با اعلام یوفا، لیونل مسی، ارلینگ هالند و کوین دی‌بروینه، به عنوان نامزدهای بهترین بازیکن فصل 23-2022 معرفی شدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نامزدهای نهایی جایزه مربی و بازیکن سال یوفا
با اعلام یوفا، لیونل مسی، ارلینگ هالند و کوین دی‌بروینه، به عنوان نامزدهای بهترین بازیکن فصل 23-2022 فوتبال اروپا معرفی شدند.
یوفا امروز نامزدهای نهایی بهترین مربی فصل 23-2022 فوتبال اروپا را اعلام کرد.
با اعلام یوفا، لیونل مسی، ارلینگ هالند و کوین دی‌بروینه، به عنوان نامزدهای بهترین بازیکن فصل 23-2022 فوتبال اروپا معرفی شدند.
با اعلام یوفا، لیونل مسی، ارلینگ هالند و کوین دی‌بروینه، به عنوان نامزدهای بهترین بازیکن فصل 23-2022 لیگ قهرمانان اروپا معرفی شدند.
سرپرست هیات فوتبال استان تهران آخرین وضعیت برگزاری انتخابات این هیات برای تعیین رئیس جدید را تشریح کرد.
روزنامه توتو اسپورت، چاپ تورین ایتالیا فهرست صد نامزد نهایی جایزه پسرطلایی را معرفی کرد.
معاون وزیر خارجه روسیه اعلام کرد که روابط این کشور و آمریکا با تنش‌های فراوان همراه است.
نامزدهای تصدی کرسی ناظری هیئت رئیسه برای انتخابات هیئت رئیسه مجلس در اجلاسیه چهارم مشخص شد.
در جریان برگزاری انتخابات هیئت رئیسه مجلس، عبدالرضا مصری، حجت‌الاسلام مجتبی ذوالنوری و علی نیکزاد نامزد نایب رئیسی مجلس شدند.
نامزدهای ریاست مجلس شورای اسلامی در اجلاسیه چهارم مشخص شدند.
سخنگوی فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس اسامی نامزدهای این فراکسیون برای انتخابات هیئت رئیسه مجلس در اجلاسیه چهارم را اعلام کرد.
سخنگوی فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس اسامی نامزدهای این فراکسیون برای انتخابات هیئت رئیسه مجلس را اعلام کرد.
در بررسی‌ها روشن شد در درگیری که در خانه‌باغ رخ داده است، یک مرد ۳۵ ساله به نام سپهر کشته شده و دو دوستش به نام‌های شاهین و صدرا زخمی شده‌اند.
سخنگوی فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس گفت: جلسه مجمع عمومی و رأی‌گیری برای انتخاب نامزدهای فراکسیون در هیئت رئیسه اجلاسیه چهارم در هفته اول خرداد ماه برگزار خواهد شد.
دبیر مجمع عمومی انتخاباتی فدراسیون آمادگی جسمانی، اسامی اولیه نامزدهای انتخابات ریاست این فدراسیون را اعلام کرد.
نامزدهای کسب عنوان بهترین ورزشکار مرد سال توسط آکادمی لاروس اعلام شد.
متهم گفت:رحمان از دوستانم بود و از آنجایی که کارش رمالی بود مشتری‌های زیادی هم داشت مطمئن بودم که پول زیادی دارد. به همین خاطر از دوستانم به نام‌های کریم و اکبر خواستم تا با همکاری هم از خانه او سرقت کنیم. چون می‌دانستم که فلج است و نمی‌تواند از خودش دفاع کند با خیال راحت با طرح نقشه‌ای بعد از نیمه شب وارد خانه‌اش شدیم. با دوستانم دهانش را بستیم تا سر و صدا نکند بعد جست و جوی پول‌ها را آغاز کردیم، اما فقط به یک میلیون تومان رسیدیم و وقتی می‌خواستیم از خانه خارج شویم دیدیم او نفس نمی‌کشد و از ترس مان به سرعت آنجا را ترک کردیم.
متهم گفت:درحالی که «ز» وانمود می‌کرد همسرش به شهر دیگری رفته و او را رها کرده است با یکدیگر ارتباط داشتیم. این ارتباط شیطانی حدود ۲ سال دیگر هم بعد از ارتکاب قتل ادامه داشت تا این که «ز» با مردی ازدواج کرد و به دنبال سرنوشت خود رفت. من هم که اوضاع را این گونه دیدم با دختری ازدواج کردم و دوران نامزدی را می‌گذراندم که پلیس به سراغم آمد و مرا دستگیر کرد.
در بیشتر مواقع در این ترکیب چهار مرد خط دفاعی ایران به نام‌های شجاع خلیل‌زاده، محمدحسین کنعانی‌زادگان، رامین رضاییان و ابوالفضل جلالی حضور داشتند.
ساعت یک بامداد ۱۰شهریور سال گذشته، به‌دنبال گزارش قتل دو مرد جوان در یک خودروی برلیانس بازپرس شعبه یکم دادسرای امور جنایی تهران و کارآگاهان اداره دهم راهی محل شدند. بررسی‌های اولیه حکایت از آن داشت که دو مرد جوان به نام‌های کیوان و حمید سوار بر خودروی برلیانس در کنار خیابانی توقف کرده بودند که دو مرد سوار بر یک موتورسیکلت خودرو را به رگبار بستند.
«ماشین من را بران»، «کوپه شماره ۶»، «دست خدا»، «من مرد تو هستم»، «گوساله»،«زیباترین پسر دنیا»، «مادران موازی»، «پاریس، منطقه ۱۳»، «مامان کوچک»، «بدترین آدم دنیا»، «تیتان»، «سواران عدالت» و «فرار» دیگر نامزدهای اولیه این شاخه هستند.
بسیاری از منتقدین و پخش کنندگان هالیوودی شانس فیلم تازه فرهادی را نه تنها برای نامزدی نهایی اسکار بهترین فیلم بین المللی، بلکه برای اسکار بهترین فیلمنامه ارجینال، اسکار بهترین طراحی صدا و اسکار بهترین بازیگر نقش اول مرد بالا می‌دانستند اما در هیچ یک از این رشته‌ها، قهرمان در لیست نهایی قرار نگرفت.
فیلم موقعیت مهدی با پنج سیمرغ بلورین از جمله سیمرغ بلورین بهترین فیلم در صدر قرار گرفت. علف‌زار با چهار سیمرغ در جایگاه بعدی قرار گرفت و برف آخر با 3 سیمرغ بلورین در جایگاه سوم قرار گرفت... فیلم‌‌های موقعیت مهدی با 14 نامزدی، علف زار با 13 نامزدی، برف آخر با 12 نامزدی، نگهبان شب با 9 نامزدی، دسته دختران با 7 نامزدی و خائن کشی با 6 نامزدی، بیشترین شانس را برای دریافت سیمرغ‌های بلورین داشتند

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ