زهره، مریخ، مشتری، عطارد و اورانوس بلافاصله پس از غروب خورشید یک قوس تشکیل خواهند داد
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
آیا دوست دارید تا ۱۰۰ سالگی عمر کنید؟ "جان هامفریس" روزنامه نگار سابق این هفته فاش کرد که قصد دارد از طریق یک رژیم غذایی سالم تا سن ۱۲۴ سالگی عمر کند. با این وجود، آیا این واقعا امکان پذیر است؟ به نظر می‌رسد افرادی که در پنج نقطه جهان زندگی می‌کنند ممکن است پاسخ را داشته باشند.
روزهای اخیر در فضای مجازی اخباری مبنی بر محدودیت صنایع منتشر شده در حالی که طبق توافق وزارتخانه‌های نیرو و صمت صنایع نیم روز در هفته تعطیل و به جای آن جمعه می توانند فعالیت کنند.
روزهای اخیر در فضای مجازی اخباری مبنی بر محدودیت صنایع منتشر شده در حالی که طبق توافق وزارتخانه های نیرو و صمت صنایع نیم روز در هفته تعطیل و به جای آن جمعه می توانند فعالیت کنند.
با بالا رفتن سن بیش از هر چیز باید تلاش کنید ۱۵۰ دقیقه در هفته ورزش کنید با تمرینات هوازی با شدت متوسط تا شدید و دو جلسه تمرین قدرتی (۱۵ تا ۲۰ دقیقه در هر جلسه) که همراه با یکدیگر می‌توانند طول عمر و کیفیت زندگی را افزایش دهند
بهترین راه برای کاهش وزن به روشی سالم و پایدار، ایجاد کمبود کالری از طریق ترکیبی از تغذیه سالم و فعالیت بدنی است. این به معنای تمرکز بر روی غذا‌های کامل و غنی از مواد مغذی، هیدراته ماندن، خواب کافی و گنجاندن تمرینات قدرتی در روال خود است.
مرتضی شریفی عنوان امتیازآورترین بازیکن ایران برابر ایتالیا در هفته دوم لیگ ملت‌ها ۲۰۲۳ را از آن خود کرد.
بنابر اعلام سازمان هواشناسی، در روز جمعه و هفته پیش رو، شاهد ورود سامانه بارشی جدید و گردوغبار در برخی از استان ها خواهیم بود.
روزهای شنبه و یکشنبه هفته آینده (۲ و ۳ اردیبهشت) تعطیل می باشد و به همین منظور بورس کالای ایران با توجه به این تعطیلی ها نحوه عرضه محصول‌ها در هفته منتهی به ۶ اردیبهشت را ابلاغ کرد.
یک هفته عالی در محل کار را تصور کنید. همه چیز به آرامی پیش می‌رود و شما عاشق کارتان هستید. با این حال بعضی از شرایط یا ویژگی‌های محل کار ممکن است موجب ایجاد آشفتگی در شما شوند که مدیریت صحیح آن‌ها تاثیر بسزایی بر عملکرد و سلامت روانِ شما در محیط کارتان خواهد گذاشت.
آینده قرن بعد نیست، آینده همین فردا است. اگر برای ۵ یا ۱۰ یا ۲۰ سال بعد هم آینده‌نگری می‌کنیم، به‌طور قطع باید به همین نسبت نشانه‌های آن را در وضعیت فردا، هفته، ماه و سال بعد هم باید ببینیم. آینده موهوم و خیال نیست. آینده ما همین گذشته و اکنون ما و حتی شاید هم بدتر است، مگر اینکه مسیر خود را تغییر دهیم. آینده وعده‌های سر خرمن نیست. آینده از جنس علم و دانش و اراده است و نه از جنس وعده. آینده‌نگری زاییده جامعه و بشر خلاق، آزاد، علم‌گرا، مشارکت‌جو و امیدوار و با اعتماد به نفس و اعتماد به دیگران است.
دو تا سه هفته قبل از شروع سال جدید، مقداری عدس را که به مدت زمان لازم خیس کرده‌اید، داخل یک ظرف مناسب بریزید و روی آن‌ها آب بپاشید. اجازه دهید عدس‌ها چند روز در دمای اتاق باشند. عدس‌ها را هر روز چک کنید و اگر آبشان تمام شده بود، به اندازه کافی به آن‌ها آب اضافه کنید.
کارشناس فوتبال با اشاره به اتفاقاتی که در هفته های اخیر برای استقلال رخ داده است گفت: وقتی تیمی نتیجه نمی‌گیرد در یک رسم بد همه خواهان برکناری سرمربی می شوند اما به او زمان نمی‌دهند.
اگر جایی وجود داشت که تمیز کردن منظم (یک بار در هفته، یک بار در در میان، بسته به استفاده از آن) زندگی شما را بهتر می‌کرد، حمام است. اگر در تمیز کردن آن تعلل و صبر کنید، به یک کار منزجر کننده تبدیل می‌شود.
تیمی که حدود هفت سال از آخرین قهرمانی‌اش در لیگ برتر فوتبال ایران گذشته، در پایان هفته بیستم با عبور از استقلال و پرسپولیس همیشه مدعی، شانس اول قهرمانی در لیگ بیستم و دوم است.
سه شنبه هفته جاری سه خودروی هایما (ایران خودرو)، لاماری ایما (آرین پارس موتور) و خودروی T۵ اتوماتیک (فرداموتور) در بورس کالا عرضه خواهند شد. شرایط و مبلغ پیش پرداخت این خودروها چگونه است؟
پنالتی استقلال چگونه از سوی داور رد شد و گل تراکتور چطور از سوی کاظمی مورد قبول قرار گرفت.
اما وضعیت هوای تهران در روزهای آینده چگونه است؟ پیش‌بینی‌های هواشناسی نشان می‌دهد آلودگی هوای تهران طی روزهای آینده ادامه دارد.
اصغری، کارشناس هواشناسی اعلام کرد: احتمال دارد تا آخر هفته درگیر آلودگی باشیم و شاید مدارس همچنان تعطیل بمانند.این فقط پیش بینی هواشناسی است. خوش بین به تمیز شدن هوای تهران، کرج و اراک تا پایان هفته نیستیم.
کارشناسان و فعالان صلح جهانی هشدار داده‌اند یک جنگ هسته ای تمام عیار باعث نابودی سیستم‌های غذایی جهانی و مرگ بیش از ۵ میلیارد نفر در سراسر کره زمین از گرسنگی خواهد شد.
قضاوت یکی از مهم ترین بازی‌های هفته چهارم به عهده پیام حیدری بود.
سجاد بازگیر که در هفته دوم دروازه استقلال را باز کرده بود، موفق شد این کار را در دیدار با نساجی نیز تکرار کند.
ریکاردو در دو هفته گذشته لیگ برتر نشان داده همان مردی است که از او انتظار داشتیم.
بورس امروز نیز به مانند چند روز اخیر سبزپوش بود و روند رو به رشد خود را در هفته دوم فروردین ماه ادامه داد. نکته منفی بازار امروز توقف معاملات نمادهای فرابورسی بود. بورس فردا چگونه خواهد بود؟
امروز دوشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ اطلاعیه‌های زیادی بر روی سایت کدال قرار گرفت که در این مطلب به بررسی مهمترین اطلاعیه‌ها خواهیم پرداخت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ