سرمربی نفت مسجدسلیمان نسبت به مشکلات موجود در این باشگاه گله فراوانی داشت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رسانه‌های فلسطینی از شهادت ۵ فلسطینی و زخمی شدن ۶ صهیونیست در یک هفته گذشته خبر می‌دهند.
در پنج هفته ابتدایی فصل آینده لیگ برتر بازی‌های جذاب و هیجان انگیزی در انتظار فوتبال ایران خواهد بود و به نظر می رسد پرسپولیس قبل از رویارویی با استقلال کار سخت‌تری دارد.
بهترین راه برای کاهش وزن به روشی سالم و پایدار، ایجاد کمبود کالری از طریق ترکیبی از تغذیه سالم و فعالیت بدنی است. این به معنای تمرکز بر روی غذا‌های کامل و غنی از مواد مغذی، هیدراته ماندن، خواب کافی و گنجاندن تمرینات قدرتی در روال خود است.
توافقات بین المللی علمی و فناوری ایران با برخی کشورها، پیشرفت 95 درصدی پروژه های ژن درمانی و ساخت شیرآلات تخصصی حوزه نفت و گاز از خبرهای خوب حوزه فناوری به شمار می رود.
طی یک هفته گذشته قیمت خودروهای داخلی میانگین بین ۵ تا ۱۰ میلیون تومان و خودروهای مونتاژی بین ۵ تا ۴۰ میلیون تومان با افزایش مواجه شده اند.
نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی گفت: هنوز اینکه بین پنجشنبه و شنبه کدام روز باید تعطیل باشد جای بحث دارد. کمیسیون اجتماعی به تعطیلی شنبه رای داده، اما ممکن است در صحن مجلس این تعطیلی به پنجشنبه تغییر کند.
معاون صنایع‌دستی وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی از برگزاری برنامه‌های هفته صنایع‌دستی و ویژه‌ برنامه روز جهانی صنایع‌دستی در ۵ استان کشور خبر داد.
دورتموند با پیروزی در مسابقه امشب برابر آینتراخت فرانکفورت پس از 11 سال برای اولین بار در فاصله 5 هفته تا پایان فصل در صدر جدول رده بندی قرار گرفت.
زهره، مریخ، مشتری، عطارد و اورانوس بلافاصله پس از غروب خورشید یک قوس تشکیل خواهند داد
تا زمانی که آسمان صاف و منظره‌ای رو به غرب داشته باشید، از هر نقطه روی زمین این ۵ سیاره قابل مشاهده هستند. به گفته کوک اما این صف‌آرایی زیاد طول نخواهد کشید.
پیش‌بینی می‌شود قسمت بعدی به زودی در ۲۴ آوریل از راه برسد؛ جایی که یک بخش ۴۰ درجه با دیدن مریخ، زهره، اورانوس و عطارد در کنار هم قرار می‌گیرد.
شروع هفته چهارم زمستان بازارهای مسکن همچنان بدون مشتری است اما با این حال قیمت هر متر خانه در محله شیان از متری ۲۲ الی ۱۱۴ میلیون تومان است.
عضو کانون انبوه سازان گفت: گرانی مصالح ساختمانی می تواند پروژه های حمایتی را متوقف می کند.
شهردار منطقه ۱۳ تهران از تکمیل مناسب‌سازی ۲ معبر و ۵ سرای محله همزمان با هفته جهانی معلولان خبر داد.
در هفته دهم لیگ برتر، سرانجام ارسلان مطهری بعد از ۵ بازی غیبت در ترکیب آبی‌ها از دقیقه ۶۰ به جای پیمان بابایی وارد زمین شد.
عصر چهارشنبه فردی برای گردش و تفریح به امامزاده داوود رفته بود که ناگهان چشمش به استخوان‌هایی خورد که پای کوه افتاده بود. وی فورا با پلیس تماس گرفت و طولی نکشید که مأموران راهی آنجا شدند و موضوع را به قاضی جنایی تهران اعلام کردند. به دستور بازپرس جنایی استخوان‌های کشف شده به پزشکی قانونی فرستاده شد تا با انجام آزمایش تخصصی مشخص شود که متعلق به انسان هستند یا حیوان.
دیدار تیم‌های فوتبال پیکان تهران و آلومینیوم اراک در هفته هشتم لیگ برتر برنده نداشت.
هفته های گردشگری در پنج سال اخیر مملو از طرح ها و وعده هایی بود که همگی در راستای رونق صنعت گردشگری ایران داده شدند اما خیلی از این وعده ها در سایه کرونا رنگ باخت یا فراموش شد.
پلیس فدرال آمریکا اعلام کرد در تیراندازی های دو روز گذشته در شیکاگو دست کم ۴۵ نفر زخمی و ۵ نفر کشته شدند.
معاون بانک و بیمه وزیر اقتصاد گفت: در دو ماه اول امسال ۳۷۷ هزار میلیارد تومان تسهیلات بانکی پرداخت شد که در مدت مشابه سال قبل این رقم ۲۷۴ هزار میلیارد تومان بوده که امسال با ۳۸ درصد رشد همراه شده است.
معاون بانک و بیمه وزیر اقتصاد گفت: در دو ماه اول امسال ۳۷۷ هزار میلیارد تومان تسهیلات بانکی پرداخت شد که در مدت مشابه سال قبل این رقم ۲۷۴ هزار میلیارد تومان بوده که امسال با ۳۸ درصد رشد همراه شده است.
انزلی- برنامه بازی های ۵ هفته ابتدایی تیم فوتبال «ملوان بندرانزلی» در لیگ برتر فوتبال اعلام شد.
Anthem یک موتورسیکلت الکتریکی سبک و بسیار مقرون به صرفه با قیمت ۷۸۰۰ دلار است که نقطه اوج تخصص غنی تیم تحقیقاتی Ryvid را نشان می‌دهد.
نقشه‌ای که بی شک واکسیناسیون گسترده و وسیع در شکل گیری آن سهم بسزایی داشته است و تداوم آن هم در گرو تداوم استقبال از واکسیناسیون است که در تزریق دوز سوم، اوضاع مطلوبی ندارد و به همین تناسب، می‌شود حدس زد در دوز چهارم هم خوب پیش نخواهد رفت؛ مگر آنکه مسئولان دست به کار شوند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ