یک عضو دفتر سیاسی جنبش جهاد اسلامی فلسطین تاکید کرد که دشمن صهیونیستی باید بداند هرگونه ضربه ای با ضربه متقابل پاسخ داده خواهد شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نعیم قاسم معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان تاکید کرد که مقاومت لبنان نخستین، چشم‌گیرترین و بزرگ‌ترین موفقیت در اخراج دشمن صهیونیستی در یک نبرد نظامی شدید و تاثیرگذار را محقق کرد.
شرکت کنندگان یمنی در راهپیمایی روز مبارزه با استکبار در بیانیه ای، دشمن واقعی را آمریکا و رژیم صهیونیستی دانسته و خواستار تحریک اقتصادی کالاهای آمریکایی و اسرائیلی از سوی امت اسلامی، شدند.
طائب گفت: ما گرانی داریم، اما گرانی متاثر از بازی است که بخشی از طرف دشمن و بخشی داخلی است. با ارز چطور بازی می‌کنند در اربیل، هرات، امارات با قیمت بازی می‌کنند قیمت فردا را اعلام می‌کنند پشت آن هم شبکه اسراییل است که این فضا را ایجاد می‌کنند.
احمد مازنی گفت: آن‌ها که آن روز‌ها خود را مدافع سینه‌چاک خلق و دشمن شماره یک امریکا و اسراییل می‌خواندند، اکنون از طریق جاسوسی برای همان حکومت‌ها ارتزاق می‌کنند. امیدوارم شهادت آیت‌الله سلیمانی موجب آگاهی و وحدت جامعه و حکومت در جهت اعتماد ملی و پیشگیری از بازتولید آن حوادث تلخ باشد.
گروه‌های مقاومت فلسطین تاکید کردند که تهدید دشمن صهیونیستی به ترور رهبران فلسطینی منجر به درگیری و رویارویی گسترده‌ای خواهد شد که مسئول تمامی پیامدهای آن رژیم صهیونیستی است.
منابع عبری جزییاتی تازه از عملیات گردان‌های قسام در پشت خطوط مقدم نظامیان اسرائیلی در جریان نبرد سیف القدس منتشر کردند.
منابع عبری جزییات تازه از عملیات گردان‌های قسام در پشت خطوط مقدم نظامیان اسرائیلی در جریان نبرد سیف القدس منتشر کردند.
دبیرکل حزب الدعوه عراق و دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین بر ضرورت تداوم مقاومت در برابر دشمن صهیونیستی به عنوان تنها گزینه تاکید کردند.
هنیه در سخنان خود به تشریح ظلم و جنایات دشمن صهیونیستی علیه ملت فلسطین در ۷۵ سال گذشته، حملات و تجاوزات مکرر علیه سرزمین و مقدسات فلسطین از جمله حملات اخیر علیه مسجد الاقصی پرداخت.
خالد مشعل گفت: آرام‌سازی اوضاع یعنی اینکه فلسطینیان در برابر حق خود سکوت کرده و دست از مقاومت بکشند تا عرصه برای اشغالگران اسرائیلی خالی شود و آن‌ها هر کاری خواستند انجام دهند.
اسرائیل کشور عجیبی است. همواره باید وجودش را توجیه کند یا لااقل فکر می‌کند باید همواره توجیهش کند. اسرائیل، هنوز، به‌عنوان یک دموکراسی دیده می‌شود اما روزبه‌روز بیشتر شبیه یک حکومت قوم‌سالار خالص رفتار می‌کند. اسرائیل فقط دوست یا دشمن می‌شناسد. مدرن
اسرائیل کشور عجیبی است. همواره باید وجودش را توجیه کند یا لااقل فکر می‌کند باید همواره توجیهش کند. اسرائیل، هنوز، به‌عنوان یک دموکراسی دیده می‌شود اما روزبه‌روز بیشتر شبیه یک حکومت قوم‌سالار خالص رفتار می‌کند. اسرائیل فقط دوست یا دشمن می‌شناسد. مدرن
رئیس‌جمهور اوکراین در دیدار با وزیر امور خارجه رژیم اسرائیل از ایران به عنوان «دشمن مشترک» یاد کرد.
هاشمی‌طبا گفت: در روابط بین المللی کشور دوست پیدا نکنید. همه کشور‌ها بر اساس منافع خودشان، گرایش به هر طرف که چرب‌تر باشد یا منافعش بیشتر باشد دارند. با بعضی از کشور‌ها ممکن است یک لحظه دشمنی پیدا کنند، بعد با هم کنار می‌آیند. این که ما بگیم فلان کشور دوست ماست، شاید در تعارف بگوییم، ولی کشور‌ها منافع خودشان را می‌خواهند و به دنبال منافع خودشان هستند. ما خیلی ساده لوح هستیم که بخواهیم بگوییم یا باور کنیم فلان کشور دوست ماست، آن‌ها دوست خودشان هستند.
حماس به شهادت شماری از فلسطینیان به ضرب گلوله نظامیان اشغالگر اسرائیلی در کرانه باختری واکنش نشان داد و اعلام کرد که دشمن صهیونیستی دست به جنایتی آشکار علیه ملت فلسطین زده است.
نخست وزیر رژیم صهیونیستی با بیان اینکه ایران دشمن اصلی اسرائیل است، گفت که با تلاش ایران "برای دستیابی به تسلیحات هسته‌ای" مقابله خواهد کرد.
نخست وزیر رژیم صهیونیستی در سفر به شمال سرزمین های اشغالی طی اظهاراتی گفت که ایران و گروه های وابسته به این کشور دشمن اصلی اسرائیل هستند.
مشاور فرمانده کل سپاه گفت: آمریکا با اسرائیل برنامه‌ریزی کردند ایران را در منطقه بی‌ثبات کنند.
برادر شهید حسن تهرانی مقدم گفت: اگر دشمن به مسیر خود ادامه دهد مرکز اصلی آنان یعنی اسرائیل را با موشک های شهید تهرانی مقدم زیرو رو خواهیم کرد.
دبیرکل جنبش حزب‌الله درباره انتخابات رژیم صهیونیستی گفت: تمام دولت‌ها و کابینه‌های اسرائیلی، تروریستی و فسادآمیز بودند. این کابینه‌ها هیچ تفاوتی با هم ندارند و همه افراط‌گرا هستند. آن ها دشمنانی احمق هستند و ما خدا را شکر می‌کنیم که دشمن ما احمق است؛ این موضوع به نابودی هر چه زودترش کمک خواهد کرد.
معاون امور صنعتی و تحقیقاتی وزارت دفاع با اشاره به اینکه دشمن روی تسخیر آسمان سرمایه‌گذاری هنگفتی کرده است گفت: روی پرنده‌های شناسایی دشمن در فاصله ۴۰۰ کیلومتری اخلال ایجاد کردیم.
بعد از اینکه رژیم صهیونیستی در ۱۹ سپتامبر ۲۰۰۷ غزه را به عنوان سرزمین دشمن و متخاصم شناخت، وحشی گری های خود را علیه این منطقه چند برابر کرد.
رئیس مجلس خبرگان گفت: بر همه زائرین لازم است هوشیاری لازم را در برابر توطئه‌های آمریکایی و اسرائیلی داشته باشند و اجازه ندهند برخی اختلافات و مسائل سیاسی به این اجتماع عظیم ضربه وارد کند.
گروهان‌های قدس شاخه نظامی جهاد اسلامی در پاسخ به ترور شهید تیسیر الجعبری از فرماندهان ارشد خود در حمله دشمن صهیونیستی به غزه، حملات موشکی گسترده‌ای را علیه اراضی اشغالی آغاز کرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ