فرزندان در شبکه‌های اجتماعی، گریبان‌گیر وزیر احتمالیِ پیشنهادی برای وزارت کار نیز شده است.
انسیه خزعلی معاون رئیس جمهور گزارش‌ها درباره حضور فرزندش در خارج از کشور را تائید کرد.
رئیس کمیته مهاجرت و آوارگی پارلمان عراق تاکید کرد که بازگشت خانواده اعضای داعش به عراق، با توجه به بحران سیاسی موجود نگران کننده است.
رئیس کمیته مهاجرت و آوارگی پارلمان عراق تاکید کرد که بازگشت خانواده های اعضای داعش به عراق، با توجه به بحران سیاسی موجود نگران کننده است.
وزیر آموزش و پرورش از ورود مهارت های برنامه نویسی به محتوای برنامه درسی پس از تایید سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی خبر داد.
فرمانده قرارگاه مهارت آموزی ستاد کل نیروهای مسلح از افزایش وام اشتغال سربازان به ۱۵۰ میلیون تومان خبر داد و گفت: رئیس جمهور سند ملی مهارت آموزی و اشتغال سربازان را تایید کرد.
آسمان «صاف تا قسمتی ابری» تهران در پنج روز آینده
امروز علی کریمی یک استوری در صفحه اینستاگرام خود که مهاجرت از ایران را تایید می‌کرد، منتشر نمود که بلافاصله آن را حذف کرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ