در بیانیه پایانی اجلاس سران ناتو همچنین از ایران خواسته شد تا «تعهدات قانونی خود بر اساس معاهده منع گسترش سلاح‌های هسته‌ای و تعهدات سیاسی خود در ارتباط با عدم اشاعه هسته‌ای را بدون تاخیر انجام دهد».
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کاپیتان تیم ملی والیبال ژاپن یک بار دیگر ابراز امیدواری کرد که این تیم در فینال با ایران روبرو شود.
درخواست مهاجم پرسپولیس برای انتقال به تراکتور
حسین شهریاری، عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس در مورد پاداش‌های بلوکه شده این تیم صحبت کرد.
مهدی عبدی با پیشنهاد رسمی از تراکتور مواجه شده است.
نایب رییس دوم فدراسیون فوتبال و رییس کمیته مسابقات خواستار ایجاد شرایط مناسب جهت حضور هوادران استقلال و پرسپولیس در ورزشگاه ازادی در دیدارهای خانگی شد.
توماس رونسرو، سردبیر آاس، از فلورنتینو پرز خواست که برای جذب آنسو فاتی از بارسا اقدام کند.
مراسم معرفی نیمار به هواداران الهلال در هفته دوم لیگ عربستان برگزار می‌شود اما ستاره برزیلی اولین بازی‌اش را یک هفته بعد در هفته سوم لیگ روشن انجام خواهد داد.
سرمربی و ستاره‌های مس رفسنجان از هواداران تیم‌شان برای حضور در ورزشگاه دعوت کردند.
کنتو میائورا، ستاره تیم ملی والیبال ژاپن از هواداران ارومیه‌ای درخواست کرد که آن‌ها را حمایت کنند.
سران کودتای نظامی در نیجر از گروه واگنر برای مقابله با مداخله احتمالی گروه «اکواس» (اتحادیه اقتصادی کشورهای غرب آفریقا) درخواست کمک کرده‌اند.
یک رسانه اسپانیایی در گزارشی نوشت که اتحادیه اروپا درخواست رئیس جمهور اوکراین برای دعوت از وی جهت حضور در اجلاس سران این بلوک با رهبران آمریکای لاتین را رد کرده است.
طبق ادعای سان، پس از درخواست برای کاهش دستمزد، حالا منچستریونایتد از داوید دخیا درخواست کرده علی رغم اینکه از امروز بازیکن آزاد است، با باشگاهی دیگر قرارداد نبندد.
دولت آلمان قصد دارد در نشست سران اتحادیه اروپا اقداماتی برای احیای گفتمان سیاسی بین بروکسل و ترکیه را مطرح کند.
پارلمان اروپا برای کمک به دیوان کیفری بین‌المللی و دادستان کل آن در جهت پیشبرد تحقیقات و بازخواست و مجازات سران رژیم صهیونیستی اعلام آمادگی کرده است.
زلنسکی خواهان دیدار با رهبر برزیل در حاشیه اجلاس سران G۷ - روزنامه است، اما ریاست جمهوری برزیل هنوز به او پاسخ نداده است.
قالیباف گفت: صراحتا می‌گویم این‌که رئیس کل بانک مرکزی اعلام می‌کند از برخی آمار‌های درآمد‌های ارزی مطلع نیست قابل قبول نبوده چرا که این اختیار به بانک مرکزی داده شده و در نشست سران قوا نیز با درخواست شما موافقت شد و این‌که شما می‌گویید ما در جریان و مطلع نیستیم پذیرفته شده نیست اگر موردی هست بگویید تا کمک کنیم.
سرف با حضور در کنفرانس مانتین ویو، کالیفرنیا، از شرکت‌کنندگان درخواست کرد که برای سرمایه‌گذاری روی هوش مصنوعی مکالمه‌محور فقط به‌دلیل جذاب‌بودن آن، تلاش نکنند. هشدار او در بحبوحه محبوبیت بسیار زیاد هوش مصنوعی ChatGPT منتشر شده است.
سران کشورهای شرکت‌ کننده در اجلاس سازمان همکاری اقتصادی آسیا- اقیانوسیه در بیانیه‌ ای خواستار پایان درگیری ها در اوکراین شدند.
سران سه قوه بر لزوم تسریع در تقدیم برنامه هفتم توسعه کشور از طریق سازمان برنامه و بودجه به دولت و مجلس اسلامی تأکید کردند.
عنابستانی با تاکید بر اهمیت اصلاح برخی ساختار‌های حکومت، گفت: به نظرم مهم‌تر از اینکه ما برای یک موضوع برویم سراغ رفراندوم، این است که ساختار‌های اداره حکومت را طوری اصلاح کنیم که مردمی‌تر حکمرانی کنیم؛ یعنی مردم در یک به یک تصمیماتی که در جامعه اتخاذ می‌شود، احساس نقش داشته باشند این بهتر از رفراندوم راجع به یک موضوع مشخص و منفرد است.
رئیس هیات مدیره انجمن صنفی گاوداران با اشاره به اینکه صادرات دام سنگین مجوز گرفت اما به دلیل تعرفه بالا اجرایی نشد، گفت: سران سه قوه باید در این زمینه تصمیم گیری کند.
نماینده مردم میانه در مجلس شورای اسلامی گفت: از رئیس‌جمهور درخواست اکید دارم مصوبه سران قوا برای حل معضل و مشکل ۱۵ هزار کامیون‌دار را سریعاً برای اجرا ابلاغ کند.
مهرداد محمدی بازیکن ایرانی العربی خواستار جدایی از این تیم شده و سران باشگاه قطری هم در فکر فروش او هستند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ