مشاور فرمانده کل سپاه گفت: آمریکا با اسرائیل برنامه‌ریزی کردند ایران را در منطقه بی‌ثبات کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
همزمان با تحرکات نظامی اخیر مشکوک آمریکا در مرزهای غربی عراق، مدیر مرکز رسانه‌ای و مطالعات راهبردی «رفد» هدف از این تحرکات نامعقول نظامی آمریکا را قطع خطوط تماس میان محور مقاومت دانست.
روزنامه البیان نوشت که پیروزی الشارجه برابر اتحاد کلباء، روحیه این تیم را پیش از دیدار با تراکتور افزایش داده است.
حمید بی‌غم و محسن خبیری از دیدارهای مس سونگون _ پالایش نفت و آناصنعت قم _ سن‌ایچ ساوه گفتند.
فعال سیاسی اصولگرا گفت: این طور نخواهد شد که اصلاح طلبان خود را طرفدار هنجارشکنان معرفی کنند و مردم نیز به آنها اقبال نشان دهند.
شب گذشته مهلت فعال شدن بند تمدید امباپه به اتمام رسید و او حاضر به تمدید نشد. اتفاقی که در قطر باعث خشم فراوانی شده است.
یک عضو کمیسیون امنیت ملی گفت: انسان عاقل باید بنشیند فکر می‌کند همه گزینه‌ها را داریم؛ ما گزینه توسعه برنامه هسته‌ای و همچنین گزینه مذاکرات برای اعتمادسازی را داریم و هیچ کدام از این دو گزینه به ما خسارت وارد نمی‌کند.
کلیپ کوتاهی که درگیری یک روحانی در یک روستا با پیرزنی در گیلان را که ظاهراً همسر برادر مرحوم او بود که اختلاف ملکی بر سر ارث موروثی هم بینشان پیش آمده بود نشان می‌داد.
اگر قرار باشد بعد از محدودسازی تنش، مذاکرات هسته‌ای دنبال شود، این مذاکرات احتمالا در راستای رسیدن به یک برجام بروز شده خواهد بود. زیرا ایران بارها گفته که می‌خواهد مذاکرات هسته‌ای در قالب برجام دنبال شود. اما با توجه به تاریخ انقضای برجام و پایان یافتن بسیاری از بندهای غروب، اگر قرار باشد برجام دوباره احیا شود، یک برجام به‌روز شده با تعهدات هسته‌ای بیشتر و به‌روز کردن زمان‌بندی‌ها خواهد بود. حال این پرسش ایجاد می‌شود که آیا اکنون بازگشت به تعهدات برجامی برای ایران منفعتی خواهد داشت؟
برای شاخص کل بورس در ابتدای هفته انتظار عرضه و در انتهای هفته انتظار تقاضا را خواهیم داشت.
وب‌سایت المانیتور در گزارشی سفر رئیس‌جمهور کشورمان را در چارجوب الگوی سیاست خارجی دولت سیزدهم تحلیل کرده که تمرکز اصلی آن کاهش اثرات تحریم‌های غرب است.
حمید ابوطالبی نوشت: تحولات اخیر و سرنوشت روسیه، «هرچه باشد و هر طرف شکست بخورد»، تاثیرات شگرفی بر روند‌های جاری سیاست در خود روسیه، منطقه و جهان گذاشته، و حتی کشور‌های روس‌محور هم به بازبینی سیاست‌های کلان‌شان خواهند پرداخت.
مشاور امور بانوان و خانواده ریاست سازمان حفاظت محیط زیست از شناسایی عوامل تهدید باروری در حوزه آلاینده‌های زیست محیطی و ارسال گزارش تحلیلی به سازمان پدافند غیر عامل کشور خبر داد.
نتانیاهو که از مذاکرات اخیرش با جیک سالیوان، مشاور امنیت ملی کاخ سفید به اعضای کابینۀ خود گزارش می‌داد، ایران را در رأس موضوعات مورد مذاکره با سالیوان دانست و آن را چالشی مشترک برای آمریکا و اسرائیل خواند.
مشاور امور زنان و دبیر قرارگاه جوانی جمعیت وزارت آموزش و پرورش برنامه‌ریزی‌ها و اقدامات انجام شده در راستای اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت را تشریح و از پیگیری تقلیل ساعت کاری بانوان فرهنگی خبر داد.
روابط عمومی کل سپاه در اطلاعیه‌ای اظهارات سردار اباذری پیرامون مواضع متفاوت برخی فرماندهان دوران دفاع مقدس پیرامون حوادث و جریانات داخلی را برداشت و تحلیل شخصی وی دانست و تاکید کرد: سردار اباذری مشاور فرمانده کل سپاه نیست.
روابط عمومی کل سپاه در اطلاعیه‌ای اظهارات تقطیع شده سردار اباذری پیرامون مواضع متفاوت برخی فرماندهان دوران دفاع مقدس پیرامون حوادث و جریانات داخلی را برداشت و تحلیل شخصی وی دانست و تاکید کرد: سردار اباذری مشاور فرمانده کل سپاه نیست.
کرمانشاه- مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران با بیان اینکه تحلیل های آمریکا در مواجهه با ملت ایران با شکست همراه شده است، گفت: آمریکا با اعمال فشارهای مختلف به دنبال بازگشت به میز مذاکره است.
خبرگزاری فارس نوشت: نشست تحلیل و بررسی فتنه اخیر در هیأت آئین حسینی توسط حجت‌الاسلام حسین طائب مشاور عالی فرمانده کل سپاه پاسداران و رئیس سابق اطلاعات سپاه امشب پنج شنبه ۲۶ آبان در امامزاده قاضی الصابر برگزار شد.
مراسم تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس نیروی زمینی ارتش با حضور دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا برگزار شد.
مشاور امنیت ملی و فؤاد حسین، وزیر امور خارجه عراق درباره متقاعد کردن کشورها برای تحویل گرفتن شهروندان خود از اردوگاه الهول در سوریه رایزنی کردند.
مشاور فرماندهی کل نیروهای مسلح در امور ارتش گفت: بی تردید روز خبرنگار، روز تجلیل از رزمندگان جبهه جنگ نرم است که در مقابل امواج سهمگین عملیات روانی استکبار در خط مقدم شجاعانه ایستاده‌اند.
مشاور فرماندهی کل نیروهای مسلح در امور ارتش گفت: بی تردید روز خبرنگار، روز تجلیل از رزمندگان جبهه جنگ نرم است که در مقابل امواج سهمگین عملیات روانی استکبار در خط مقدم شجاعانه ایستاده‌اند.
مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: تمام تمرکز و باور بایدن و تیم او این است که ایران را پای میز برجام بکشانند تا از این طریق از ایران امتیاز بگیرند.
وزیر صمت گفت: صنعت خودرو صنعت بزرگ و مهمی است که با مشکلات خاصی مواجه شده که با حضور خودروسازان و قطعه سازان و طی یک نقشه راه دو ساله، برنامه ای طراحی شده و بر اساس آن مشکلات موجود قابل حل خواهد بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ