این بازی برای ما خیلی مهم است چون بعد از این مسابقه باید با استقلال بازی کنیم و مهم است که قبل از دربی، جایگاه و موقعیت خوبی داشته باشیم
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فدراسیون جهانی اتومبیلرانی به خبر عبور سه تیم فرمول یک از سقف بودجه‌ تعیین شده در سال 2022 واکنش نشان داد.
از تیم منتخب لیگ یک فرانسه با حضور 4 بازیکن از تیم های قهرمان و نایب قهرمان
در فاصله یک بازی مانده تا پایان رقابت‌های این فصل از لیگ دسته اول، همچنان 3 تیم شانس رسیدن به لیگ برتر را برای خودشان حفظ کرده‎‌‌اند.
رم، میلان و اینتر، هر سه 57 امتیاز دارند؛ اما اگر این 3 تیم فصل را با امتیاز برابر به پایان برسانند، چه اتفاقی می‌افتد و کدامیک سهمیه لیگ قهرمانان را می‌گیرد؟
لیورپول امشب در آنفیلد میزبان تاتنهام بود و دیدار پرگل و دراماتیک دو تیم در نهایت با پیروزی 4-3 تیم یورگن کلوپ به پایان رسید.
ژابی آلونسو صعود تنها یک تیم اسپانیایی به یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان و حذف بارسا، سویا و اتلتیکو را اتفاقی عجیب می داند و گفت که فوتبال اسپانیا باید مسیر درست را پیدا کند.
قهرمانی با نساجی در جام حذفی این قدر برای علیرضا حقیقی شیرین بود که جام قهرمانی را با خانه برد! این بهانه ای شد برای گفتگوی دوباره با دروازه بان تیم ملی در جام جهانی 2014.
قهرمانی با نساجی در جام حذفی این قدر برای علیرضا حقیقی شیرین بود که جام قهرمانی را با خانه برد! این بهانه ای شد برای گفتتگوی دوباره با دروازه بان تیم ملی در جام جهانی 2014.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ