سران «جی ۷» با صدور بیانیه‌ای در کنار اشاره به تحولات سودان و فلسطین، در موضعی مداخله‌جویانه اعلام کردند که هنوز زمان عادی‌سازی روابط با سوریه و کمک به بازسازی این کشور فرا نرسیده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
عثمان دمبله برای بازی با پیراهن پی اس جی بی‌تاب است و می خواهد هواداران پاریسی را خوشحال کند.
کیلیان امباپه اگر در بازی روز شنبه پی اس جی برابر لوریان در پارک دو پرنس مورد توهین از سوی اولتراها قرار بگیرد، واکنشی رسمی نشان خواهد داد.
رضا رشیدپور مجری سابق صداوسیما در لایو اخیر اینستاگرامی خود به فحاشی عده‌ای واکنش جالبی نشان داد.
پدری به شایعات علاقه لوئیس انریکه و پی اس جی برای انتقال او به پاریس واکنش نشان داد و این اخبار را تکذیب کرد.
آفتاب‌سوختگی واکنشی نسبت به آسیب پوستی است که در اثر قرارگرفتن در معرض پرتو‌های UV خورشید ایجاد شده است. وقتی سلول‌های پوست در اثر تابش خورشید آسیب می‌بینند، بدن ما یک واکنش التهابی ایجاد می‌کند تا این آسیب را ترمیم کند و نتیجه‌اش این است که پوست، قرمز و ملتهب و دردناک می‌شود.
برخی از کودکان به طور غریزی گاز می‌گیرند، چون آن‌ها توانایی کنترل خود را ندارند. برای مثال، وقتی مارکوس ۳ ساله بود عروسک خواهر ۲ ساله‌اش، جی نا، را می‌گرفت، اولین واکنش او این است که گازش بگیرد و عروسکش را پس بگیرد. او مکث نمی‌کند تا درباره دیگر شیوه‌ها فکر کند و یا نتیجه اعمالش را ببیند، اما دلایل دیگری نیز وجود دارد که چرا کودکان ممکن است گاز بگیرند.
عضو ارشد حماس گفت: عملیات ضد صهیونیستی واکنشی طبیعی به تجاوزات بی وقفه اشغالگران صهیونیست به شمار می رود و نشانگر ناکامی تمامی تلاش های اشغالگران در ضربه زدن به مقاومت است.
دروازه‌بان پرسپوليس واکنشی جالب به حواشی ایجاد شده بعد از صدرنشینی این تیم داشت.
کمیته های مقاومت مردمی فلسطین طی بیانیه ای تاکید کرد که عملیات زیرگیری با خودرو در قدس اشغالی پاسخی طبیعی و عملی به جنایات صهیونیست ها علیه مسجد الاقصی است.
کمیته های مقاومت مردمی فلسطین طی بیانیه ای تاکید کرد که عملیات زیرگیری با خودرو در قدس اشغالی پاسخی طبیعی و عملی به جنایات صهیونیست ها علیه مسجد الاقصی است.
داود دومیری گنجی می‌گوید: معلوم است آنچه گفتم این نرم افزار ساده‌ای که در دبیرستان‌ها آموزش می‌دهند نیست. یک ورژن حرفه‌ای از پایتون است. شما در هوش مصنوعی همین چت جی پی تی سرچ بدهید آی‌پایتون ببینید چه دیتا‌هایی درباره این شبکه جهانی بدست می‌آورید. ببینید در نیچر چه مقاله‌ای چاپ کرده است. ببینید این شبکه جهانی چه پیش‌بینی‌هایی داشته است.
سخنگوی نیروهای مسلح یمن به ائتلاف متجاوز علیه این کشور درباره ارتکاب هرگونه حماقت جدید هشدار داد.
میکل آرتتا بعد از پیروزی 4-1 آرسنال مقابل کریستال پالاس گفت از اینکه تیمش بعد از حذف از لیگ اروپا مقابل اسپورتینگ توانست امشب چنین واکنشی نشان بدهد خوشحال است.
اشرف حکیمی مدافع پی اس جی که به آزار جنسی متهم شده، منتظر جلسه دادگاه است و در این شرایط باید در لیست تیم ملی مراکش نیز حضور پیدا کند.
پس از انتشار ویدیویی از سرخیو راموس که او را در حال فحاشی به پی اس جی نشان می‌داد، او مجبور به واکنش شد. هجمه‌ای بی‌سابقه علیه او در پاریس ایجاد شده است.
پس از انتشار ویدیویی از سرخیو راموس که او را در حال فحاشی به پی اس جی نشان می داد، او مجبور به واکنش شد. هجمه‌ای بی‌سابقه علیه او در پاریس ایجاد شده است.
پاسخ گروسی مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی به عدم محکومیت تهدیدهای مکرر رژیم صهیونیستی و آمریکا به تاسیسات هسته ای ایران را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
نیرو‌های ویژه به افرادی گفته‌می‌شود که در آموزش‌های نظامی عمومی و تخصصی، شاخص‌بوده، و در عملیات‌های خاص، حضور می‌یابند. این نیرو‌ها در قالب تیپ‌های واکنش‌سریع در همه‌ی ارتش‌های دنیا سازمان‌دهی و تجهیز می‌شوند و با توجه به شرایط اقلیمی و وضعیت‌های خاص فرامنطقه‌ای، به صورت راهبردی اجرای عملیات می‌کنند. تیپ ۶۵ نیرو‌های ویژه واکنش سریع، مشهور به نوهد (نیرو‌های ویژه هوابرد) یا تیپ کلاه‌سبزها، از قدیمی‌ترین تیپ‌های ویژه در نیروی زمینی ارتش است. در این گزارش جهت یابی (کار با نقشه قطب نما و جی پی اس)، گشتی شناسایی برد کوتاه، متوسط و بلند، تیراندازی با سلاح‌های سبک و نیمه سنگین، اجرای هلی برن و نحوه استقرار در زمین، اجرای تاکسیرد، هدف زنی در شب و روز.
مدیرعامل باشگاه استقلال در گفت‌وگو با رسانه رسمی این باشگاه نسبت به حکم شب گذشته کمیته انضباطی واکنش نشان داد.
دنزل دومفرایس، مدافع جوان تیم ملی هلند، در مورد کارت قرمزش در بازی جنجالی مقابل تیم ملی آرژانتین صحبت کرده است.
الیور کان دو ماه پیش و به دلیل همگروه شدن بایرن با بارسا لبخند زده بود اما او امروز پس از برخورد بایرن به پی اس جی در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان، هیچ واکنش خاصی نشان نداد.
اصفهان- سرمربی تیم فوتبال سپاهان از پایبندی خود به قرارداد با سپاهان خبرداد.
رئیس اتحادیه جهانی کشتی حرکت جی دن کاکس و کامران قاسمپور بعد از اتمام رقابت کشتی خود را ستود.
واندا نارا، همسر و مدیر برنامه های مائورو ایکاردی، به شایعات اخراج این بازیکن از پی اس جی واکنش نشان داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ