رئیس شورای شهر تهران گفت: باید بررسی کنم تا متوجه شوم جایزه ویژه شهردار تهران به برنده جشنواره فیلم فجر چه بوده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مبنای حقوق بازنشستگان کشوری؛ همان ۲ سال آخر نه ۵ سال
عضو کمیسیون تلفیق لایحه برنامه هفتم توسعه گفت: این کمیسیون با پیشنهاد دولت مبنی بر محاسبه حقوق بازنشستگی کارکنان دولت بر اساس ۵ سال آخر مخالفت کرد.
دبیر شورای عالی و رئیس مرکز ملی فضای مجازی گفت: طراحی سکوهای بومی بر مبنای ارزش‌های اسلامی و ایرانی از اولویت‌های ماست.
استادیار مطالعات خاورمیانه دانشگاه ملی استرالیا دولت وقت ایالات متحده را مورد انتقاد قرار می‌دهد که با خروج یکجانبه از برجام در سال ۲۰۱۸ فرصت تاریخی غرب برای جلب اعتماد ایران را از دست دادند.
محاسبه حقوق بازنشستگی بر اساس میانگین ۵ سال آخر خدمت قطعیت ندارد.
معاون حقوقی و امور مجلس قوه قضاییه با بیان اینکه تفکیک تخلف از جرم در لایحه مورد تاکید قرار گرفت، تصریح کرد: هدف ما این است که در لایحه در موضوع عفاف و حجاب بدوا با تخلف روبه رو شویم، تخلف یعنی جریمه مانند جریمه پلیس راهور که آن را برای متخلفان در نظر می‌گیرد؛ لذا توافق بر این بود که موضوع را تخلف ببینیم و جریمه برای آن در نظر بگیریم.
رئیس سازمان حمایت گفت: چنانچه شرکت‌های تولید کننده خودروهای مونتاژی رقم‌های بیشتر از مصوبات شورای رقابت درخواست کنند مردم می‌توانند شکایت کنند.
اعضای شورای‌عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا در راستای اصلاح ساختار بودجه به بررسی چالش‌های اساسی بودجه در ۱۶ محور پرداختند.
دبیر ستاد توسعه اقتصاد دانش بنیان گیاهان دارویی و طب سنتی معاونت علمی ریاست جمهوری گفت: طب سنتی امروزه در سطح کشور بر مبنای دانش پایه گذاری شده و می تواند گره گشا باشد.
نرخ ارز مبنای حقوق و عوارض گمرگی نرخ ETS و معادل ۲۸,۵۰۰ تومان است و هیچ تغییری نکرده است.
بانک مرکزی اعلام کرد: نرخ ارز مبنای حقوق و عوارض گمرگی، نرخ ETS و معادل ۲۸ هزار و ۵۰۰ تومان است.
شهردار منطقه ۱۳ تهران از اجرای عملیات عمرانی دو آبنما با هدف زیبایی فضای شهری و بهبود سیمای بصری محلات خبر داد و گفت: در حال حاضر، پروژه مقبره الشهدا بوستان سیمرغ نیز آغاز شده است.
دبیرکل کمیته ملی المپیک در حاشیه مجمع قایقرانی گفت: از سال آینده مبنای جدیدی را برای پرداخت بورسیه ورزشکاران ایرانی در کمیته بین‌المللی المپیک در نظر خواهیم گرفت.
سلمان رشدی تا به امروز حداقل ۱۸ کتاب نوشت که ۱۳ کتاب وی شامل رمان‌های داستانی است. رمان آیات شیطانی چهارمین کتاب رمان اوست. این کتاب ۹ فصل مشتمل بر جبرئیل فرشته، ماهوند، الوون دئوون، عایشه، شهر پیدا و ناپیدا، بازگشت به جاهلیت، عزرائیل فرشته، شکافتن دریای عرب، چراغ شگفت‌انگیز است. او در فصل سوم کتاب از پیامبر اکرم به عنوان ماهوند یاد کرد، نامی به معنای تجسم شیطان که در قرون وسطی توسط مخالفان ایشان به کار گرفته می‌شد تا به ایشان تهمت دروغ‌گویی و پیامبر نبودن بزنند.
یک مقام قانون گذار بلاروس گفت باید اطلاعات روسیه درباره جنگ اوکراین محور گفتگوها درباره این جنگ باشد.
عضو حقوقدان شورای نگهبان گفت: مصوبه مولدسازی از جهت مبنای قانونی فاقد ایراد اما نظارت بر عملکرد مسئولین امری بدیهی است.
فرمانده کل انتظامی کشور درباره برنامه‌های خود در فراجا توضیحاتی داد و گفت: مبنای من برای جهش در کار انتظامی در فراجا معماری فراجای آینده است.
مشاور وزیر آموزش و پرورش گفت: امیدواریم در دولت فعلی به بحث شایسته سالاری توجه بیشتری شود و زنان بیش از سی درصد پست‌های مدیریتی را در اختیار بگیرند.
معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری با اشاره به همکاری فناورانه ایران و ونزوئلا گفت:همکاری‌ با ونزوئلا بر مبنای بازار و نیاز محوری شکل می‌گیرد.
رئیس سازمان امور مالیاتی گفت: با اجرای قانون مالیات بر پایانه های فروشگاهی نظام مالیاتی ایران به یک نظام مالیاتی مترقی در تراز جهانی تبدیل خواهد شد.
مدیر مرکز فرهنگی و اجتماعی دانشگاه جامع امام حسین گفت: ظهور اجتماعی صرفاً به معنای تظاهرات و اعتراض در کف خیابان نیست. ظهور اجتماعی می‌تواند در رسانه یا از اقدامات دانشجویی باشد.
رئیس جمهور در نشست خبری گفت: اصل دولت بر با مردم بودن است. شناخت مسئله و مشکلات مردم و دنبال کردن رفع مشکلات مورد توجه ما بوده است.
عضو شورای شهر تهران گفت:درحال حاضر ۲۰ پروژه فرامنطقه‌ای درحال انجام است و از شهرداری تهران میخواهم نسبت به زمان تکمیل این پروژه ها توضیحات تکمیلی خود را ارائه دهد.
سعید جابری انصاری: رعایت قانون و احراز ضوابط موضوعه، مبنای اطلاق عنوان خبرنگاری و بهره مندی از حمایت های عرصه مطبوعات است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ